Mies osti mulle synttärilahjaksi
silikonit. Olen totaalisen järkyttynyt!
Se on varannut leikkausajan ja matkat Viroon myös. En halua, ei se voi pakottaa mua. Mut toisaalta mä en halua, että se jättää mut.
En käsitä, mulla on C-kuppi jo luonnostaan, miten isot niiden pitää olla? Mies perusteli, että tää on lahja meille molemmille ja että tuntisin itteni tosi sexyksi niiden kanssa. Suuttui kun sanoin että en halua. Sanoi, että ei hän voi peruukaan ilman että menettää ison summan.
Kommentit (5)
ja leikkaukseenko pääsee vain ajan varaamalla, ilman mitään tutkimuksia etukäteen? Jos näin on, niin pistäs pikkusen epäilyttään paikan laatu. Ei mee mulle ainakaan läpi...
miehes saa vaikka sitten vähän puristella tissejäni leikkauksen jälkeen, jos se sulle sopii...?
en ole missään tutkimuksissa etukäteen käynyt kun on yllätys. JOs voisin tämän "lahjan" jollekin lahjottaa, sen tekisin.
Äsken mies perusteli tätä sillä, et meidän ei sitten kummankaan enää tarvitsisi hävetä kimppasaunassa. Meidän tuttavapiirissä on monella mökki, joissa käydään porukalla usein. Mä en voi kuin itkeä, en oo koskaan hävennyt itseäni niissä saunoissa, mutta näköjään mieheni on...
en ole missään tutkimuksissa etukäteen käynyt kun on yllätys. JOs voisin tämän "lahjan" jollekin lahjottaa, sen tekisin.
Äsken mies perusteli tätä sillä, et meidän ei sitten kummankaan enää tarvitsisi hävetä kimppasaunassa. Meidän tuttavapiirissä on monella mökki, joissa käydään porukalla usein. Mä en voi kuin itkeä, en oo koskaan hävennyt itseäni niissä saunoissa, mutta näköjään mieheni on...
Niin en sinuna tuhlaisi sekuntiakaan tuollaiseen mieheen, vaihtoon heti. Kavereille voit kertoa todellisen syyn, eikä kukaan ihmettele miksi ero tuli.
ja varannut ajan niin et ehdin toipua sen aikana.
ap