Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Ex-haahut~ vko 41

10.10.2005 |

Pikainen pinon aloitus. Esittelypinkkaa en nyt just kerkee päivittämään, mutta yritän päivitellä piakkoin.

Huomenna luvasa neuvolakuulumisia!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Sonnette & hippu 31+5

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä edelleenkään mitään uutta, väsyttää ja olen kovin saamaton :) Odottelen että mies tulisi kotiin laittamaan ruokaa! Mulla oli tänään vapaapäivä enkä ole edes kaupassa käynyt...

Kiva kuulla petju että hyvin menee! Pikku hiljaa alkaa seuraava ultra jännittämään, sehän on jo ensi viikolla, np-ultra siis! Ultrapeukutukset riaxille ja Toive06:lle huomiselle (toivottavasti muistin päivän oikein!).

Mitä .katille kuuluu? Vieläkö joudut pitkään odottelemaan tuloksia? Peukkuja peukkuja edelleen, ja jaksamista odotteluun!

Titi75, en ole ihan varma ymmärsinkö oikein että teillä olis nyt toisen km:n jälkeen yritys alkamassa? Siinä tapauksessa haahut ois ehkä se oikeampi pino, tuolla vauvakuume-puolella. Me ollaan kaikki oltu haahuja aikaisemmin, ja sitten plussattuamme siirrytty tänne ex-haahuihin! Mutta tietysti saat mun puolesta täälläkin pinoutua!

joanna 11+1

Vierailija
22/29 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee vissiin sit siirtyäkkin sinne haahujen puolelle. Näissä menee jo pää sekaisin kun ei oikein tiedä tässä " väli vaiheessa" mihin kuuluu? Kiitos selvennyksestä. Käyn varmaan silti täällä kyllä kattelemassa teidänkin kirjoituksia myös. =)

Titi75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksistani, eli ainakin tämä viikko menee ennenkuin mitään tietoa on odottavissa, jos jotain ilmenee niin soittavat muuten jos tulos normaali niin tulee kirjeessä, joten se ainakin menee ensi viikolle. muuten olo on ruvennut pikkuhiljaa paranemaan päin ehkä sanonta kun ekat liikkeet tuntuu niin pahoinvointi häviää pitänee mun kohdalla paikkansa. muutenkin masu on yhtäkkiä alakanut kasvamaan niin että on etsittävä mammavaatteet kaapin perukoilta jonne ne sulloin viime keväänä tokan km:n jälkeen mahdollisimman syvälle, ajatuksena tietysti että mitä vaikeammin saatavilla sen nopeammin niitä tarvitaan ja kuinkas sitten kävikään, tärppi tuli melkein heti

Vierailija
24/29 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ollut kovin oireeton, kunnes viime yönä heräsin huonoon oloon. Hainpa sitten ämpärin ja yökein puoli tuntia, mutta oksennus ei tullut. Eipä ole ennen moista pahoinvointia ollut. Aamulla huono olo jatkui, mutta loppuyön sain onneksi nukuttua suhteellisen hyvin.

Toive 06: En osaa iloita raskaudesta. En halua iloita ja taas menettää...pessimisti ei pety....ainakaan niin paljoa toivottavasti. Toisaalta ei ole mitään syytä miksi tämä raskaus ei onnistuisi, mikäli masussa on jotain, koska 2 ensimmäistä raskautta olivat niin helppoja, mutta järki ei tunnu vain tässä asiassa voittavan. Toivottavasti tämä olotila jossain kohtaan helpottaa.

Porkkana:Mitä kuuluu???

Tsemppiä ultraan menijöille!!!!

Vierailija
25/29 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko raskaus-dementtia iskee näin varhaisessa vaiheessa???

Vierailija
26/29 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikon nettipimentoa tiedossa joten ajattelin tulla kertomaan kuulumiset vaikka ei mitään erikoista olekaan ;)

Kauhistuneena katselin tuota listaa missä LA:t on järjestyksessä ja mähän olen kahdestoista siinä!!! Siis reilusti yli puolenvälin!! Ja mikä iski kanssa silmään oli tuo että mun jälkeen seuraavan haahuvauvan pitäisi syntyä vasta 2kk jälkeen. Ja se tuntuu erikoiselta koska mun mielestä kyllä joku muukin haahu plussasin heti mun jälkeen. Ehkä ei sitten halua pinoutua täällä? No, summa summarum aika menee todellakin äkkiä...

Mulla on alkanut vaivoja ilmaantumaan mut en vieläkään suostu valittamaan. Mut ihan uteliaisuudesta kysyisin että mitenkäs muilla tällaiset vaivat: hirvittävää kipuilua rintojen alla joiden ensin luulin johtuvan kaarituellisista liiveistä mut eipä auttanut liivien vaihto. sattuu siis ilman liivejäkin... Voiko tosiaan olla kohdun kasvukipuja vaikka kohtu ei tosiaan voi vielä olla tuossa rintojen alla?? Niin ja toinen on sitten liitoskivut, nuo pirulliset ja todella tuskaiset... Ja liikunta tuntuu vain pahentavan asiaa vaikka jumpasta ja vesijumpasta en aio luopua!!! En tosin käykään kuin kaksi kertaa viikossa mut se on mulle henkisesti NIIIN tärkeetä. Ärsyttää vaan kun sitten seuraavana päivänä on niin pirun vaikeeta liikkua. Mutta en valita :D

Huomenna lähden kaverin luokse neljäksi päiväksi, eipä olla nähty 5kk:een kun välimatkaa on ollut yli 1000km. Nyt pikkasen vähemmän joten pakko mennä moikkaamaan... Ja tuntuu oudolle kun tietää tämän olevan viimeinen kerta kun tavataan ennen kuin minusta tulee äiti, hän tulee meille sitten kun vauva on syntynyt :)

Mukava loppuviikkoa kaikille ja tsemppiä ultriin joilla sellaisia tällä viikolla on. Yritän viimeistään sunnuntaina tulla lukemaan kuulemisia!! Voikaahan paksusti!

Emmis 26+3

Ps. Järkyttyneenä olen lukenut tammikuisista että kaksi meistä on jo synnyttänyt, rv:t 24+1 ja 24+4!! Kyllä pisti miettimään... Heillä molemmilla onneksi lapset taistelijoita ja siis toistaiseksi tehohoidossa...

Vierailija
27/29 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin etsimään ultrakuulumisia, mutta eipä vielä löytynyt. Oma np-ultra on huomenna klo 18.00 ja hermostuttaa jo ihan sikana! Olen yrittänyt varautua pahimpaan. Mikä vaan voi olla pielessä! Onneksi mies kuitenkin pääsee mukaan, ettei tarvitse yksin mennä. On tämä yhtä piinaa!

Olo on nyt tosi hyvä. Pahoinvoinnista ei ole enää tietoakaan, eikä selviä supistuksiakaan ole tuntunut. Pientä liikettä olen tuntevinani päivittäin, mutta en vieläkään oikein uskalla niihin luottaa.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Riax rv 12+5 (jo!)

Vierailija
28/29 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdussa näkyi yksi elävä sikiö :´) Pituus 13 mm ja sydän sytkytteli vilkkaasti. Vastasi viikkoja 7+3, kait se menee tuohon haarukkaan, kun nyt on menossa 7+6. Se jopa liikkui, kuulemma oikaisi itseään välillä! Minä ja isänsä ollaan aivan onnesta soikeina :) Jännitys meinas käydä ylitsepääsemättömäksi, kun ajat oli 45 min. myöhässä (mikä mun mielestä on aika hurjaa yksityisellä). Mutta lopussa kiitos seisoo.

Muillekin ultraan meneville huimat tsempitykset!

Mauku 7+6

Vierailija
29/29 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni sittenkin noi päivät sekaisin! Muistin kyllä että keskiviikkona oli kaksi ultraa, mutta se toinen olikin sulla eikä riaxilla. Ihanaa että kaikki on niinkuin pitikin! Hyvin menee meillä ex-haahuilla, menköön nyt sitten onnellisesti loppuun asti meillä kaikilla!

Riaxille huomiseen np-ultraan tsempit. Arvaan että jännittää, muakin jo jännittää vaikka omaani on vielä yli viikko.

Mulla on huomenna tapaaminen mun uuden työnantajan kanssa, tehdään mulle työsopimus. Päätin että kerron raskaudesta. Sanon että kovin alussa ja epävarmaa on vielä, mutta haluan nyt kuitenkin jo tässä vaiheessa ottaa asian esille... Olen miettinyt asiaa monelta kantilta, mutta päätin että kertominen on paras ratkaisu tässä tilanteessa. Saa nähdä miten reagoivat, jännittää! En usko että sopimus jää tekemättä silti, ois aika hurjaa jos sellaisen ratkaisun tekisivät. Mutta jos niin käy, niin en minä sellaiseen firmaan töihin edes halua!

joanna 11+2