Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei tahdo puhua pettämisestäni

Vierailija
16.07.2010 |

Olen jo 2 kertaa pettänyt. mutta pitkä aika väleissä. tahtoo silti yrittää, mitä tehdä. mutta välillä riidoissa haluaa erota. lapsia on. mun on pakko antaa hairahdukseni itselleni anteeksi vaikka pidänkin niitä kauheina tekoina!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jakaa taakkaa syyttömän miehesi harteille. Petturin kuuluisi pitää suunsa kiinni ja muhia liemissään, kitua ihan itsekseen yön pimeinä tunteina. Miehesi ei tarvitse antaa synninpäästöjä ja vakuutteluja, että hän siltikin rakastaa sinua.

Vierailija
2/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jakaa taakkaa syyttömän miehesi harteille. Petturin kuuluisi pitää suunsa kiinni ja muhia liemissään, kitua ihan itsekseen yön pimeinä tunteina. Miehesi ei tarvitse antaa synninpäästöjä ja vakuutteluja, että hän siltikin rakastaa sinua.

ei kai petturinkaan pidä joutua loppuelämäänsä kärsiä? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai petturinkaan pidä joutua loppuelämäänsä kärsiä? ap

Vierailija
4/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanois tunteensa! ap

Vierailija
5/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää puhuko siitä.Eihän teko siitä miksikään muutu.Mutta sano suoraan miehellesi onko mahdollista että niin käy vielä kolmannen kerran.Ylipäätään turha pitää asiaa koko ajan esillä ja piiskata itseään ja toista.Ylipäätään koko asiasta pidetään liian suurta numeroa.Virheet kuuluu elämään.

Vierailija
6/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty on ja nyt miehen pitäis antaa anteeksi tai edes huutaa ja möykätä, että tulis parempi mieli. Vaikuttaa siltä, että miehelläsi on toimiva asenne. Pohtii ensin mielessään, kuinka asioista ajattelee ja kuinka aikoo toimia ja sinulla ei oikeastaan ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa.

Vierailija
7/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat jauhaa siitä loputtomiin ja vielä vaadit että ukon pitää kuunnella kun sä kerrot panneesi muiden kanssa?

Ei hyvää päivää!

Vierailija
8/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanois tunteensa! ap

koska se ei rakasta sua OIKEESTI. Sillä on joku todella sen arvostuksen saava kaunis nainen, jolle se haluaa uskoa sydämensä.

Mulla on vähän sama tilanne, mutta itse olen tuo "sanomaton" osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme