Minusta naiset voisivat vuorostaan elättää perheen ja antaa miesten vain olla.
Naiset ovat luoneet roolit (kasvattaneet lapset). Nyt miesten tulisi näyttää pojilleen ettei miehen tehtävänä ole elättää perhettä vaan sen voi myös hoitaa nainen. Naiset jotka ovat orjuuttaneet miestä vuosituhansia ja itse oleilleet vain kotonaan rakkaiden lasten parissa. Mies on syrjäytetty täysin omista lapsistaan!
Kommentit (127)
Kiitos ap:lle tästäketjusta. Minä joka luulin asuvanin sovinistin kanssa huomasin että tilanne ei ole niin huono kuin joillain. Minun sovinisti sikani onkin pieni possu joka voi vielä kehittyä. Tämä koko ketju tuntuu olevan provo johon minäkin nyt lankesin, mutta onneksi olen sen verran tervejärkinen etten tuhlaa tähän enempää aikaa.
Kiitos ap:lle tästäketjusta. Minä joka luulin asuvanin sovinistin kanssa huomasin että tilanne ei ole niin huono kuin joillain. Minun sovinisti sikani onkin pieni possu joka voi vielä kehittyä. Tämä koko ketju tuntuu olevan provo johon minäkin nyt lankesin, mutta onneksi olen sen verran tervejärkinen etten tuhlaa tähän enempää aikaa.
Tämä on modernien miesten tuomaa valistusta. Pian koti-isät ovat enemmistöä.
Tämän saatte tuta. Pojat pärjäävät heikosti kouluissa ja yhteiskunta ei vastaanota poikiaan.
Teollistuminen vei lihastyövoiman.
En myöskään kannata sitä että molemmat käyvät töissä. Naiset voisivat vuorostaan työskennellä yhteiskunnalle 100-500 vuotta ja antaa miesten palstailla av:lla.
t: 11cm mies
tasolle miesten palkkojen kanssa.
Voisin harkita jopa hankkivani lapsia ja ne elättäväni jos mies synnyttäisi, olisi raskaana ja vielä hoitaisi.
Nykyisessä tilanteessa naisena käyn mieluummin töissä kuin lapsia teen ja hoidan.
on nyt tämän kuun lomalla lasten kanssa ja näyttää pahasti siltä, että mieluummin olisi töissä. Raskaampaahan se kotona lasten kanssa oleminen on (ainakin jos edes vähän panostaa lastenhoitoon eikä vietä kaikkea aikaansa netissä).
näin onkin.
Mies hoitovapaalla ja minä "elätän". Toki arvostan miehen panosta kotona ja sitä, ettei lapsia tarvitse laittaa hoitoon vieraalle. Siksi mies on tietenkin ansainnut puolet palkastani :)
Meillä on suunnilleen samansuuruiset palkat muutenkin, joten elättäjällä ei ollut väliä. Mies halusi jäädä kotiin.
..miehet tekevät paljon pitempää työpäiväää kuin naiset, joten kohtuus kaikessa, jos vuosipalkka on suurempi
tv nainen
Molemmat olemme hyväpalkkaisella alalla. Ensin minä oli kokoaikatyössä, mies opiskeli. Sitten minä jäin äitiyslomalle ja hoitovapaalle, mies töissä. Nyt mies on ollut vähän aikaa lomautettuna, minä töissä. Kohta jään taas äitiyslomalle.
Meillä ansaitsemisen roolit ovat tasa-arvoisia. Kotitöistä mies ei kyllä tee puolia, koska ei osaa :(
Molemmat olemme hyväpalkkaisella alalla. Ensin minä oli kokoaikatyössä, mies opiskeli. Sitten minä jäin äitiyslomalle ja hoitovapaalle, mies töissä. Nyt mies on ollut vähän aikaa lomautettuna, minä töissä. Kohta jään taas äitiyslomalle.
Meillä ansaitsemisen roolit ovat tasa-arvoisia. Kotitöistä mies ei kyllä tee puolia, koska ei osaa :(
hoitamalla huushollin ja lapset päivisin, kun itse voisin "vain olla" rakkaan tietokoneeni äärellä konttorissa naputellen.
Mutta meillä on niin huima tuloero ja miehellä sensorttinen työ, ettei hän voi sieltä lähteä "vain olemaan" kotihommien ja muksunhoidon pariin ja päästää minua "vain olemaan" työpisteeseeni takapuolta kasvattamaan.
kunhan mies sitten myös on raskaana ja synnyttää sen lapsen. Ja imettää sitä sen vähintään puoli vuotta.
..miehet tekevät paljon pitempää työpäiväää kuin naiset, joten kohtuus kaikessa, jos vuosipalkka on suurempi
tv nainen
Kyllä meilläpäin niin naiset kuin miehetkin menevät töihin samoihin aikoihin ja lähtevät töistä yhtä aikaa. Ja molemmille maksetaan ylityökorvaus ihan saman kaavan mukaan. En sitten tiedä millaisessa työpaikassa sinä olet, jos naisilla on lyhyempi työpäivä ja siihen vedoten huonompi palkka.
käyvät töissä ja elättävät perhettä. Lisäksi hoitavat muonituksen, lasten hoitoon kuskaamisen, kaupassa käynnin ja huushollaamisen.
Ja miehet käyvät töissä ja tulevat täyshoitoon kotiin.
Miesten elämä on helpottunut ja naiset ovat ottaneet itselleen enemmän kontolleen (perheen elättämisen)
makasi ja imetti, makasi ja imetti. Joka sanoo sitä työksi niin nauran paskaisesti.
muista sitten että siihen vain oleiluun kuuluu, aamupala,lounas,välipala ja päivällinen, ulkoilu, siivous ja pyykkihuolto ja sitten se lasten kasvatus;) Voin muuten kertoa näin vuoden oleilleena ja siitä jatkuvasti nälvimistä kuulevana, että mielummin menen töihin.Huomaa muuten että tällä aloittajapololla ei ole kokemusta kotiäitiydestä. Ihan omaa tyhmyyttä jos olet tällaiseen roolileikkiin lähtenyt.
makasi ja imetti, makasi ja imetti. Joka sanoo sitä työksi niin nauran paskaisesti.
minä olen kyllä äitiyslomalla tehnyt nekin. Tuollainen imetystahti on muuten vain lyhyen aikaa lapsen elämästä..
kunhan mies sitten myös on raskaana ja synnyttää sen lapsen. Ja imettää sitä sen vähintään puoli vuotta.
Kyllä me miehetkin synnyttäisimme jos vain kykenisimme siihen. Meillä on kehollinen vamma emmekä voi. Tuo on lapsellisinta mitä voi väittää välttääkseen työnteon ja verojenmaksun.
Me miehet olemme tehneet töitä perheen eteen jo satoja vuosia, milloin tämä raasto loppuu?
Pallo on teillä naisilla. Vain te voitte kasvattaa poikia.
T: 11cm mies
miksi teet lapsia, jos olet noin kateellinen muijallesi? Olet pönttö ja nauran likaisesti typeryydellisi.
Olen äitiyslomalla 6kk jolloin palaan takaisin töihin.
Tavallaan mies hoitaa vauvaamme kokonaan. Minä n pidä imettämisestä joten olemme käyttäneet pumppua. Pumppaan maitoa rinnasta pussiin ja pakkaseen. Mies sulattaa pussit ja imettää tuttipullolla.
Vauva saa saman läheisyyden tuttipullon kautta mieheni sylissä. Rintani myös tulehtuvat hyvin herkästi joten tuttipullo on paras.
Mitään ongelmia tämä järjestely ei ole tuonut. Pikemminkin tuntuisi että mieheni on jämäkämpi kotitöissä ja lastenkasvatuksessa.
Tietenkin ainoa asia joka heikoilla on taloudellinen tilanne. Miehen sairaseläke ei ole kummoisen suuri ja suurin osa niistä vähäisistä rahoista menee lääkitykseen.
Olenkin aina vitsaillut ystävilleni, kun he kauhistelevat tilannettamme, että mieheni on tavallaan henkilökohtainen palvelijani. Hän siivoaa, tekee sapuskat, hoitaa lapset ja muut juoksevat asiat (tehokkaammin kuin minä).
Kyllä meillä toimii. Ehkä se on asenteesta kiinni. Minä olen saanut modernin naisen kasvatuksen.