Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös lapsen hankkiminen ole aina itsekäs teko?

Vierailija
16.07.2010 |

Ihmiselä (ja eläimellä) on yleensä voimakas tarve saada omia lapsia, kyllä sitä halua sanelee ihan itsekkäät vaikuttimet. Vai onko teistä muka joku tehnyt lapset siksi, että heistä saattaa joskus tulla rauhanneuvottelijoita tai muita maailmanpelastajia. Vaikka oikeasti ei olisi lasta yhtään haluttanutkaan.

Hienoahan se on, että lapsia myös adoptoidaan turvaan huonoista oloista ympäri maailman, mutta on nyt jumankekka aikamoista teeskentelyä julistaa maailman tuhoajaksi ihmisiä, joilla on isompi, ihan itse tehty lapsikatras.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, jotka tekevät enemmän kuin kaksi lasta asettavat itsensä muiden yläpuolelle... Miksi heidän perimänsä on niin ylivoimaista, että sitä pitää monen lapsen voimin levittää?

Vierailija
2/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö kauankin pähkäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi naurattaakin nämä joiden mukaan tarkoituksella lapsettomat ovat itsekkäitä kun eivät hanki lapsia. Kun tosiaan itsekkäistä syistä ne lapsetkin on hankittu.

terv. yhden äiti

Vierailija
4/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen on aina isoissa valinnoissaan itsekäs. Mitä ne ikinä ovatkin.

Vierailija
5/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia itsekkyyttä. Sitä suuremmilla määrillä on jo härskiä itsekkyyttä. Voisi ne loput lapset vaikka adoptoida, niin paljon on lapsia vielä heikoissa oloissa maailmalla. He siellä lastenkodissa odottavat sitä tulevaa omaa isää tai äitiään hakemaan heidät.

Vierailija
6/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen on aina isoissa valinnoissaan itsekäs. Mitä ne ikinä ovatkin.

Turha mumista siitä onko joku valinta itsekäs vai ei. Harva elää vain hyväntekeväisyyttä harjoittaen ja itse kärsien.

Vierailija
7/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tee yhtaan lasta, niin on itsekas, koska voi tehda mita huvittaa ja kayttaa rahansa ja vapaa-aikansa miten haluaa.

jos tekee lapsia, niin sitten syytellaan, etta on itsekas koska haluaa lapsia. kuitenkin sitten pikulapsivaihe on sen verran vittumaista aikaa (tarvitsee vain lukea tata palstaa noin puolen tunnin ajan kun sen havaitsee), etta vanhemmista tulee epaitsekkaita.

Vierailija
8/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..perheet ..tarkoitan tässä heitä, joilla on 3 tai > tenavaa.

Vierailija
9/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia itsekkyyttä. Sitä suuremmilla määrillä on jo härskiä itsekkyyttä. Voisi ne loput lapset vaikka adoptoida, niin paljon on lapsia vielä heikoissa oloissa maailmalla. He siellä lastenkodissa odottavat sitä tulevaa omaa isää tai äitiään hakemaan heidät.

Vierailija
10/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä on minun elämäni, teen valintani sen suhteen itse. Jos jotain lapsetonta kaivertaa valintani, niin siitä vaan, itkekää rauhassa.

Vierailija
11/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, jotka tekevät enemmän kuin kaksi lasta asettavat itsensä muiden yläpuolelle... Miksi heidän perimänsä on niin ylivoimaista, että sitä pitää monen lapsen voimin levittää?

Vierailija
12/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä on minun elämäni, teen valintani sen suhteen itse. Jos jotain lapsetonta kaivertaa valintani, niin siitä vaan, itkekää rauhassa.

Millaiset geenit sunkin mukelosi saavat? Älyä ei ainakaan!

Vierailija
13/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän pähkäilet. Ihan vitun sama kuule, kuivavittu, mitkä ovat vaikuttimeni tai narsismini taso. Itke sinä vaan käteesi.

Vierailija
14/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin! Muussa tapauksessa ihmisen sitoutuminen elämänikäiseen projektiin olisikin aika hauraalla pohjalla, jos lapsen hankkisi (adoptiolla tai synnyttämällä, samantekevää) EPÄITSEKKÄISTÄ syistä...

Vierailija
15/26 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään mietin ennen lasten hankkimista epäitsekästä syytä, mutta yhtään en keksinyt. Ja tosi on myös se, ettei toisten valintojen haukkuminen asiaa yhtään paranna.

Vierailija
16/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko on sanoa,että kirjotit aivan törkeesti. lue vaikka uudelleen mitä kirjotit:/!! helppo kirjotella ruudun takaa,mut kasvotusten.... mut joo tosta saa vaa kuvan että SUA kaduttaa ku teit sun kaikki kersasi!!

Vierailija
17/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siitä välitä, millaiset geenit seuraavalle sukupolvelle periytyy. Tutkimusten mukaan isoja lapsilaumoja harrastavat ovat taloudellisesti, sosiaalisesti ja älyllisesti heikommalla tasolla kuin pieneperheet. Siinäpä meitä odottaa debiilien valtakunta!

Vierailija
19/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin jostain kennelistä kodittomia koiria.

Pitkät ja kalliit prosessit eikä adoptiovanhemmiksi kelpuuteta ketä tahansa, omiahan ei voida estää tekemästä.

Vierailija
20/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lievittää kahden lapsen aiheuttamaa huonoa omaatuntoa elämällä mahdollisimman ekologisesti ja opettamalla lapsillekin saman. Tässä itsekkyys kuitenkin vei voiton, elämä ei vaan olisi tuntunut elämisen arvoiselta ilman lapsia :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi