Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pureva koira ja vauva tulossa

Vierailija
16.07.2010 |

Mä en tiedä enää mitä mä teen. Miehen koira murisee ihmisille, jos sitä komentaa ja on purrutkin muutaman kerran. Itse en luota koiraan enää juuri yhtään ja pelottaa, miten se suhtautuu vauvaan ja sopeutuu muutokseen. En haluaisi että vauvalla aletaan kokeilemaan, että pureeko koira sitäkin vai ei. Mitä tuon koiran kanssa pitäisi tehdä ja miten saisin miehenkin vakuuttuneeksi, että kyseessä on aika iso ja vakava asia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappi koiran otsaan...!

kas, niin yksinkertaista ja vähintä mitä voitte tehdä LAPSENNE hyväksi.

Vierailija
2/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on taatusti arvoasteikossa koiran alapuolella, ja koira kyllä on herkkä puremaan. Ja pienelle koiran koolla ei ole väliä.

En asuisi vauvan kanssa hetkeäkään tuon koiran kanssa saman katon alla. Koirankouluttajalta voisi vielä ehkä udella neuvoja, mutta en uskaltaisi tuota eläintä antaa uuteen kotiinkaan.

Jos mies ei laita lasta koiran edelle, en kyllä katselisi sitä miestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetettavaksi joko miehen kanssa tai sitten kun mies on töissä. Tilaat ajan ja sanot milloin tää tapahtuu. Jos mies suuttuu tuosta, niin sitten lähdet! Sun vauvan henki on tärkempi kuin miehen rakkasu koiraan

Vierailija
4/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, mies ja koira.

Vasta sitten kannattaa pohtia jatkoa. Myös eläinlääkärillä kannattaa käyttää tarkastuksessa, kivut voivat ilmetä vain joissain tietyissä tilanteissa.

Vierailija
6/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni parsonimme teki aivan samaa kuin teidän koiranne. Hän teki sitä miehelleni ja satunnaisille ohikulkijoille. Ei minulle. Puri miestä pari kertaa myös.

Kun aloin odottaa esikoistamme, sanoin, että koira on saatava ruotuun. Konsultoimme ongelmakoirakouluttajaa ja parissa kolmessa kuukaudessa ongelmaa ei enää ollut. Koira paransi tapansa. Kouluttaja kävi siis kodissamme muutaman kerran tapaamassa meitä ja koiraa.

Nyt meillä on 3 lasta ja tämä parsoni on mitä parhain laumanhoivaaja. Pitää lapsia ominaan, enkä ole ollenkaan huolissani siitä, että se kävisi kenenkään kimppuun.

Toivoakin siis vielä on!

Me käytettiin tätä paikkaa:

http://nuuskula.fi/

Tässä kopioitua tekstiä Nuuskulan sivuilta:

Yksityiskonsultointia koirien käyttäytymisongelmiin

Tulostettava sivuVinkkaa kaverille

Ongelmakoiran käyttäytymiseen löytyy yleensä syy, johon voidaan vaikuttaa ja usein myös poistaa. Toisinaan syyksi paljastuu kipu ja sen mahdollisuus tulee aina sulkea pois ennen muita käytännön toimia.

Käyttäytymisongelmien syiden selvittämiseen ja ratkaisemiseen saat apua ongelmakoirakouluttajan ja koulutusohjaajan koulutuksen saaneilta Heidiltä ja Tiinalta. Ongelma voi olla monitahoinen tai yksi opittu tapa. Ratkaisun löytämiseksi tehdään perusteellinen kartoitus siitä, mikä on johtanut epätoivottuun käytökseen. Yhteenvetona laaditaan koiralle ja sen perheelle koulutusohjelma harjoituksineen.

HINNASTO

Yksityiskonsultointi (lisäksi matkakorvaus 0,45 € / km)

- arkena klo 8.00 - 16.00 55 € / 2 tuntia

- arkena klo 16.00 - 20.00 65 € / 2 tuntia

- viikonloppuisin ja pyhinä 85 € / 2 tuntia

Konsultoinnin jatkona käytännön harjoitukset 30 € / 1 h

Puhelin- tai sähköpostikonsultointi 30 €/kerta

PS Sanovat myös suoraan, jos koira pitää lopettaa, eli jos mitään ei ole tehtävissä!

