Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan läskit pois lantio-maha-vyötärö alueelta??

Vierailija
17.07.2010 |

Olen laihtunut jo 8 kiloa, mutta kaikki ihan muualta kuin siltä alueelta kuin pitäisi. Lantio ja takaus ovat TOSI leveät ja muualta olen sitten ihan sopusuhtainen ja jopa hoikka.

Mitat ovat nyt 175/70

Olen pyöräillyt pitkiä matkoja parin kuukauden ajan ja keväällä kävin ahkerasti jumpissa.

Miten ihmeessä saan tältä lantion alueelta läskit pois? Kun nytkin mahtuu housuista vain koko 44 tai 42 juuri ja juuri päälle ja sitten housut roikkuu kamalan näköisesti alempaa reisistä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä mäki mietin joka päivä, et miten mahasta läski pois. mulla on 2 lasta ja se kyl nakyy mahassa. viimesen jälkeen laihdutin 6kg, ja nestettä poistin 4kg. hyvin laihduin muualta, mut se maha vaan on ja pysyy. kaikki näyttää koko ajan puhuvan et pitää laihduttaa lisää, mut mulla ei todellakaan oo grammaakaan enää laihduttaa muualta. tai siis ku mulle käy vaatteet 36-38. mä en todellakaa voi enää laihduttaa ku en tosiaan halua olla mikääluuranko

Vierailija
2/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On periaatteessa ihan sama vaikka juoksee maratoneja jos mättää huonoja hiilareita liikaa. Oikeanlaisesta ruokavaliosta riippuu kaikki, liikunta on marginaalista (sillä on tietysti muita hyviä terveysvaikutuksia, joten ei sitä lopettaa pidä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruokavaliolla mahaa pienemmäksi, nyt menee jo koon 38 farkut jalkaan. Pituus 169cm ja painoa tällä hetkellä 65kg. Keväällä painoin vielä 72kg.

Vierailija
4/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pysyy maha pömppönä ja reidet ratsastushousuina vaikka kuinka terveellisesti söisin enkä tippaakaan liikaa mitään. Sen sijaan juoksu litistää vatsan ja silottaa reidet kauniiksi. Ylipainoa ei ole, eikä ollut aiemminkaan joten siitäkään ei pömpötys johtunut

On periaatteessa ihan sama vaikka juoksee maratoneja jos mättää huonoja hiilareita liikaa. Oikeanlaisesta ruokavaliosta riippuu kaikki, liikunta on marginaalista (sillä on tietysti muita hyviä terveysvaikutuksia, joten ei sitä lopettaa pidä).

Vierailija
5/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ei ilmeisesti omista sisälukutaitoa?

Kyse on siitä että vaikka on normaalipainossa, tietyissä kohdissa on liikaa massaa.

Niin mullakin. Olen muuten laiha (kasvot todella kapeat, käsivarret ohuet) mutta keskivartalossa läskiä.

Mitat 171/72. En usko että muutaman kilon laihtuminenkaan auttaa kaiken läskin katoamiseen.

Vierailija
6/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 22

Vierailija
7/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ei ilmeisesti omista sisälukutaitoa?

Kyse on siitä että vaikka on normaalipainossa, tietyissä kohdissa on liikaa massaa.

Niin mullakin. Olen muuten laiha (kasvot todella kapeat, käsivarret ohuet) mutta keskivartalossa läskiä.

Mitat 171/72. En usko että muutaman kilon laihtuminenkaan auttaa kaiken läskin katoamiseen.

Läskin saa kyllä pois, on eri asia riittääkö sulla motivaatio siihen. Muu on selittelyä ja tekosyitä

Vierailija
8/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juossut ja juossut, muutama puolimaraton takana, ja niihin on pitänyt treenata. Silti maha ei ole lähtenyt mihinkään. Ainoastaan vähähiilihydraattinen ruokavalio on tehnonnut vyötäröön. Olen siis omenavartaloinen tyypiltäni.

Vierailija
9/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juossut ja juossut, muutama puolimaraton takana, ja niihin on pitänyt treenata. Silti maha ei ole lähtenyt mihinkään. Ainoastaan vähähiilihydraattinen ruokavalio on tehnonnut vyötäröön. Olen siis omenavartaloinen tyypiltäni.

mitään, olen itse sen juossut 10kg painavampana nyt ja läskiäkin löytyi. Juokseminen ei polta välttämättä rasvavarastoja, vaan lihasta ja silloin laihtuminen vaikeutuu entisestään.

Vierailija
10/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ap juuri kysyi: Miten saada ne läskit pois?

Kun läski ei lähde paikallisesti vaan tasaisesti joka puolelta.

