Muistakaa ostaa reilun kaupan suklaata!!
Kommentit (10)
epäreilun kaupan poimijat ovat pikkulapsia jotka on salakuljetettu ties mistä sinne örjaleireille ruoskittaviksi. Ylen kanavilta tuli ohjelma
http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/dokumentit/ulkolinja-kitkera-totuus-sukl…
olen suklaan suurkuluttaja ja ostan välillä reilun kaupan suklaitakin, ihan hyviäkin on löytynyt mm. Pirkka suklaa oli aika hyvää -piti kokeilla sellaista ihmettä ja yllätyin kyllä positiivisesti! Varsinkin se kaakaorouheinen suklaa on hyvää, ostin vielä lisääkin.
olen suklaan suurkuluttaja ja ostan välillä reilun kaupan suklaitakin, ihan hyviäkin on löytynyt mm. Pirkka suklaa oli aika hyvää -piti kokeilla sellaista ihmettä ja yllätyin kyllä positiivisesti! Varsinkin se kaakaorouheinen suklaa on hyvää, ostin vielä lisääkin.
olen omat kokeiluni ostanut luontaistuotekaupoista.
niitä tosi monia hyvän makuisia reilun kaupan suklaita, melkein kaikista olen tykännyt
mutta tästä lähtien en muuta osta! :)
Suklaa-ohjelman katsonut
että tykkään eri mauista. Reilun kaupan suklaata kun ei saa niin hyvinä makuina kuin sitä syntistä epäreilua suklaata.
että tykkään eri mauista. Reilun kaupan suklaata kun ei saa niin hyvinä makuina kuin sitä syntistä epäreilua suklaata.
eri makuja MUTTA en tykkää niiden mausta :(
harmi,sillä muuten ostan kyllä reilua ja luomua.
Mistä ohjelmasta on kyse?
Kas, kun niissä on aina hasselpähkinää ja olen sille allerginen. Tummalla taas en tee mitään (ei maistu).