Paljonko teillä normaalisti rahaa käyttötilillä?
Kommentit (30)
mies maksaa kaikki laskut ja muut kulut, mulle jää oma liksa kokonaan käytettäväksi ihan mihin lystään. Säästöön laitan kaiken, mikä on jäljellä päivää ennen tilipäivää.
kun hoitovapaa lähestyy loppuaan, mutta töissä olessa 500-1000 euroa. En käytä juuri koskaan luottokorttia.
Ja tulot on hyvät, mutta menot paremmat :D
Jos menee tonnin päälle, siirrän ylimääräiset säästötilille.
n. 2000, joskus enemmän, joskus vähemmän. Toisella tilillä sitten toiset summat.
Yhteiset tilit...
mutta palkka tuli eilen. Muutenkin käyttötilillä on nyt hyvin rahaa, siellä on keittiöremppasäästötkin samalla tilillä.
poikkeuksellisesti olla peräti 1300.
nyt reilu satanen. Kotihoidontuki ainoa tulonlähteeni nyt :).
aina n 1000e käyttötilillä, kaiken ylimääräisen siirrän heti säästötilille (tai ostan osakkeita). Pyrin siihen että tuo tonni on aina "hätävarana" ja hyvin on näin toiminut.
riippuu mikä aika kuukaudesta, mutta harvoin menee yli 500 tilin saldo:) tällä hetkellä n.17 euroa:)
t.kh-tuella elelevä yh.
Ensinnä tietty se, että verkkokeskusteluissa on helppo valehdella, mutta tämä taitaa aika hyvin kuvata myös tuloerojen revähtämistä. On äitejä, jotka kituuttelevat todella vain ja ainoastaan kotihoidontuella (ilman työtä, mihin palata) ja on äitejä, joilla oikeasti on sijoitettuna jos ei miljoonia, niin kymmeniätuhansia euroja.
Kolmas mieleen tuleva asia on, että ilmeisesti me suomalaiset todella makuutamme todella suuria summia tileillä inflaation syötävänä.
Täällä kun ei köyhiä mammoja juuri löydy. Tienaavat itse enemmän kuin keskiverto suomalaiset, ja miehensä ne vasta tienaavatkin. Puhumattakaan poonuksista ja obtioista, joita molemmat saavat. Tai perinnöistä, joita toki on sijoitettuna oplikaatioihin ja rahastoihin jopa satoja tuhansia, ellei miljoonia...
Ihan guten mulla!
mutta 1000-3000e, riippuen mikä aika kuusta on meneillään.