Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos merkintä luottotiedoista poistuu esim. 2013 niin vanheneeko

Vierailija
04.07.2010 |

se velka myös tuolloin? Siis jos sitä ei ole maksanut kaikkia pois tuohon mennessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto ottaa omansa niin kauan kuin sitä velkaa on.

Vierailija
2/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu velasta. Verovelka vanhenee 5 vuodessa, joten se kannattaa jättää ensimmäisenä maksamatta jos tulee rahavaikeuksia - pääsee nopeimmin eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos velka tuolla lailla vanhenisi, niin kenen enää kannattaisi maksaa velkojaan takaisin lainkaan? Ei kenenkään.

Vierailija
4/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos velka tuolla lailla vanhenisi, niin kenen enää kannattaisi maksaa velkojaan takaisin lainkaan? Ei kenenkään.

mulle on yks hailee...velkaa on.ulosotossa.perinnässä... enkä koskaan pysty maksamaan. antaa olla.luottotiedot menny loppuelämäks.ei jaksa välittää.ei haittaa ees

Vierailija
5/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä aina luullut, ettei se merkintä poistu ennen kun velka on maksettu, olenkohan väärässä?

Vierailija
6/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen asuntovelallisen kannattaisi heittäytyä maksukyvyttömäksi...

Vierailija
7/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistuu joko kahdessa tai neljässä vuodessa tapauksesta riippuen vaikka velkaa ei olisi maksettu. Mutta ei se sitä velkaa hävitä mihinkään, sitä voidaan edelleen karhuta. En muista kuinka pitkä aika se oli että velka itsessään vanhenisi, ja siinäkin piti olla niin ettei se velkoja sitä enää karhua. Jos lähettelee laskuja velasta niin ei pääse vanhenemaan

Oon kyllä aina luullut, ettei se merkintä poistu ennen kun velka on maksettu, olenkohan väärässä?

Vierailija
9/9 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen asuntovelallisen kannattaisi heittäytyä maksukyvyttömäksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi