Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein neuvolakäyntejä?

Vierailija
14.07.2010 |

Itse kävin ekan käynnin h 6-7 paikkeilla. Sitten seuraava oli np-ultran jälkeen, ehkä h 14. Seruaavalla kerralla saakin äitiysavustuskaavakkeita h 24. Lääkäripula sillä mallilla, että ehkä loppuraskaudessa pääsee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lääkärikäyntejä yleensäkään ole kovin monta, ei siellä lääkäriä tarvita verenpainetta mittaamassa ja muutapa siellä neuvolassa ei alkuaikana tehtykään.

Viime vuonna Espoossa oli vielä 3 lääkärikäyntiä, tuskin enää tänä vuonna. Jos on tarvetta, niin th:n kuuluu järjestää lääkäriaika, jos ei ole ongelmia niin hyvin pärjää ilman lääkäriäkin. Ainakin muut kuin suomalaiset suomessa asuessaan.

Vierailija
2/4 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa pääsi 2 kertaa neuvolalääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa, viikosta 27 alkaen kaksi kertaa kuussa ja kolme lekuria. En muista koska piti alkaa ravata kerran viikossa, oon nyt rv 33+0.

Ja kaksi sokerirasitustakin jo takana, sekä lvp ja rakenneultra. Lisäksi ylimääräinen tutkimus, jossa testattiin lapsiveden vuoto, pissatulehdus yms.

Vierailija
4/4 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli viimeksi näin: eka neuvola vkola 9 sen jälkeen np- ja rakenneultrat. Niiden jälkeen neuvola vkola 22. Lääkäri vko 27. Sitten neuvolat vkoilla 31, 33, 36(neuvola+lääkäri), 37, 38 ja 39. Eli kaikkiaan 9 neuvolakäyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi