Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua huvittaa ihmisten facebook riippuvuuus

Vierailija
16.07.2010 |

kaverit ottaa mökeille,laivalle,puuhamaahan ym läppärin mukaan ja päivittelevät jatkuvasti tilannetta,siideriä kannella,mökillä sitä ja tätä,nyt lapsi tekee sitä ja tätä,ihan oikeesti,eikö ihmiset voi olla hetkeäkään poissa koneelta,en tajua!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo pahemmanlaatuista riippuvuutta! =D

Itse olen päivittänyt tilaani viimeksi 4. kesäkuuta, kun ei ole sen jälkeen tapahtunut mitään sen kummempia. Tuskinpa ketään kiinnostaa se, että meidän lapsi on mummilassa tällä hetkellä serkkujensa kanssa leikkimässä ja tulee illalla kotiin... =0

kaverit ottaa mökeille,laivalle,puuhamaahan ym läppärin mukaan ja päivittelevät jatkuvasti tilannetta,siideriä kannella,mökillä sitä ja tätä,nyt lapsi tekee sitä ja tätä,ihan oikeesti,eikö ihmiset voi olla hetkeäkään poissa koneelta,en tajua!

Vierailija
22/23 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä pääsee myöskin fb:n. Käyn itsekin päivittäin naamakirjassa, mutta mökillä voin hyvinkin olla ilman feseä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä sen tilan päivittämisen tiettyyn rajaan asti ymmärrän mutta sitä en että pitää joka asia siellä ilmoittaa; nyt teen sitä ja tätä, kohta jotain muuta! Itsekin käytän fb:tä päivittäin, pysyy ajantasalla missä kaverit menee ja kommentoin/kirjoittelen sinne myös itsekin silloin tällöin. Mutta lomille en läppäriä mukaan ota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän