On rauhoittavaa huomata, etten ole yksin helleahdistukseni kanssa
näköjään kaikki keskustelupalstat ja lehdet ovat täynnä kirjoituksia helteen ahdistavuudesta ja haitoista, joita se ihmisille aiheuttaa. Minulla on paniikkihäiriö ja siksi helle on minulle vaikeaa. Saan herkästi paniikkikohtauksia. Ajattelin ensin, että olen suunnilleen ainoa joka kärsii helteestä näin pahasti, mutta kun olen lukenut muiden kertomuksia, niin lohdutuksekseni huomaan etten ole ainoa.
Kommentit (4)
Mutta yöllä ahdistaa nytkin 30c lasissa sisällä.
ja pakokauhu iskee. nyt yöllä on onneksi viileää. siksi valvon mielelläni nyt viileään aikaan.
Mulla on ihan sama fiilis.. Tavallaan ihana kuulla että meitä on muitakin. Ahdistaa, todela levoton olo koko ajan ja paniikkia puskee..
näköjään kaikki keskustelupalstat ja lehdet ovat täynnä kirjoituksia helteen ahdistavuudesta ja haitoista, joita se ihmisille aiheuttaa. Minulla on paniikkihäiriö ja siksi helle on minulle vaikeaa. Saan herkästi paniikkikohtauksia. Ajattelin ensin, että olen suunnilleen ainoa joka kärsii helteestä näin pahasti, mutta kun olen lukenut muiden kertomuksia, niin lohdutuksekseni huomaan etten ole ainoa.
Mutta yöllä ahdistaa nytkin 30c lasissa sisällä.