Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi luotettavampi ehkäisy???
10.10.2005 |
Ehkäisyrengas vai ehkäisylaastari? Löytyykö jostain faktatietoa eri ehkäisymenetelmien luotettavuudesta? Olisiko tiedossa linkkiä, jossa asiasta kerrotaan? Kiitos, jos joku tietää!
Kommentit (2)
ehkäsyteho on sama onko sitten laastari, rengas, pillerit tai kierukka. Kaikissa on saman verran hormonia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli puolitoista vuotta sitten e-rengas, en suosittele ainakaan synnyttäneelle. Rengas ei taho pysyä paikoillaan, tuntuu pahalta koko ajan ja aiheutti ainakin minulle jatkuvia hiivatulehduksia. Että sinänsä luotettava ehkäisyhän se on, kun ei noiden seikkojen takia tule mieleenkään harrastaa petipuuhia:)