Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele urheilurintsikoita isorintaiselle.

Vierailija
14.07.2010 |

Haluaisin käydä lenkillä ja jumpassa mutta ongelma on rintani jotka ovat todella painavat ja isot.

Yhdet urheilurintsikat minulla on mutta eivät ole tarpeeksi tukevat. Tissit hölskyy vaikka kuinka kireällä ovat. On epämukavaa jopa kävellä saati juosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock Absorber

Vierailija
2/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko on 75 ff ja käyn juoksemassa. Ei hölsky.

http://www.bravissimo.com/products/lingerie/sports-bras/freya/soft-cup-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aika sitten.

Testissä arvioitiin parhaiksi juuri Changen liivit.

Itsellä sama ongelma (75F/G)

Rintani eivät todellakaan ole terhakat - vaan roikkuvat ja raskaat. En haluausi venyttää niitä lisää - siksi tarvitsisi liivit jotka tukevat KUNNOLLA. Se tarkoittaa ,ettei rintojen pitäisi liikkua lainkaan.

Vierailija
4/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liiku mielestäni lainkaan, kun juoksen. Erittäin miellyttävät.

Vierailija
5/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voin kehua vain niitä ja komppaan täysin yllä olevaa, joka sanoi, että kestää pesut tosi hyvin.

Nyt vähän nolottaa, mutta anonyymina voin kertoa, että olen omat Shockini (2 kpl, joita vuorottelen) ostanut yli 10 v sitten, ehkä jopa 15 v sitten ja tissit pysyy edelleen paikallaan. Ne eivät ole vieläkään kulahtaneet, vaikka harrastan aktiivisesti liikuntaa. Tiedä sitten onko laatu pysynyt samana, mutta jos hinta tuntuu kovalta, niin minä aikankin olen saanut rahoilleni vastinetta :)

Vierailija
6/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikkamyymälästä ostamani ovat ihan parhaat. Kohtuuhintaiset (usein kaksi yhden hinnalla -tarjouksia) ja erittäin hyvin tukevat.

Olen kokoa F65. Mun on tuon pienen ympärysmitan vuoksi vaikea löytää oikeaa kokoa muualta kuin Changesta tai Funky Ladyn Fredan puodista.

Vierailija
7/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet hakaset takana, kamalat pukea, mutta voi vaikka pomppia trampoliinilla

itse olen omani tilannut bravissimolta

Vierailija
8/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään suomessakin erikoisliikkeissä

Vierailija
9/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät tukensa vuodenkin pesujen jälkeen. Mulla on ollu näitä nyt monet, enkä enää urheiluun muuta osta. Kuppini on D/DD ja tarvin tosi tukevat liivit, juoksen, zumbaan, käyn bodypumpissa jne.

Älä osta sovittamatta, sillä ovat pienempää kokoa kuin esim. Triumphilla.

Maksavat 50-80 euroa suunnilleen, mutta ovat hintansa arvoiset. Olet kai tottunut jo muutenkin maksamaan liiveistä, jos olet isorintainen, sillä meidänhän ei juuri Lindexille kannata liiviostoksille mennä.

Itse olen tajunnut hyvien liivien merkityksen vasta imetyksen päätyttyä, kun rinnat eivät sitten pienentyneetkään takaisin, vaan jäivät siihen mitä nyt ovat :( Pienemmätkin riittäis vallan mainiosti!

Vierailija
10/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana ei kyllä useinkaan riitä tueksi isorintaiselle. Taidat olla maks. jotain d-kuppia, 3.

Hyvissä urheilurintsikoissa on vähintään kolmet hakaset.

Tärkeää ap on, että sinulta todella mitataan rinnanympärys ja liivi istuu tukevasti ympärykseltään. Osta sellaiset liivit, joissa ostaessasi saat laitettua uloimpiin hakasiin ja ne on hyvät. Kun liivit löystyvät pesuissa, sulla on varaa kiristää niihin sisempiin hakasiin. Moni suomalainen nainen pitää ympärykseltään ihan liian isoja liivejä.

- 2

Vierailija
11/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta hakasryhmää, kiinnitetään siis kahdesta kohdasta ja pitää pukea niin että ylähakaset on kiinni, pujotetaan pään yli ja sitten normaalista kohdasta kiinni. Siksi hankalat pukea mutta tukea rutkasti.

Olinkohan kolmonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän