Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarvitsee omaa aikaa, minne siis menisin? ov

Vierailija
18.07.2010 |

Mieheni on sanonut monesti kaipaavansa edes yhtä päivää aivan yksin kodissamme, koska olen kumminkin aina paikalla, meillä on ollut viime aikoina ihmeen tiuhaan sellaista pikkukinaa ja hän tarvitsee muutenkin omaa tilaa. Ymmärrän hänen ahdinkonsa, joten missä viettäisin yön tai kaksi? Hotellit ovat vähän turhan kalliita tämmöiseen ja omat vanhempani asuvat kaukana. Miehen vanhemmat asuvat lähellä, mutta en halua olla heillekään turha asukki, tulisi vain nolo olo. Onko mitään ehdotuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu muuten myös lasten kanssa. Itse tarvitsen ajoittain oman vapaan ajan ihan vain ollakseni kotona vaikka tekemättä yhtään mitään. Mies menee silloin yleensä lasten kanssa mummolaan. Olen järkännyt myös miehelle samanlaisia päiviä/iltoja, mutta tosin hän ei tunnu niitä niin paljon edes kaipaavan.

Toivottavasti ap et ole uuden suhteen takia jättänyt kavereitasi taka-alalle, tulet tarvitsemaan heitä vielä useaan otteeseen.

Vierailija
2/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ahdistaa kun mies on aina kotona :) Tai käy hän kyllä kiitettävästi lapsen kanssa joka paikassa, mutta ei yksin. Voin kyllä kuvitella miltä miehestäsi tuntuu. Kyllä mäkin mielelläni olisin päivän ihan rauhassa ilman sen mitään kummempia suunnitelmia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen ajoittain omaa rauhaa ja tilaa. Mies lähtee silloin lapsen kanssa esim. viikonloppureissuun. Olen järkännyt miehelle omaa aikaa myös, mutta hän ei tarvitse sitä samalla tavalla kuin minä. On ihanaa saada olla välillä aivan omassa rauhassa.

Hyvän neuvon annoit ap:lle. Omat ystävät ovat erittäin tärkeitä. Yksikään parisuhde ei korvaa muita ihmissuhteita, eikä ole tarkoituskaan!!!

Vierailija
4/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 21

Vierailija
5/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahdistaisi se ketä tahansa."

Me ainakin viihdymme yhdessä. Mies tekee 40 tuntista työviikkoa, on ihanaa olla yhdessä viikonloput, lomat sekä illat.

Kumpikaan ei omaa aikaa ole näiden vuosien aikana halunnut.

Minulla on yksi ystävä jota näen säännöllisesti miehen töissä ollessa.

Muutoin olen lapsen kanssa kotona tai äitini luona.

Vierailija
6/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on käynyt tuuria, että olet löytänyt sosiaalisilta tarpeiltaan samankaltaisen miehen :) Moni kuitenkin kaipaa isompaa ja tarvitsee osompaa verkostoa ympärilleen. Sen huomaa varsinkin elämän kriiseissä, kun toinen ei enää riitäkään tukijaksi.

"Ahdistaisi se ketä tahansa." Me ainakin viihdymme yhdessä. Mies tekee 40 tuntista työviikkoa, on ihanaa olla yhdessä viikonloput, lomat sekä illat. Kumpikaan ei omaa aikaa ole näiden vuosien aikana halunnut. Minulla on yksi ystävä jota näen säännöllisesti miehen töissä ollessa. Muutoin olen lapsen kanssa kotona tai äitini luona.

Vierailija
7/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on käynyt tuuria, että olet löytänyt sosiaalisilta tarpeiltaan samankaltaisen miehen :) Moni kuitenkin kaipaa isompaa ja tarvitsee osompaa verkostoa ympärilleen. Sen huomaa varsinkin elämän kriiseissä, kun toinen ei enää riitäkään tukijaksi.

"Ahdistaisi se ketä tahansa." Me ainakin viihdymme yhdessä. Mies tekee 40 tuntista työviikkoa, on ihanaa olla yhdessä viikonloput, lomat sekä illat. Kumpikaan ei omaa aikaa ole näiden vuosien aikana halunnut. Minulla on yksi ystävä jota näen säännöllisesti miehen töissä ollessa. Muutoin olen lapsen kanssa kotona tai äitini luona.

Ymmärrän toki että jotkut tarvitsee paljon ystäviä.

Minulla ei taitaisi olla aikaa isolle ystäväpiirille.

Haluan olla perheeni kanssa mahdollisimman paljon. :)

Vierailija
8/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vietät aikaa äidin ja aviomiehen kanssa ja joskus päivisin yhden ystävän kanssa, kun et miehen kanssa ole???

Ymmärrän toki että jotkut tarvitsee paljon ystäviä. Minulla ei taitaisi olla aikaa isolle ystäväpiirille. Haluan olla perheeni kanssa mahdollisimman paljon. :)

Vierailija
9/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei vietä aikaa ei tarkoita sitä ettei ole tukijoita.

Vierailija
10/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kotoaan ei tarvitse lähteä yöksi kenenkään. Muutama tunti omissa menoissaan pitää riittää. Jos mies haluaa omaa aikaa yön yli niin voi itse lähteä omille menoilleen.