Totta hitossa mä tiedän että mun mahassa on läskiä eikä se lähde selittelemällä (Olen laihduttanut 20 kg joten turha tulla lässyttään etten tiedä mistään mitään)

Mutta kertokaa kun olette niin hiton fiksuja että miten mä saan painon pois niin että se ei lähde kasvoista ja käsistä jotka on jo turhankin kapoiset? Vaan sieltä missä sitä massaa on? Enkä kuitenkaan halua tikkulaihaksi.

Mitä apua oli nron 19 kommentista ruokavaliolla kaikki kuntoon kun sitä ei nyt kysytty!!!!!

Vierailija
11/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ap juuri kysyi: Miten saada ne läskit pois?

Kun läski ei lähde paikallisesti vaan tasaisesti joka puolelta.

Totta hitossa mä tiedän että mun mahassa on läskiä eikä se lähde selittelemällä (Olen laihduttanut 20 kg joten turha tulla lässyttään etten tiedä mistään mitään)

Mutta kertokaa kun olette niin hiton fiksuja että miten mä saan painon pois niin että se ei lähde kasvoista ja käsistä jotka on jo turhankin kapoiset? Vaan sieltä missä sitä massaa on? Enkä kuitenkaan halua tikkulaihaksi.

Mitä apua oli nron 19 kommentista ruokavaliolla kaikki kuntoon kun sitä ei nyt kysytty!!!!!

Ja siihen kun lisätään proteiinipitoinen ruokavalio niin tulosta tulee. Nimim. koosta 44 kokoon 36.

Vierailija
12/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen ihan hoikka (160cm, 56kg) mutta lantio-vatsa on ihan järkyttävä pullataikina. Ennen kesää painoin enemmän ja vatsa oli paremmassa kunnossa, tein niin että söin hiilareita vain aamuisin ja puoleltapäivin ja sitten välipalalla ja illallisella paljon kasviksia ja lihaa. Kävin silloin tällöin pilateksessa, sekin litisti vatsaa jonkin verran.

Vierailija
13/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että läski lähtee viimeiseksi lantiosta ja vyötäröltä. 70kg ei tuolla pituudelle vielä kovin hyvä paino, joten pitäisi auttaa jos laihdutat sellaiset 5-10 kiloa. 60 kiloisena läskiä ei pitäisi ainakaan olla paljoa missään.

Itselläni on samanlainen kroppa ja sama pituus. Parhaalta näytän 60-63 kilon painossa.

Vierailija
14/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kyse jos ihraa on lantiollakin. Jos lantioon/perseeseen ei kerry rasvaa, mutta kaikki tulee vyötärölle omenaksi, se viittaa hormonitason ongelmiin. Taidat kuitenkin olla päärynä, jolla on ihraa enimmäkseen lantiossa ja alavatsassa, joten hormonitasapainosi pitäisi olla normaali.

Vierailija
15/37 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todellakin laihduttaa jos ihraa on edelleen väärissä paikoissa. Itsekin mahduin todella läskinä sen kokoisiin vaatteisiin. Kaikille 38 tai 40 ei ole hoikkana vaikka olisi terve (BMI 20 tai vähän yli) se normaalikoko.

Vierailija
16/37 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15.v tyttö ja tarvin apuu! Ennen olin hoikka tyttö vielä 2 vuotta sitten. Nyt syön karkkia päivittäin ja maha näyttää siltä ku olisin raskaana. (En oo) Jätän joskus aamupalan väliin tai syön koulussa hiiriannoksen ruokaa. Sitten ku pääsen kotiin nii etin iha mitä vaa syötävää kaapeista. esim. Välipalapatukat, leipää (paahtoleipää/rieskaa) keksejä, karkkia, sipsejä, kaikkee mahollista! Syön ihan hirveesti kaikkea. Nyt perse on pelkkää rasvaa vaan ja maha on ku omena. Reidet ja käsivarret roikkuu. Jenkkakahvatki on omenamahan lisäksi!! Siis maha on pyöree ja kova. Oisko ketään kuka vois auttaa? Nyt tuntuu että en jaksa nousta ylös ku makaan sängyssä ja syön karkkia...

Vierailija
17/37 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/37 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkialta muualta olen laihtunut, mutta maha-perse-lantio alue on superleveä...

Vierailija
19/37 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi sitten vaan olla niin helkkarin laiha, että mulla alkaisi lantio/alavatsa/yläreidet näyttämään hyvältä.

nyt olenkin kyllä "elämäntaparemontilla" ja tavoite saada paino bmi 27:sta jonnekin bmi 19 kieppeille. On siinä urakkaa kerrakseen...

Vierailija
20/37 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenatyyppiseen, miestyyppiseen lihoamiseen. Se taitaa olla osittain perinnöllinen tapa lihota (?), mutta liian vähäinen nukkuminen muuttaa hormonitoimintaa ja aikaansaa/lisää vatsasta lihoamista, samoin liian hiilihydraattipitoinen ravinto - vähennä siis leivän ja sokerin syömistä, jos syöt niitä paljon ja syö enemmän kasviksia ja (kasvi)proteiineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi