Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aion tehdä maksanpuhdistuksen ja paskoa sappikiviä
14.07.2010 |
tämän ohjeen mukaisesti:
http://www.jaakkohalmetoja.com/fi/wp-content/uploads/2010/06/Maksan_opt…
tänään tai huomenna. jänskättää että tuleeko paljon kiviä! netissä googlettamalla "liver flush" tulee hurjia kuvia niistä vihreistä kivistä.
Kommentit (43)
käytetäänkö tässä kahvihuhhtelua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
suolihuuhtelupussiin pannaan kahvia veden sijaan ja huudellaan paksusuoli sillä eli tehdään perähuuhtelu. tietenkään ei kuumaa kahvia
huh, olipa hyvä että tarkensit 🤣
Alue: Aihe vapaa
Tässä mun kokemukset viimeisen 24tunnin ajalta:
Hei!
Olen 26-vuotias nainen ja minulla on juuri käynnissä kyseinen maksanpuhdistuskuuri ja tässä nyt aamulla klo 4 jälkeen sain jo ensimmäiset kivet ulos! Joukossa oli yksi täysin musta kivi ja muutama vihreä herneen näköinen ja kokoinen yksilö ja lisäksi semmoista valkoista ja ruskeaa huttua, jotka luultavasti olivat näitä kolesterolikiteitä. Vielä olisi kaksi karvassuolavesi -annosta juotavana ja odotan niiden jälkeen vielä näkeväni lisää kiviä.
Mitä litkujen makuun tulee, niin karvassuola oli itselleni vaikeampi saada alas. Sitruuna-öljyseos oli helpompi juoda. Maha möyri ja velloi heti ekan drinkin jälkeen, joten kyllä tämä vaan toimii.
Valmistauduin puhdistukseen tekemällä kolmen viikon loishäätökuurin (koiruohotee, greipinsiemenuute, saksanpähkinäuute) ja samalla jätin tietenkin pois alkoholin, kahvin ja herkut ja olen pyrkinyt syömään lähes täysin kasvispainotteisesti. Välillä on mennyt kalaa.
Nyt yritän saada vielä unta ennen kuin menen ottamaan toiseksi viimeisen suola-annoksen. Varmasti tulen kertomaan tänne kokemuksestani vielä lisää, sillä nyt näyttää jo aika hyvältä!
--
Nyt aamun olen ravannut vessassa ja kiviä oikein ropisee pönttöön. Väriltään ne ovat olleet mustia, vihreitä ja ruskeita. Yksi kivi oli noin 1,5cm kokoinen. Nyt kaikki juomat on juotu ja odottelen vielä viimeisiä tyhjennyksiä.
Jos sappikivistä pääsee eroon näin vaivattomasti ja lyhyellä aikavälillä, niin aion kyllä toistaa tämän puhdistuksen viimeistään syksyllä. Olo on nyt jo jotenkin raikkaampi, huomenna varmaan tuntuu vaikutukset vielä selkeämmin. Nälkä ei ole ollut kertaakaan, mikä oli itselleni ainakin positiivinen yllätys.