Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä hankitte itsellenne MAKSUHÄIRIÖMERKINTÖJÄ?

Vierailija
15.07.2010 |

Taas oli lehdessä uutinen, että mh-merkinnät ovat lisääntyneet. Ja että syynä on entistä useammin pikavippikierre!

Ettekö tiedä tai ymmärrä, että velka-asiat ja maksuaikataulut on useimmiten sovittavissa pankin ja muiden velkojien kanssa? Ja että PIKAVIPPEJÄ EI PIDÄ OTTAA?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska minut todettiin maksukyvyttömäksi, siitä menee aina 5 vuodeksi luottotiedot.

Vierailija
2/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että maksuhäiriömerkintöjä KUULUU kerätä, vähän niinkuin papukaijamerkkejä.

Kiva kun valaisit asiassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jätti laskuja hoitamatta. Avioerossa jouduin niistä yhteisvastuulliseksi.

Luuletko todella, että kaikki ovat jostain pikavipeistä saaneet maksuhäiriöitä?

Vierailija
4/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tilanteita ja tilanteita.Asiat ei aina ole mustavalkoisia.Eikä aina omissa käsissä.

Vierailija
5/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vanhemmat sössi raha-asiani. Nimelläni tilattiin tavaraa ja jätettiin maksamatta. Oon onneks saanu ne maksettua, mutta merkinnät pysyy vielä jonku aikaa.

Vierailija
6/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä rikosilmoitus vanhemmistasi, jos noin! Järkyttävää!

Voit puhdistaa omat tietosi, jos haet oikeutta itsellesi! Vanhempasi ovat syyllistyneet vakavaan petokseen!

Vierailija
7/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. mitä järkeä on ajaa yritys konkursiin, kun kivempaa olisi rikastua ja polskutella rahassa

2. mitä järkeä on sotia

3. mitä järkeä on pihdata parisuhteessa vaikka aikaisemmin oli varsinainen jakorasia

Vierailija
8/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän iso homma se on? Mielessä se on käynyt, mutta kumminkin mulla oli varaa maksaa nuo pois ja merkinnät säilyy vaan muutaman vuoden, joten jätin asian siihen. Jotenkin en jaksa ruveta tappelemaan ja välit on pistetty poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi