missä kaupungissa haluaisit asua? Miksi? :)
hyvikseni kyselen, missä ihminen mielellään asuisi..
Kommentit (30)
täällä on eniten kaikeka mikä minua kiinnostaa, en siis kaipaa esim. maaseudun rauhaa tai jotain isoja metsiä samoiltavaksi.
Maailma: Pariisi. En tiedä miksi, mutta Pariisi on aina tuntunut jotenkin omalta, pisimmillään olen siellä ollut 3 kk enkä olisi halunnut pois...
valitettavasti ei kuitenkaan Pariisiin...
täällä on eniten kaikeka mikä minua kiinnostaa, en siis kaipaa esim. maaseudun rauhaa tai jotain isoja metsiä samoiltavaksi.
Maailma: Pariisi. En tiedä miksi, mutta Pariisi on aina tuntunut jotenkin omalta, pisimmillään olen siellä ollut 3 kk enkä olisi halunnut pois...
Se vaan on kiva. Tosin meikäläiselle liian kallis.
Nyt asun Tampereella, joka myöskin on hyvä.
Siellä on eniten ihmisiä ja ajankulua, julkinen liikenne ja yhteydet ulkomaailmaan
Mutta "vakavasti" puhuen, en tiedä missä haluaisin asua.
Kokemusta on 9 kaupungista sekä Suomessa, että ulkomailla (pysyvät osoitteet). Mulle periaatteessa on aika sama, missä asun, kunhan perusasiat on kunnossa: viehättävä asunto, paljon vehreitä puistoja, kauniita antiikkirakennuksia, mielenkiintoinen kaupunki, suht turvallista ja kivat shoppailumahdollisuudet.
T. Ulkosuomalainen ja äh, niin ärsyttävän juureton ;)
Siellä tunnen olevani kuin kotona.
se entinen Leningrad
Minulle kelpaisi se Jussupovien palatsi
asun Tampereella, mutta voisin kokeilla Hämeenlinnaa tai Jyväskylääkin, pääasia, että junalla pääsee ja palveluita on. Rannikkokaupunkeihin en haluaisi ja Helsinki muutenkin on varmaan viimeisin, mihin haluaisin. Sielä asuin vajaat 20 v eli kokemusta on.