Jos vastaan kävelisi todella komea mies voisitko pettää jos
Mies haluaisi seksiä kanssasi? Onko näin jo käynyt?
Kommentit (13)
Maapallo on väärällään kauniita ihmisiä, enkä hingu kaiken kauniin kanssa seksihommiin.
Voihan silmäniloa olla, eikä silti paneta.
En ole koskaan ollut uskoton kumppanilleni, vaikkakin vonkaajia on ollut.
en valttamatta edes huomaisi koko tyyppia. Ellei tama olisi poikkeuksellisen alykas ja tahdikas.
Mutta pelkkä komeus ei saisi pettämään. Minulla miehen olemus ratkaisee. Jos lähdetään viilaamaan pillua.
joka johtaisi seksiin. Vaan kyllä se tulisi vitsinä otettua ja naurettua. Tietystihän se imartelee, jos joku vastaantulija tuollaista sanoo, mutta miten ihmeessä se johtaisi seksiin. Ei mun mielikuvitus riitä.
Mä tarvitsen kiihoketta aivoilleni, en silmilleni tosin eihän siitä haittaakaan olisi. En halua harrastaa seksiä jos tunteet ei ole mukana, enkä usko että samana päivänä niin suuret tunteet heräisi. Mä en ole niin seksin perään, mutta rakastelu on asia erikseen.
väärä aseteltu kysymys.. naiset ei yleensä petä tai harrasta seksiä vain sen takia kun mies on hyvännäkäinen ja haluaa seksiä. Naiset kaipaa vähän viettelystä, jotta tuntevat itsenä seksikkääksi ja halutuksi, sekä pientä flirttiä - siis peliä.
tämä kysymys voisi miehille suunnattuna tuoda ihan erilaisia vastauksia.
Sen sijaan voisin lähteä miehen matkaan, jos hän pystyisi luomaan huomiollaan, puheillaan ja olemuksellaan intiimin, läheisen tunnelman välillemme. Jos hän saisi minut tuntemaan itseni aivan erityiseksi.
mutta Josh Hollowayn kävellessä vastaan riettaat ajatukset alkaisivat kyllä pyöriä päässäni :)
Okei, jos se on Josh niin sitten mua ei kyllä tarvis houkutella :). Mä oon nimittäin suunnitellut jo sen kaiken etukäteen ja mulla on jo valmis mielikuva hänestä joka on tosin ei välttämättä ole oikea.
mä oon nähnyt kyllä muutaman unen jossa Josh on mua kauheesti rakastanut ja mäkin rakastanut sitä takaisin, mutta en ole silti suostunut pettämään tai jättämään miestäni. Suutelua en kyllä ole laskenut pettämiseksi. AInakaan unissani.
13
Kyllä