Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raha-asiat yksipuoleisesti

Vierailija
15.07.2010 |

Jes! Nyt alkaa olemaan kaikki vauvan vaatteet ja tavarat ostettuna. Olen kaikki yksin ostanut, pikkuhiljaa. Tuolla miehelläni ei ole rahaa antaa niihin. Tuli äkkinäisiä raha-ongelmia hänelle. En ole ottanut siitä kuitenkaan pulttia - kai hän sitten elättää meitä kun saa raha-asiansa rullaamaan. Kyllä hän on kiitollinen minulle! : )

Tiedän ihmmisiä jotka laittavat kaikki menonsa tasan. Kauppakuitit laitetaan omiin piikkeihin, että tiedetään että molemmat varmasti laittavat ruokaan saman verran rahaa kuussa. Minua ei hämää tämä tilanne ollenkaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään miehen tarvitse osallistua minun tuhlailuihini, ostan mitä ostan. Hullulta tuntuisi, että kun minä tuhlaa vauvanvaatteisiin niin mies joutuisi maksumieheksi, oli sillä rahaa tai ei. Eikä sekään tuo minulle kotiteatterin laskua, että maksa tuo, yhteistä kun kaikki on.

Vierailija
2/3 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päästä kun teitä alkaa rasittaa se, että mies ei ole sitoutunut lapsenhoitoon vaan katselee kotiteatteriansa kaiket illat (rahallinen panostus kun useinkin kuvastaa sitä, mihin arvojärjestykseen ihminen asiat laittaa) niin teillä on kasa pieneksijääneinä ja porkkanatahraisina käyttökelvottomia vauvanvaattita ja miehellä toimintakuntoiset kotiteatterilaitteet. Onnea erolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päästä kun teitä alkaa rasittaa se, että mies ei ole sitoutunut lapsenhoitoon vaan katselee kotiteatteriansa kaiket illat (rahallinen panostus kun useinkin kuvastaa sitä, mihin arvojärjestykseen ihminen asiat laittaa) niin teillä on kasa pieneksijääneinä ja porkkanatahraisina käyttökelvottomia vauvanvaattita ja miehellä toimintakuntoiset kotiteatterilaitteet. Onnea erolle.

Meillä ei toinen kustanna toisen tuhlailuja, ne pitää maksaa ihan itse! Yhteiset tarpeelliset menot kustannetaan yhdessä, mutta ei käy edes pienessä mielessä, että mies maksaisi kolmannetkymmenennet kenkäni (siis täysin tarpeettomat, mutta ihanat) tai minä maksaisin miehelle uuden kännykän, koska tietty uusi malli olisi kiva.

Ja jos ostan vauvalle 50 mekkoa niin miksi miehen pitää ne maksaa? Niistä 48 on turhia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi