Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole suhteessa vikaa, jos puoliso pettää!

Vierailija
24.07.2010 |

Tämän päivän iltalehdessä sanotaan että miehistä 30 % pettää ja naisista 20 %, eikä kaikki miehet pettää kuten täällä kaikki aina sanoo! Lisäksi kerrotaan, että virheellinen käsitys on, että suhteessa olisi jotain vikaa, jos petää. Jospa nyt uskoisitte.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010072412052294_lz.shtml

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitetään, että kaikki miehet pettää.

Vierailija
2/8 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä lainaus oli pakko poimia:

"Kontulan mukaan on virheellistä ajatella, että oman kumppanin pettäminen johtuisi vain tyytymättömyydestä yhteiseen suhteeseen."

Tämä siis Kontulan mielipide, ei mikään tutkimustulos eikä yleinen totuus, että olisi virheellinen käsitys, että suhteessa olisi jotain vikaa, jos pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä on tutkinut.

Vierailija
4/8 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan yks maailman parhaimmista miehistä ja

silti olen monesti pettänyt.

Tilaisuus tekee varkaan. Työmatkat, tunturilomat, messureissut, viikonloput viinan läträyksessä jne. Sillon aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

Vierailija
5/8 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan yks maailman parhaimmista miehistä ja silti olen monesti pettänyt. Tilaisuus tekee varkaan. Työmatkat, tunturilomat, messureissut, viikonloput viinan läträyksessä jne. Sillon aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

Vierailija
6/8 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ehkä tyytymätön itseensä siinä suhteessa tai omaan panokseensa, tyytymätön puolisoon siinä suhteessa tai tämän panokseen, katuu lapsia, perhe-elämä ei olekaan ihan sitä, mitä kuvitteli tai ollenkaan sinnepäin, jne. JOTAIN suhteessa on vialla, jos sortuu pettämään.

Jos kyseessä olisi vaihtelunhalu, jännityksen etsiminen, hetkellinen hairahdus vieraaseen punkkaan, JOTAIN on oltava. Jos toista rakastaa oikeasti ja täysillä ja paljon niin pettämistä ei vain tapahdu. So simple.

Toki tuo on kiva lause, joilla av-mammat voi pettää itseään sen jälkeen, kun mies on jäänyt pettämisestä kiinni. :)

Vierailija
7/8 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan yks maailman parhaimmista miehistä ja silti olen monesti pettänyt. Tilaisuus tekee varkaan. Työmatkat, tunturilomat, messureissut, viikonloput viinan läträyksessä jne. Sillon aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

Vierailija
8/8 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa kaikki oli hyvin, ei lapsia, matkusteltiin jne. Myönsi itsekin, että pettäminen oli huonon itsetunnon pönkitystä ja hän oli pettänyt kaikkia elämänsä naisia aina, sama kuka oli ja miten meni suhde.

vaan ehkä tyytymätön itseensä siinä suhteessa tai omaan panokseensa, tyytymätön puolisoon siinä suhteessa tai tämän panokseen, katuu lapsia, perhe-elämä ei olekaan ihan sitä, mitä kuvitteli tai ollenkaan sinnepäin, jne. JOTAIN suhteessa on vialla, jos sortuu pettämään.

Jos kyseessä olisi vaihtelunhalu, jännityksen etsiminen, hetkellinen hairahdus vieraaseen punkkaan, JOTAIN on oltava. Jos toista rakastaa oikeasti ja täysillä ja paljon niin pettämistä ei vain tapahdu. So simple.

Toki tuo on kiva lause, joilla av-mammat voi pettää itseään sen jälkeen, kun mies on jäänyt pettämisestä kiinni. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme