Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä sanon lapselleni tässä tilanteessa?

Vierailija
14.07.2010 |

Poikani on 7v. kiltti, mutta silti aika villi. Pihapiirissä asuu 6v.tyttö, joka kiusaa, tyttö on pieni kokoinen, ja tosi paha suustaan, kiroilee, näyttää keskisormea, haukkuu, lyö, potkii yms. Olen aina opettanut pojalleni että ei saa lyödä, eikä kiusata toisia, poikani ei kiroile eikä edes tiennyt kun vasta nyt mitä keskari tarkoittaa.

Tytön äiti ei sano mitään, paitsi että voi voi.

Olen itse sanonut tytölle asiasta, ja hän aina lupaa lopettaa kiusaamisen, mutta kun aikuisia ei ole pihalla niin sama meno jatkuu heti. En voi olla koko ajan vahtimassa isoja lapsia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten? Se onkin hyvä kysymys. Lyödä ei saa, mutta jos toinen lyö, niin miten puolustaudut? Onpas inhottava pikkutyttö ja avuton hänen äitinsä!! Minä varmaan käskisin poikaa ensin sanomaan että lopettaa kiusaamisen ja sitten poistumaan paikalta.

Vierailija
2/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo että älä tee noin, vaihtaa paikkaa pihassa, tyttö seuraa perässä ja haukkuu tyhmäksi, heittää hiekkaa päälle. Tässä vaiheessa poika hermostuu ja heittää takaisin, muistaa sitten että niin ei saakkaa tehdä ja tulee kotiin. Sitten tyttö seuraa perässä ja haukkuu nynnyksi. Oikeesti, tekis mieli sanoo että vedä sitä pikku-kakrua lättyyn oikeen kunnolla, mut en tietenkään voi. En halua kasvattaa väkivaltaista poikaa, joka sitten aikuisena mäiskii vaimoansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaikee tilanne, täytyy kai vältellä pihaa ja keksiä muuta tekemistä, tai sit itse seisoskella siellä (mikä myös kuulostaa tyhmältä).

Voi kun nuo muuttaisivat jonnekkin muualle..

ap

Vierailija
4/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan poistua paikalta ja olla välittämättä tytöstä, mutta mulla tekisi kyllä mieli ärähtää tuollaiselle lapselle joka ei lopeta vaikka kuka asiasta mainitsisi!

Vierailija
5/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvittaessajopa lyödä. Turpiinsa ei tarvi ottaa keneltäkään.

Vierailija
6/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisten lasten kaveruus on helposti ostettavissa.

Ensin pitää kokeilla hyvällä.

Vierailija
7/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöö komentaisin jo!! ja keksisin omalle lapselleni muun paikan leikkiä, lähtisin ite sen kans vaikka aina toiseen puistoon..

hitto että menee hermo tollasiin laspiin, jotka lällättelee ja kiroo ihan koko ajan! mitä ne luulee olevansa.

Vierailija
8/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

komennat tyttöä tarvittaessa, jos ei meno muutu, tytön vanhemmille vaan tiukka linja. Onko pihapiirissä muita, joita asia häiritsee/joille on ajankohtainen? Ei "hyvä käytös toisia kohtaan" tarkoita sitä, että turpiin tarvitsisi ottaa.

Vierailija
9/9 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa aina kohdetta. meidän poika on vaan ollut sen hampaissa jo turhan kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan