Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ei helv... mies kirjoittelee sähköposteja jonkun 19-vuotiaan kanssa!

Vierailija
16.07.2010 |

Katsoin äsken jostain kumman syystä miehen sähköpostit. (Mies on tallentanut sähköpostisivulleen käyttäjätunnuksen ja salasanan, joten mitään urkkimista ei mun tarvinut tehdä!)

Kai se luuli ettei herätä epäilyksiä, ja hyvin on prkl toiminutkin, en ole ennen katsonutkaan hänen postejaan kun olen ajatellut ettei kiinnosta ja miksi niitä edes lukisin.

No nyt siellä siis oli kuitenkin useampikin viesti tullut joltain naiselta, sellaista höpinää tekemisistään ja harrastuksistaan ja pientä flirttiä ja kertoili itsestään ja kauheasti hymiöitä ja silmäniskuja ja sensellaista. Ja kehui miestäni komeaksi ja hauskaksi ja että "ymmärrän kyllä mitä sanoit vaimostasi" WTF?!?

mitään rakkaudentunnustuksia tai seksiin viittaavaa siinä ei ollut tai tapaamisista tms (tosin pakko kai on ollut nähdä kun kerran komeaksi kehui! tosin eikö sillä ole silmiä päässä..!)

Yritin katsoa mitä mies on kirjoittanut, mutta lähetetyissä ei ollut mitään, poistaa ne kai.

Mies ei ole nyt kotona, vaan kalalla, tulee kai joskus myöhään. Mitäs nyt teen?!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo, trolli.

Vierailija
2/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida vaan lapsia ja elä asian kanssa. Turha mehkaa sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista, ei varsinkaan kukaan petä ketään, kaikki ovat 100% uskollisia

jos kakkosella ei ollut muuta sanottavaa, olisi voinut jättää kommentoimatta!

ap

Vierailija
4/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin sitä ja tätä, normaalia, että mies vaihtaa nuorempaan, kyttää teinejä ja kirjoittelee itseään huomattavasti nuoremman kansa!

Että hoida vaan lapsia ja tyydy osaasi.

Kapinaan naiset! Millaisiksi teidät on kasvatettu, jalkavaimoiksi?

Vierailija
5/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tee selväksi että it's me or the suttura. Tietysti tässä on se vaara että mies valitsee sutturan, mutta onko se sit kauhea menetys, kun tollanen häntäheikki on jäänyt haaviin?

Vierailija
6/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kannattaa nyt viimeistään ruveta itse miettimään mikä voi olla mennyt pieleen ja sitten ruveta rakentavasti keskustelemaan miehesi kanssa. Ainiin, jos pihtaat, niin LOPETA se pihtaaminen.

Vierailija
7/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisella ainakin!

Ajattelin että leväytän ne meilit miehen nenän eteen kun tulee kotiin. Koitan pysyä viileänä ja asiallisena ja kysyn että mahtaisiko herralla olla jotain kerrottavaa?

Niin ja EN pihtaa. Mun mielestä meillä on ollut kaikki harvinaisen hyvin tässä viimeisen vuoden aikana. Normaali parisuhde, mutta on jopa ollut kahdenkeskistä aikaakin pitkästä aikaa, kun pieninkään ei enää ole vauva vaan on voinut jättää hoitoon jne.

Mä olen jotenkin ihan pökertynyt mutta toisaalta en "halua" uskoa vaan mietin että tässä on nyt joku väärinkäsitys, tyhmää kai mutta siltä nyt vaan tuntuu ja sitä toivon!

ap

Vierailija
8/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän realismia tekisi hyvää aika monelle. Ja kyllä se on niin, että jokainen ihastuu jossain vaiheessa johonkin toiseen.

Ollaan niin sitä ja tätä, normaalia, että mies vaihtaa nuorempaan, kyttää teinejä ja kirjoittelee itseään huomattavasti nuoremman kansa!

Että hoida vaan lapsia ja tyydy osaasi.

Kapinaan naiset! Millaisiksi teidät on kasvatettu, jalkavaimoiksi?

Vierailija
9/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän realismia tekisi hyvää aika monelle. Ja kyllä se on niin, että jokainen ihastuu jossain vaiheessa johonkin toiseen.

Ollaan niin sitä ja tätä, normaalia, että mies vaihtaa nuorempaan, kyttää teinejä ja kirjoittelee itseään huomattavasti nuoremman kansa! Että hoida vaan lapsia ja tyydy osaasi. Kapinaan naiset! Millaisiksi teidät on kasvatettu, jalkavaimoiksi?

ei sähköposteja, tapaamisia tmv...

Vierailija
10/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa sille tyttöselle sähköpostia.. siitä vaan. Jotain melko asiallista kuitenkin, että kiitos vaan mielenkiinnosta, mutta meidän parisuhteessa menee oikein hyvin..? etc. ja rohkeasti oma nimi alle.

Vierailija
11/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä joka postiin laitetaan

Vierailija
12/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotis synttäreitään ja olivat olleet kavereineen bilettämässä jne

ap

Tuskin sitä joka postiin laitetaan

Vierailija
13/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ensimmäinen vaimo alkaa synntysten, imetysten jne takia rupsahtaa aletaan katsomaan nuorempaa..

Se on ihan biologinen fakta.

t: nainen, joka ei edes mieti oman ikäluokan miestä. 10-15 vuoden ikäero on mielestäni hyvä

Vierailija
14/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyvä mies on houkute muille nuoremmille. Se on saalis joka on helppo napata.

Menkää itse töihin ja elättäkää perhe. Vaunujen kanssa kulkeva mies ei ole namu vaan selkeä viesti ettei kannata iskeä kynsiä tuon pakaraan.

Vierailija
15/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä palstalla alkaa heti se myllytys, että jätä toi mies... Ollaan niin tekopyhää ja mustavalkoista että. Toki sille miehelle voi sanoa, että nyt loppuu tollanen ja heti.

Ollaan niin sitä ja tätä, normaalia, että mies vaihtaa nuorempaan, kyttää teinejä ja kirjoittelee itseään huomattavasti nuoremman kansa! Että hoida vaan lapsia ja tyydy osaasi. Kapinaan naiset! Millaisiksi teidät on kasvatettu, jalkavaimoiksi?

ei sähköposteja, tapaamisia tmv...

Vierailija
16/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä aina lähdetään.

Vierailija
17/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaisin asian puheeksi, en tosin näyttäisi miehelle printtejä. Kertoisin rauhallisesti nähneeni viestit, mutta en nostaisi asiasta sen kummempaa meteliä. Sanoisin vain, että kannattaa miettiä mitä riskeeraa.

Riehuminen vaan ärsyttää miestä ja jos on yhtään eroa harkinnut, saa hetken mielijohteesta ja ihastuksissaan(?) hyvän syyn eroon, kun muija on niin hullu. Mä uskon, että on joku ihastuminen, joka ei välttämättä johda sen enempään, eli siksi en sen kummempaa kohtausta järjestäisi.

Kehottaisin miestä myös miettimään, miltä hänestä tuntuisi, jos minä meilaisin jonkun muun miehen kanssa. Ja sen haluisin saada selville, mitä mies on musta sille kimulille puhunut, vaikka mieshän ei tietenkään sitä paljasta, jos haluaa parisuhteensa säilyttää ja jos suinkin pystyy asian lusmuilemaan.

Uskon kuitenkin, että riittävä herätys on se, että paljastat tietäväsi. Ellei suhde ole jo todellisuutta...

Vierailija
18/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naisesta nää jutut eivät yleensä johdu.

Kannattaa katsoa, kuinka monessa ketjussa palstalla lähinnä naureskellaan miehen tarpeille ja oikeudelle tulla hyväksytyksi parisuhteessa omana itsensä, vaikka sitten itselle ominaisine puutteineen. Katkeransuloista, mutta välillä näinkin päin.

Vierailija
19/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on voinut lähettää kuvan itsestään tai jostain toisesta. Meinaan jos tämä 19v nainen kehui komeaksi eikä miehesi ole. En kyllä olisi ruman miehen kanssa, joka vielä pettää. Tai voi vittu olinhan mä. No mut, mä jätin sen!

Vierailija
20/36 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiviaikaista porukkaa, että luulevat pettämisen olevan petetyn syy? Esimerkiksi miesten palstoilla naisia kohdellaan objektina jne. eikä silti kukaan oleta, että naiset sen vuoksi pettää miestään. Toisena esimerkkinä kaksi prinsessaa: ruotsalainen ja arabi, molempia petettiin vaikka kauniita, rikkaita jne. Syy on siis miehen omassa tunne-elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme