Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä tekisi lapsia miehen kanssa joka pelaa vielä pleikkaria tai tietokonepelejä

Vierailija
25.01.2009 |

Koska siinä on jo yksi iso lapsi valmiina, miksi tehdä lisää kun tietää että itse joutuu ne kumminkin hoitamaan kun lapsellinen mies vaan pelaa

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa joka pelaa x-boxia.. Ja pelaan itse myös.. Mieluummin pelit kun vaikka baareissa hilluminen..

Vierailija
42/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pleikkarilla yhdessä, ja vieraiden kanssa. Sellaisia hauskoja tietovisa-pelejä kun istutaan iltaa meillä.

Eli ei pelata joka päivä, eikä edes joka viikko, vaan sillointällöin.

Ehkä sitten kun tuo lapsi syntyy ja vähän kasvaa niin ostetaan lapselle sopivia pelejä myös.

Pelit on ihan kivaa ajanvietettä, jota meillä harrastetaan tosiaan yleensä silloin kun on vieraita, eli sitä ennen on kyllä siivottu. Ei vaikuta kotitöihin siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain mieheltä pleikan synttärilahjaksi ja ollaan kyllä pelailtu aikuisten kesken (iik. ja lapset leikkinyt vieressä keskenään ilman ohjaajaa!) vaikka Buzzia ja Singstaria. Lapsenmieli kun on hyvä säilyttää, ettei tule ihan tosikoksi. :)

Nyt tuo "iso lapsi" pesee toista koneellista pyykkiä, ennen kuin tekee meille kakkosaamiaisen ja imuroi.

Joten en ihan yleistäisi. Mies on lapsellinen, jollei ota omaa vastuutaan kodista. Oli se syy mikä tahansa.

Koska siinä on jo yksi iso lapsi valmiina, miksi tehdä lisää kun tietää että itse joutuu ne kumminkin hoitamaan kun lapsellinen mies vaan pelaa

Vierailija
44/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten yksinkertaisia ihmisiä täällä onkaan...

Vierailija
45/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies pelaa juuri tytön kanssa wiitä. Hauskaa kuuluu olevan molemmilla :)

Vierailija
46/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tämä harrastus tee hänestä vastuutonta kakaraa. Sen verran hänellä on kyllä älyä ja harkintakykyä että tietää milloin voi pelata ja milloin ei. Ja jos mies ei itse hoksaa niin minä osaan kyllä puhua asiasta.

Ongelmapelaaminen ei ole harrastus vaan puolisosi on mahdollisesti peliriippuvainen. Apua voi hakea peliriippuvaisille tarkoitetuista ryhmistä. Tsemppiä!

Vierailija
47/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta. Mieheni on ihana isä ja mies. Mielummin pelaileva mies kuin joku baareissa laukkova. Meilläkin mies pelaa enimmäkseen silloin, kun lapset on nukkumassa ja tietenkin joskus lasten kanssa.

Vierailija
48/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin mukavaa, että olet löytänyt elämällesi tarkoituksen=)

Mä pelaan muuten itsekin, ja olen kohta 30=)

Vierailija
49/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan muuten itsekin, ja olen kohta 30=)

Ei anna järin järkevää kuvaa ;-))

Vierailija
50/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, tarkoitin että jos JOSKUS on tilanne jolloin MINUN MIELESTÄNI pelaaminen ei ole paikallaan ja mies alkaa pelata, niin minä osaan kertoa mitä asiasta ajattelen. Ja yleensä saadaan neuvoteltua sellainen ratkaisu että molemmat on tyytyväisiä.

Tälläkin viikolla tuo meidän ongelmapelaaja on jo KAHTENA iltana istunut koneella pelaamassa. Älä nyt kuule ihan noin nopeita johtopäätöksiä vedä. Ystävällistä sinänsä että tarjosit tsemppiä ja neuvoja mutta ei meillä ole mitään ongelmaa tietokonepelien kanssa.

mutta ei tämä harrastus tee hänestä vastuutonta kakaraa. Sen verran hänellä on kyllä älyä ja harkintakykyä että tietää milloin voi pelata ja milloin ei. Ja jos mies ei itse hoksaa niin minä osaan kyllä puhua asiasta.

Ongelmapelaaminen ei ole harrastus vaan puolisosi on mahdollisesti peliriippuvainen. Apua voi hakea peliriippuvaisille tarkoitetuista ryhmistä. Tsemppiä!

Vierailija
51/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et halua tällasta miestä ku mulla:

Pelaa, mutta pelaa ku lapset nukkumassa..

