Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAVAIANAS sandaalit -linkki-

Vierailija
15.07.2010 |

Eli ostin tänään ihanat havaianasin turkoosit varvas-sandaalit, mutta alko vähän tuntumaan että näistä on tulossa uusi muotivillitys, ja kohta tietenkin kaikilla tämmöiset..

No ei kai se mitään silleen haittaa mutta ajattelinpa vain.

Onko muuten kellään tämmöisiä?

Kokemuksia, onko hyvät ollu?

=)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
22/32 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan todella ihanat! Ostin viime kesänä alennuksesta n. 15 eurolla ja ovat olleet niin hyvät jalassa, että olen pitänyt aivan hävettävän paljon :-D sopii niin monen vaatteet kanssa,kun ovat sirot ja kauniin väriset. Slim-malli kyseessä siis ja väri on kulta-beige. Nyt kaksi kuukautta tepsuteltu ja ei mitään kulumisen merkkejä ja näillä voi kävellä pitkiäkin matkoja. Aivan eri luokkaa kuin jotkut h&m-läpsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö kenkäkaupoissa vai netistäkö pitää tilata Suomessa? Tampereen seudulta olen.

Vierailija
24/32 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö kenkäkaupoissa vai netistäkö pitää tilata Suomessa? Tampereen seudulta olen.

Vierailija
25/32 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta Havaianakset. Sitä ennen oon ostanut läpsyjä esim. Henkkamaukalta. Ero on siinä, että Havaijanakset on mukavat jalassa ja niillä on hyvä kävellä.

Olen ostanut omani Itiksen Stockan One waysta, en tiedä myydäänkö siellä noita enää.

Vierailija
26/32 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan on ollut mun lapsuudesta asti.

vm 65

Vierailija
27/32 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä olen nähny niitä ainakin Andiamolla ja Lahdessa sellaisessa kaupassa kuin St. Louis. Myös Kärkkäisellä olen nähnyt muutamia malleja. Andiamolla ja St.Lousilla oli paljon eri malleja. Netissä myy ainakin nelly.com. Loppu kesästä löysin omani alennuksella.

Vierailija
28/32 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostin vuonna 1993, kun asuin Brasiliassa. Ovat edelleen tosi hyvässä kunnossa, joten kestävät kyllä hyvin.

ei taida ihan samat olla millä -70 luvulla käveltiin! siis sellaiset mitä sai käveltyä puhki muutamat kesässä. olen lukenut käyttäjien kokemuksia ja havaianas-sandaalit kuuluvat kestävän vuosia käytössä. vuosia!

Vierailija
29/32 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotiasiat sivuuttaen. Erikoisuutena näissä on se että päinvastoin kuin mitkään muut kokeilemani lipposet, nämä muotoutuu jalkaan ja kestää ja kestää ja kestää...

Maailmalla myydään näitä 6 paria joka sekunti, että enpä tiedä tartteeko näiden toimivuutta epäillä. Omiani olen käyttänyt nyt 4 kesää ja oikeesti olleet kovassa aktiivikäytössä, nyt alkaa olemaan kantapään kohta läpi kulunut ja uudet pitäis hankkia. Mutta siis oikeasti ainoat mukavat ja kestävät läpyttimet mitä olen ikinä omistanut. Suosittelen. Myy myös kumisaappaita ja erittäin tyylikkäitä tennareita, btw!

Vierailija
30/32 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset ovat hopeanväriset kapeilla remmeillä (leveät ovat mielestäni rumat) ja niillä on todella hyvä kävellä. Ei litsahda eikä löpsähdä eikä jalka joudu väärään asentoon.

Vierailija
31/32 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkan One Wayssa Tapiolassa. Nyt selvisi miksi ne maksavat noin paljon. Olisi pitänyt ostaa etelän lomakohteesta tänä kesänä, hinta oli halvempi. Sen sijaan ostin 3,5 euron uima-allasläpykkäät..

Vierailija
32/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida ihan samat olla millä -70 luvulla käveltiin! siis sellaiset mitä sai käveltyä puhki muutamat kesässä. olen lukenut käyttäjien kokemuksia ja havaianas-sandaalit kuuluvat kestävän vuosia käytössä. vuosia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan