nyt kaikki itsensä viilennys vinkit kehiin näin helteillä mistä nyt kaikki ei niin nauti
t:minä jokan palan melkeinheti kun menen aurinkoon
niin että sisällä ollaan päivät lasten kanssa kun ei vaan kestä tota kuumuutta ja lapsetkaan ei valita kun tietävät että ilemmalla mennää kuitenkin uimaan =)
ja paljonkin auttaa rasvaaminen kun se kuitenkin valuu hikinoron mukana pois
sitten itseasiaan: mun paras vinkki numero yksi on; kastele paidan selkäpuoli(nyt ainakin) kylmällä vedellä, purista kuivaksi, pistä päälle ja nauti kun kuivahtaa niin kastele uudelleen
2; talkita rinnan aluset ja kaula, varsinkin nukkumaan mentäessä
3; dödöä,dödöä, dödöä kainaloon
4; suihku vähintää kaksi kertaa päivässä ja uimista uimista uimista tai sitten sitä suihkua
5; kuutioi pakastimeen (noin puoleksi tunniksi)vesimelonia, kurkkua, viinirypäleitä, mansikoita nam=)
6;juojuojuo vettävettävettä ja kahvia tai teetä nautitaa vähintää kaksikuppia=)
Kommentit (7)
nilkkojen ja ranteiden kastelu
ovet ja ikkunat päivisin kiinni, lämmin ilma virtaa aina viileämpään
ja ainakin 2-3 kertaa päivässä uimaan.
Minä säätelen asunnon läpivetoa niin, että ilma tulee sieltä puolelta, joka on kulloinkin varjopuolella.
Ja pidän aurinkopuolella verhoja kiinni.
Päivällä kunnon monen tunni nsiesta.
Ja isommat hommat teen illalla. Pitää elää niin kuin olisi jossain etelässä.
päivällä oli vinkki jossa kylmäkalle tyynyliinan sisään ja kainaloon, mä laittaisin sen ensin muovipussiin.
ohkasen pyyhkeen sisään ja jalkojen alle.Hyvin viilentää ja tuntuu ihanalta,vaikka telkkua kattoessa.
Sit se kauratyynykin on kiva kun pakkasesta ottaa.
Kahvin sijaan jääkylmä energiajuoma!
Siis sitä millä painetaan lapsen päätä jos se lyö sen johonkin, ettei tulis kuhmua. Pidin geelipussia ranteiden välissä, jotta veri vähän jäähtysisi. Ainakin nukahdin heti, joten taisi auttaa.
..ei tarvita enää uutta