Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä koskaan varastanut tai muuten rikkonut lakia?

Vierailija
17.07.2010 |

mikä sai sinut tekemään niin?

tässä vain olen yrittänyt pohtia, että mikä saa ihmisen esim varastamaan toiselta ihmiseltä. Läheinen joutui varkauden kohteeksi ja harmittaa hänen puolestaan kovasti. tämmöinen tavallinen tallaaja ei oikein voi ymmärtää, mikä saa ihmisen tekemään jotain sellaista.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena kerran nallekarkkeja. Ja teininä oli kausi kun näpistelin, mutta sitten tulin järkiini.

Vierailija
42/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa tehdä edes listaa mitä on tullut puuhasteltua, sen verran pitkä siitä tulisi.

Nytkin rikon muutamaa lakia vaikka istun vaan koneen ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavarkaissa käynyt ja kävellyt päin punaisia esim. Työhön liittyvissä soveltuvuustesteissä kysyttiin, että oletko rikkonut lakia. Vastasin, että joo. Koska olen myös rehellinen.

Vierailija
44/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-varastanut kerran kaupasta rintaliivit (myyjä laski liivien määrän väärin ja antoi lapun jossa yksi kpl vähemmän). Olin köyhä opiskelija joka usein eli viikkoja kaurapuurolla ja usein ruoka oli riisi/makaroni ketsupilla joten tartuin tilaisuuteen.

-kävellyt päin punaisia

-polttanut pilveä ehkä 10 kertaa (kaverin kasvattamaa)

Vierailija
45/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain varastamisesta. Kiinnijäämisen pelko kuitenkin estää. Se olisi niin helkkarin noloa. Kaupasta kantaisin tavaraa selkä vääränä ja tekisin miljoonakavalluksia jos taidot riittäisivät ja olisi varma etten jää kiinni. Se ei vaan tunnu yhtään väärältä.

Mutta en esimerkiksi kävele päin punaisia jotta en näyttäisi huonoa esimerkkiä sen mahdollisesti näkevälle lapselle. Enkä vahingoittaisi ketään.

Vierailija
46/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori random,

mut mua vituttaa tollanen vanhojen ämmien ärsyttävä kommentointi. ja tollasta turhaa esitystä:

"Minua vituttavat sinunlaisesi ihmiset, jotka pelkästä päältäpäin katsomisesta päättelevät jonkun syntyneen kultalusikka suussa ja kehtaavat kadehtia tietämättä ollenkaan, millainen toisen henkilön elämä on OIKEASTI ollut."

hyvää elämää vaan sulle syöpäpotilas =D

nähää viimeistään haudallas !

Vierailija
47/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en esimerkiksi kävele päin punaisia jotta en näyttäisi huonoa esimerkkiä sen mahdollisesti näkevälle lapselle. Enkä vahingoittaisi ketään.

Vierailija
48/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastanut kaupasta, käyttänyt huumeita, ajanut kerran kännissä autoa ( serkkuni meinasi kuolla ), varastanut työpaikoilta jotain pientä; kyniä, mapin, paperia tms.

mitäs muuta...varmaan jotain, en nyt muista; en ole niin kovin lainkuuliainen, noin niinkuin lähtökohtaisesti, vaikkein nykyään mitään laitonta kait koskaan teekään...ai niin, kävelenhän mä päin punaisia jatkuvasti ja rikon muitakin liikennesääntöjä ( en autolla ), sekä olen avannut pari kirjettä, jotka ovat tuleet mulle, vaikka ovat osoitettu jollekin toiselle.

Vierailija
49/49 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häkkikellareista tavaraa.Karkkia,ruokaa,alkoholia,tupakkaa,vaatteita,auton m.m....juuu ja äiti olen myös.