Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tylsimys, jos en osta 8-vuotiaalle Baby Bornia?

Vierailija
15.07.2010 |

Tytöllä on pienestä asti ollut 3 vauvanukkea, joilla hän on leikkinyt kausittain. Huippuinnokas nukeilla leikkijä hän ei ole koskaan ollut.

Nyt 8-vuotiaana hän on saanut päähänsä, että haluaa uuden nuken ja sen on ehdottomasti oltava PEIPPARI. Sellainen on kuulemma niin kiva ja kavereillakin on. Ja tarvikkeita pitäisi kuulemma saada myös.

Ja minä äitinä suhtaudun asiaan epäillen. Kauankohan tytön Peippari-innostus mahtaa edes kestää? Lisäksi ongelma on se, että kaikki nykyiset nuket vaatteineen ja tarvikkeineen ovat Peipparia pienempiä. Eli jos hankin hänelle Peipparin, on sille hankittava myös uudet ja ruokottoman kalliit vaatteet ja muut vehkeet.

En ole innostunut. Mutta olenko nyt sitten pihtaileva tylsimys, jonka pitäisi relata edes kesäm kunniaksi? Todettakoon vielä, että tyttö on täysin tietoinen perheemme tavasta ostaa uusia leluja vain synttäreiksi ja jouluksi. Olen sanonut tytölle, että seuraava mahdollisuus toivoa jotain on joulu. Siitä huolimatta hän on ruinannut Peipparia joka päivä koko kesän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukellani on jopa 150 erilaista asua. Pottakin löytyy, ja kestovaippoja ainakin 5. Huutiksesta saa halvalla vaatteita ja kun tyttö ei sillä leiki, voi sen lahjoittaa tai myydä edelleen.

Minun nukellani leikkivät joskus poikieni serkut, joten täysin paatunut en ole, saa sitä muutkin kokeilla.

Tosin jos leluja saa vain synttärinä ja jouluna niin ei auta muu kuin säästää omia rahoja ja toivoa, että kirppikseltä löytyy.

Vierailija
2/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aiemmin hyvin huonosti nukeilla leikkivä tyttö sai 8-vuotiaana, viime vuoden lopulla saman Peippari-innostuksen kavereiltaan ja pyysi nukkea. Sehän on törkykallis, siis minun mielestäni. Toivoi sitä joululahjaksikin ja minä olin sitten niin tylsimys, etten ostanut sitä lahjaksikaan. Oletin, että se on todellakin hullu päähänpisto ja kohta jää pois kuitenkin.

Ja tyttö oli NIIIIIN pettynyt jouluna, kun ei nukkea tullutkaan. Sitten hellyin ja tilasin joulun jälkeen Hobby Hallin alesta 39,90 eurolla tyttö-Peipparin, just sen taikapotta-version ja siitä tuli oikein rakas. Nyt kun tyttö kohta täyttää jo 9v. nukke lähti mummolareissulle mukaan ja minusta näyttää, ettei se ihan heti lopu tuo leikkiminen.

Huutiksesta huusin 2kpl kestovaippoja, siellä on yks ompelija, joka tekee tosi siistejä vaippoja sekä vaatesettejä ihan kohtuuhintaan, tsekkaa! Mutta ei meidän tyttö ole niitä vaatteita kamalasti pyytänyt, joitain omia pikkuisia vauvanvaatteitaan on pukenut ja sit vaan se on pääasiassa ihan "nakkena". =0)

Osta vaan se nukke, sen voi tosiaan myydä pois ihan hyvään hintaan jos leikit loppuu pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sitä 8-vuotiaalla jo olla kummenpiakin harrastuksia (kuten esim väkivalta-filmit)

Vierailija
4/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois olla ostamatta.Muistan kun itse sain vauvanuken (ruinaamalla) lahjaksi niinkin vanhana kuin 12v.Ja se oli rakas, leikin sillä kuitenkin reilut 2v.Ja nyt sillä leikkii 3v. tyttäreni.Nukke on 27v vanha nyt...ja edelleen ihku.

Vierailija
5/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso tuolta mallia: http://pirjojapurjo.vuodatus.net/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme