Paljonko teillä normaalisti rahaa käyttötilillä?
Kommentit (30)
vajaa 10000, olen hoitovapaalla. Miehellä on enemmän, mutta onkin työelämässä. Välillä rahaa siirretään tietysti pois käyttötileiltä, mutta ei mitenkään säännöllisesti.
Meilläkin tilanne nyt se, että mies maksaa lähes kaiken, minä maksan omat henkilökohtaiset menot, käyn ruokaostoksilla ym. pientä.
parhaimpina päivinä menee nelinumeroiseksi, mutta laskujen maksun jälkeen lähenee nollaa.. mieheni tili menee oikeastaan kokonaan lainoihin ja loput ruokaan. Minun rahoilla (+ osa lapsilisästä) maksetaan laskut.. joku 10-50€ säästöön joka kuukausi.
Terv. kotihoidon tukea saava köyhä.
yritän pitää käyttötilin aina niin ettei se tipu alle 3000€.
Mitä järkeä on pitää noin isoja summia KÄYTTÖTILILLÄ?
Mitä järkeä on pitää noin isoja summia KÄYTTÖTILILLÄ?
On menot sen mukaiset, kstsos...
t: se jolla on 5000 - 15 000 eur käyttötilillä.
Ei hätää: miljoonat ovat sitten ihan muualla.
Mulla yleensä 500-3000, miehellä yleensä 100-3000.
lainasta lyhennetty ja päivähoitomaksut maksettu ja pari laskua, on tilillä jäljellä n.700-800e. Mies maksaa oman osuutensa lainasta ja valtaosan laskuista ja hälle jää n. 400e.
T. Luokanope ja poliisi
seuraava korvaus tulee kahden viikon perästä.
Täällä kun ei köyhiä mammoja juuri löydy. Tienaavat itse enemmän kuin keskiverto suomalaiset, ja miehensä ne vasta tienaavatkin. Puhumattakaan poonuksista ja obtioista, joita molemmat saavat. Tai perinnöistä, joita toki on sijoitettuna oplikaatioihin ja rahastoihin jopa satoja tuhansia, ellei miljoonia...
Ihan guten mulla!
Miten teillä on asunnonomistusjärjestelyt? Onko tilanne aina ollut noin?