Kyllä itsekin joskus kaipaan omaa kotiaikaa, että saan rauhassa touhuta omiani, mies on yleensä aina kotona. Aiemmin ainakin.

Menet vaikka uimaan, shoppilemaan, tms. siinä vierähtää kivasti jokunen tunti :)

Vierailija
11/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On TÄYSIN NORMAALIA että ihminen haluaa välillä olla kotonaan itsekseen, siis ihan omassa rauhassa. Ei todellakaan ole sama asia että toinen on eri huoneessa koko päivän tms. On kiva välillä olla yksin, kyllä se eri juttu on yhdessä olla vaikka suhde olisi kuinka hyvä ja toimiva. Nämä "me emme koskaan kaipaa omaa aikaa, ihan epänormaalia tuollainen"-kommentoijat ovat juuri niitä kotityranneja. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää, ei ihme että erotaan niin paljon kun jopa tuollainen viaton asia kuin oman ajan viettäminen rauhassa kotona nähdään jotenkin epäilyttävänä. Älä sinä ap sorru moiseen.

Ymmärrän sua siis mainiosti. Minulla vähän sama tilanne, asutaan pk-seudulla ja ei oikein ole sellaisia ihmisiä kenen luokse voisin mennä jotta mies saisi vähän "omaa oleilua" kotona. Itse olen paljon kotona yksin, ja saan sitä kautta "tyydytettyä" itsekseen olemisen tarpeen. Miehellä näin ei ole.

Ja juu, kyllähän minussa on jonkinlaista vikaa kun ystäviä eikä sukulaisia oikein ole. Mutta näin nyt vaan on ja sen kanssa on elettävä. En kuitenkaan halua riippua miehessäni 24/7.

Vierailija
12/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun läsnäollessasi.

Vierailija
13/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että haluaa olla joskus ihan itsekseen ajan kanssa tarkoita automaattisesti, että suhde vetelee viimeisiään ja KOHTA SILLÄ SIALLA ON TOINEN! :) Eiköhän ap suhteensa tilan tiedä ihan itse parhaiten.

On ihan eri asia olla kotona aivan _yksin_ kuin niin, että toinen on eri huoneessa.

Asutko ap isossa kaupungissa? Esim. Omenahotelli ei ole kamalan kallis, ja jos menet viikolla hotelliin, pääset paljon viikonloppuyötä halvemmalla.

Vierailija
14/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan sitä että saan olla yksin kotona ja mies onneksi sitä mulle välillä tarjoaa lähtemällä sukunsa mökille lasten kanssa. Se on ihanaa :)

Valitettavasti en pysty samaa tarjoamaan miehelle kun en tiedä mihin menisimme. Mies ei niinkään kaipaa yksinoloa mutta tahtoisi kutsua kavereitaan illaksi grillailemaan niin että lapset ei ole paikalla. Haluaisin hänelle antaa mahdollisuuden mutta en ole keksinyt mitään mihin lähtisimme. Meillä on 3 pientä lasta ja yksin en heidän kanssaan mihinkään kauas uskalla lähteä matkailemaan, vanhempia tai muita sukulaisia minulla ei ole.

Vierailija
15/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä.

Me käydään yhdessä vanhempieni luona n.2-3 kk välein, koska eivät kuitenkaan asu kovin lähellä. Minulla ei tosiaan ole ystäviä. Ennen tätä suhdettakin kaverit alkoivat karsiutua koska en kokenut kaverisuhteille tarvetta, ja suhteen myötä katosi viimeinenkin. Tiedän kyllä että tulen tuomituksi tällaisesta toiminnasta mutta tunnen kaiken olevan silti mallillaan. En mieti päätäni puhki että miten selviän jos ero tulee, koska lähtökohtani on se, ettei eroa tule. :) Siksikin haluan olla avoin mieheni tarpeille ja ymmärtää niitä.

Asumme pienessä taajamassa, valitettavasti. Mitään erityisen helpoja hotelleja ei kyllä ole.

Kiitos teille hyvistä ehdotuksista, on totta että mieheni on kiitollinen jo siitä että pyörin omilla asioillani pari kolme tuntia. Mutta haluan että hän saa silti loppujen lopuksi koko sen rauhan minkä kaipaa.

Vierailija
16/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ehkä panna jotain toista sängyssänne?

Vierailija
17/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin yksinkertaista.

Vierailija
18/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hengitysilmaa hakemaan. Onneksi meillä on maalla rötömökki, jossa mies on nytkin. Meillä ei toimisi lainkaan, jos hän ei saisi olla yksikseen ja itsekin sitä tarvitsen. Pariuduimme yli kolmekymppisinä ja mua ahdistaa, jos ei voi välillä olla yksin. Lapsikin meillä on ja hänestä tulee samanlainen.

Vierailija
19/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ehkä panna jotain toista sängyssänne?

..tarvitse koko aikaa jotakin rinnalleen. Hyvä merkki!

Vierailija
20/64 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ongelman, minä lähtisin patikoimaan ja telttailemaan kansallispuistoon näin kesällä. Tämä on halpaa, jos se teltta ja muut tarvittavat tavarat löytyy kotinurksita.

Toisaalta mielestäni voit ihan hyvin tuhlata/panostaa itseesi hotelliyön/kylpyläyön verran ja nauttia olosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi