Jos haluatte vain ja ainoastaan tyttölapsia
ottakaa mies joka sairastaa 1-tyypin diabetesta.Ne eivät kuulema saa kuin tyttölapsia.
Kommentit (13)
sellanen absolutisti, joka auttaa kaikissa kotitöissä eikä ole koskaan koskenutkaan jalkapalloon. Vaatetus: maripaita ja pellavahousut.
sellanen absolutisti, joka auttaa kaikissa kotitöissä eikä ole koskaan koskenutkaan jalkapalloon. Vaatetus: maripaita ja pellavahousut.
pelaa jalkapalloa ja jääkiekkoa,metsästää ja on tosi miesten mies.Jos taas haluatte niitä poikalapsia ottakaa sellainen naismainen mies ne niitä kuulema saa,oikein tutkittu juttu.
minulla on miehinen mies: hoitaa tyttäriään ja vie heitä kalaan ja viettää aikaa tyttäriiensa kanssa, tekee ruokaa ja siivoaa. eli aikuinen joka hoitaa velvollisuuteensa.
Onneksi ei ole kakaraa, joka pelaa jotain jalkapalloa ja jääkiekkoa tai harrastaa jotain formulaa aikuinsena. Oksentaisin. Aikuinen mahdollistaa lastensa harrastamisen eikä itse kulje enää ainakaa monta kertaa viikossa harrastamassa. kerran viikossa ok.
alkavat elää aina ihan omaa elämäänsä. Lähdettiin liikkeellä 1-tyypin diabeteksesta ja nyt ollaan menossa siinä, millainen on miehinen mies. Mitäköhän seuraavaksi :D
minulla on miehinen mies: hoitaa tyttäriään ja vie heitä kalaan ja viettää aikaa tyttäriiensa kanssa, tekee ruokaa ja siivoaa. eli aikuinen joka hoitaa velvollisuuteensa.
Onneksi ei ole kakaraa, joka pelaa jotain jalkapalloa ja jääkiekkoa tai harrastaa jotain formulaa aikuinsena. Oksentaisin. Aikuinen mahdollistaa lastensa harrastamisen eikä itse kulje enää ainakaa monta kertaa viikossa harrastamassa. kerran viikossa ok.
minulle se on vastuullinen aikuinen. Pidä sinä hyvänäsi semmoiset kakarat, jotka saavat kicksejä siitä että esittävät jotain machoa ja kulkevat kuin pikkupennut joka ilta omissa harjoituksissa.
minulla on miehinen mies: hoitaa tyttäriään ja vie heitä kalaan ja viettää aikaa tyttäriiensa kanssa, tekee ruokaa ja siivoaa. eli aikuinen joka hoitaa velvollisuuteensa. Onneksi ei ole kakaraa, joka pelaa jotain jalkapalloa ja jääkiekkoa tai harrastaa jotain formulaa aikuinsena. Oksentaisin. Aikuinen mahdollistaa lastensa harrastamisen eikä itse kulje enää ainakaa monta kertaa viikossa harrastamassa. kerran viikossa ok.
minulle se on vastuullinen aikuinen. Pidä sinä hyvänäsi semmoiset kakarat, jotka saavat kicksejä siitä että esittävät jotain machoa ja kulkevat kuin pikkupennut joka ilta omissa harjoituksissa.
minulla on miehinen mies: hoitaa tyttäriään ja vie heitä kalaan ja viettää aikaa tyttäriiensa kanssa, tekee ruokaa ja siivoaa. eli aikuinen joka hoitaa velvollisuuteensa. Onneksi ei ole kakaraa, joka pelaa jotain jalkapalloa ja jääkiekkoa tai harrastaa jotain formulaa aikuinsena. Oksentaisin. Aikuinen mahdollistaa lastensa harrastamisen eikä itse kulje enää ainakaa monta kertaa viikossa harrastamassa. kerran viikossa ok.
syökää te tissiä ja käykää potalla ja tapelkaa kumpi saa isomman jäätelöpalan.
Miehelleni tosin sanottiin, että _kaikki_ siittiöt ovat heikkoja, no 2 poikaa tuli silti, tosin pitkän yrittämisen jälkeen.
Haluaisin kuulla ap:lta jotain todistuksia, linkkejä tutkimuksiin tms.
emme vietä mitään iltaa kun mies nukkuu, koska mies elättää perheensä ja menee töihin aamulla. me lasten kanssa nukumme pitkään.
Miehelleni tosin sanottiin, että _kaikki_ siittiöt ovat heikkoja, no 2 poikaa tuli silti, tosin pitkän yrittämisen jälkeen.
Haluaisin kuulla ap:lta jotain todistuksia, linkkejä tutkimuksiin tms.
kuullut vain että juuri 1 tyypin diabetikoilla olisi huonontuneet nuo poikasiittiöiden laadut.Liekkö sitten sattumaa, että kaverillani jonka miehellä 1-tyypin diabetes on 3 tyttöä.Mies sairastunut 5-vuotiaana. Viimeisin tyttö saanut alkunsa todella helposti niinkuin kuulema kaksi edellistäkin.Poikaa kovasti kaverini toivoisi,liekkö toivoakaan.
ap
ystäväpariskunnan mies on ykköstyypin diabeetikko, ja heillä on kyllä poikalapsikin. Onkohan se poika haettu naapurista?