Vierailija
7/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetettavaksi joko miehen kanssa tai sitten kun mies on töissä. Tilaat ajan ja sanot milloin tää tapahtuu. Jos mies suuttuu tuosta, niin sitten lähdet! Sun vauvan henki on tärkempi kuin miehen rakkasu koiraan

Vierailija
8/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti koiralta henki kun ei osannut käyttäytyä.

Juu, kiitos -kaikkea yritettiin ja muu ei auttanut.

Vierailija
9/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko lähtee koira tai sitten lähden minä!"

Vierailija
10/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa harkinnut noita kolmosen ehdottamia sanoja. Tai oikeammin olen ajatellut, että jos asialle ei ole tehty mitään siihen mennessä kun vauva syntyy, niin menen vaikka äidilleni vauvan kanssa. En halua, että vauvalla "kokeillaan" kuinka yhteiselo koiran kanssa lähtee sujumaan.

Ja itsellä on siis reidessä hampaat jäljet muistona siitä kerrasta, kun koira puri mua.

ap

Vierailija
11/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille muka ok pitää koiraa joka on purrut sinuakin?

Vierailija
12/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä enää kyselis, että mitä teen? Joko koira lähtee suosiolla, jos ei menköö mies mukana. Eipä oo nimittäi ihan terve koira kyseessä!!!!!

Kumpi on tärkeempi vauvasi henki vai liitto miehen kanssa, mikä ei näköjään ymmärrä mistään mitään?

Vierailija
13/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä mies on? Onko sille muka ok pitää koiraa joka on purrut sinuakin?

Musta tuntuu, että aina puolustelee koiraa ja jotenkin vähättelee asioita. Koira on purrut miestäkin eikä ole sanonut koko asiasta oikeastaan mitään. Kyseessä on pieni koira ja mies perustelee, että kokonsa puolesta koira on hallittavissa.

ap

Vierailija
14/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se koira on purrut sinuakin niin se puruu myös vauvaa, usko minua! Se kokee vauvan uutena ja pienenä tulokkaana laumassa alempiarvoisimpana. En edes harkitsisi yhteiseloa.

Vierailija
15/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on purrutkin sinua. En ottaisi yhtään riskiä siitä että vauva joutuu koiran hampaisiin.

Vierailija
16/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se koira on purrut sinuakin niin se puruu myös vauvaa, usko minua! Se kokee vauvan uutena ja pienenä tulokkaana laumassa alempiarvoisimpana. En edes harkitsisi yhteiseloa.

Se on vaan käytännössä miehen koira ja jos mies ei asialle mitään tee, niin onko silloin ainoa vaihtoehto, että minä lähden? :( Vaikka tässä asiassa mies on täysi idiootti, niin muuten kyseessä on kunnollinen ja hyvä mies, josta varmasti tulee hyvä isä lapselleen. Nyt vaan tuntuu, että mies ei oikeasti vielä ajattele tätä asiaa vauvan kannalta tai ei jotenkin myönnä, että kyse on vakavasta asiasta.

ap

Vierailija
17/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä eroon koirasta! Onhan nuita ollut otsikoissa siloin tällöin et koira raadellut lasta. Nekin osaa olla jopa mustasukkaisiakin.

Vierailija
18/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se herranjumala oo jos puree ihmisiä,isäntäänsäkkin. Huh

Vierailija
19/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväksi. Koira on pimee, jos ei kyseessä provo. Eipä tuossa paljoa tarvitse miettiä, jos järkikultaa kyseisellä perheellä on käytössä.

Vierailija
20/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suostuisiko miehesi antamaan koiransa vanhemmilleen tai muille sukulaisille / tutuille. Ei tarvitsisi kuintekaan lopettaa niin olisi helpompi ratkaisu.