Siivoaa

Pesee pyykkiä

laittaa ruokaa, nämä kaikki edellämainitut onnistuu 99% oma-aloitteisesti

leikkii lasten kanssa

ulkoilee lasten kanssa

harrastaa lasten kanssa, näitä tehdään yhdessä perheenä.

on 95% läsnä jokapäivä

Käy kyllä myös punttisalilla ja juoksemassa=pitää omasta terveydestään huolta

Antaa minulle myös omaa aikaa niin paljon ku sitä kaipaan.

Vierailija
52/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä pleikkaa ja tietokone pelejä pelaa niin muksut kuin molemmat vanhemmatkin. :D Eikä se meillä mitenkään kotitöistä ole pois tai lasten kanssa puuhastelusta.ollaan vaan asetettu tarkat rajat siihen kuinka paljon päivässä / viikossa pelataan.

En kuitenkaan koe olevani mitenkään lapsellinen vaikka pleikalla ja koneella pelaankin vaikka ikääkin on jo 30 Mies taasen lähentelee 40 ikää ja silti pelaa.

lapset meillä 8,7 ja 5v

äityli vantaalta

Vierailija
53/58 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rupes pelaamaan vasta kun lapset oli syntyneet. On kyllä ollut ihan loistava isä, vanhempainlomallakin ja niin paljon lasten kanssa kuin ne on halunneet. Nyt kun lapset on toisella kymmenellä pelailee aikansa kuluksi futista ja lätkää, on vielä houkutellut yhden lapsista kaveriksi. Pitäisköhän pistää se pihalle?

Pleikkari on kyllä singstarin ja tanssipelien takia muillakin kovassa käytössä, mut täytyy kyl rajoittaa sen ukon pelaamista, eihän se voi olla kunnon isä kun tolleen yli 40 v:na pelailee...

Vierailija
54/58 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä kuinka nämä "vain lapset pelaavat"-ihmiset selviytyvät muista kuin lasten peleistä. Veikkaan, etteivät kovin hyvin.

Vierailija
55/58 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät aikuiset eivät pelaa tietokonepelejä. Järkevät aikuiset eivät harrasta yhtään mitään muutakaan, lasten juttuja kaikenlaiset tanssitunnit, jumpat ja pallopelit, fiktiiviset kirjat ja pianon pimputtamiset ja kitaran ränkyttämiset. Järkevät aikuiset siivoaa, jynssää, kuuraa, kokkaa, tiskaa, pesee pyykkiä, remontoi, pyyhkii välillä hikeä otsalta, käy töissä ja sitten riitelee, tiuskii ja naputtaa, kun elämästä on tullut niin kuivaa ja mielikuvituksetonta. Sitten onkin hyvä nälviä ja haukkua keskenkasvuisiksi kaikkia niitä, jotka tekevät jotain muutakin, ettäs kehtaavat.

Vierailija
56/58 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät aikuiset eivät pelaa tietokonepelejä. Järkevät aikuiset eivät harrasta yhtään mitään muutakaan, lasten juttuja kaikenlaiset tanssitunnit, jumpat ja pallopelit, fiktiiviset kirjat ja pianon pimputtamiset ja kitaran ränkyttämiset. Järkevät aikuiset siivoaa, jynssää, kuuraa, kokkaa, tiskaa, pesee pyykkiä, remontoi, pyyhkii välillä hikeä otsalta, käy töissä ja sitten riitelee, tiuskii ja naputtaa, kun elämästä on tullut niin kuivaa ja mielikuvituksetonta. Sitten onkin hyvä nälviä ja haukkua keskenkasvuisiksi kaikkia niitä, jotka tekevät jotain muutakin, ettäs kehtaavat.

Minä nauran auringolle, sekin nauraa.

On tyhmää nauraa auringolle.

Isä ja äiti ja eno ja täti eivät koskaan naura sille

sillä he ovat isoja ihmisiä.

ja isot ihmiset ovat viisaita.

ja viisaat eivät ymmärrä mitään.

Viisaat ei yhtään tunne aurinkoa.

Mutta minä olen tyhmä, ja nauran auringolle.

Minä melkein luulen, aurinko, että sinäkin olet tyhmä.

Me nauramme viisaita, aurinko.

Vierailija
57/58 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta juu, joltain osin. Siltä osin että osaavat heittäytyä lasten kanssa pitämään hauskaa ja huumorintajua löytyy. Silti on erittäin vastuunsakantava aikuinen mies.

Harmi nyt, teoriasi ei pidä paikkaansa :)

Vierailija
58/58 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi