Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin, kun mies sanoi, että hän

Vierailija
13.07.2010 |

ei tunne oikein mitään minua kohtaan. Myöhemmin sanoi, että se oli vaan sellainen ohimenevä tunne. Mutta jos ja kun miehellä on ollut ennenkin tuollaisia "ohimeneviä" tunteita, mutta kuitenkin yleisesti ottaen tuntee jotain, niin miksi sanoa mitään tuollaista. Voiko olla, että mies valehtelee, eikä tunne mitään. Olisikohan mitään keinoja saada tuntemaan? Meillä on pitkä ja rankka parisuhdehistoria. Mies sanoi nuo ilmoittaessaan, että eikö meidän kannattaisi erota. Mutta peru puheet, kun juttelin ja sanoin ei. Mutta nyt en voi olla ajattelematta, että mies haluaakin erota!

Olen jo sen verran miehelleni puhunut tuosta, että ei hän enää halua kuulla! (Ja aina vaan väittää, että se oli ohimenevä!) Mitähän tekisi? Näyttäisikö surunsa (mies ei kyllä varmaan sitä huomaisi)? En tiedä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei useinkaan koidu mitään hyvää.

Vierailija
22/28 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ala nauttia elämästä ja seksistä ensimmäistä kertaa elämässäsi.

seksistä aiemmin (ja miehenikin kanssa)? Toki olen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyä setvimään! Ei usko, että ulkopuolista tarvittais "avamaan" vyyhtiä. ap

Vierailija
24/28 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/28 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako exäänsä, onko sellaista? Tai sitten joku uusi?

Vierailija
26/28 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako exäänsä, onko sellaista? Tai sitten joku uusi?

mies on monta kertaa sanonut, että hän ei petä ikinä! (Itse olen pettänyt ja hän on antanut anteeksi, kai)

Vierailija
27/28 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä pitkä historia takana, mutta aika tasaista ja hyvää aikaa. Viime keväänä mies sitten asioita kaivellessani sanoi ettei rakasta minua enää eikä voi teeskennellä rakastunutta. Minä järkytyin kamalasti ja olin varma että ero tulee. Mies ei kuitenkaan sitä halunnut, pikemminkin oli järkyttynyt että miten hän on tämän näin pitkälle päästänyt. Siitä alkoi meillä muutos parempaan, oltiin liikaa päästetty arki väliin :( Tuo miehen sanominen vaivaa silti ajoittain vaikka myöhemmin on selitellyt sitä että rakastaa, mutta ei ollut vasta rakastuneen ihastunut. Ikään kuin sitä pitkän suhteen jälkeen voisi odottaakaan... Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee erilaisia vaiheita myös tunne tasolla. Meillä menee tällä hetkellä todella hyvin! Tuntuu kuin olisi rakastunut puolisoonsa uudestaan. Mutta mitä teille voisi suositella, vaikeaa. Puhuminen tietysti, mutta sitä ilmeisesti olitte tehnytkin. Omakin mieheni ei jaksa näitä ikuisesti jauhaa. Yksi asia mikä minua auttoi oli fyysinen kosketus. Seksi oli pelannut koko ajan hyvin, sitä on riittävän usein ja molemmat haluavat. Lisäksi halailemme ja suutelemme paljon, nukumme sylikkäin. Ihana havahtua yöllä siihen että mies kietoo kätensä ympärilleni kun olemme unissaan siirtyneet kauemmas :) Kahden keskiseen aikaan panostamme myös, lapset isovanhemmille ja laatuaikaa meille kahdelle.

Vierailija
28/28 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän myös kysyi mitä meidän asialle pitäisi tehdä. Meillä on ollut todella vaikeaa lapsen syntymän jälkeen (2v.lapsi) ja on yritetty kovasti selvitellä erimielisyyksiämme,kun kumpikaan ei millään haluaisi rikkoa perhettä,kun pitkä suhde kuitenkin takana.

Mutta..olin itse niin väsynyt parisuhteen ongelmiin, etten voinut miehen kysymykseen, mitä tehdä,vastata muuta kuin,että kaipa sitä sitten pitäisi erota. Eikä kyllä yhtään vastustellut. Joten miehellä oli ilmeisesti vaikeuksia ottaa erosta vastuuta itselleen (ensin piti lupa saada vaimolta).

Eikä oikein "oma ylpeys" tai järki antanut periksi, että olisin suhdetta halunnut jatkaa ihmisen kanssa,joka ei tunne mitään..

Myöskään minun mieheni ei halunnut pariterapiaan lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi