Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* * *~ TP:t viikko 41 ~* * *

10.10.2005 |

[color=hotpink][size=5] ♥[/size][/color] [color=orchid][size=3][b] Plussanneet TP:t

[color=orchid][size=3][/b] eli tämä pino on tarkoitettu meille kaikille, jotka tahdoimme pikukakkosen ja nyt haaveemme on toteutumassa!

[color=plum][size=2][I] Kaikki halukkaat pistäkää tietojanne niin voidaan tehdä lista meistä!

[color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color]

[color=green][size=1]Babyred~ 32v, mies 38v, tyttö 04/02, LA 1.12., LKS

Bojo~ poika 03/03, LA 17.12.

[color=dodgerblue]BOOri5~ 29v, mies 30v, poika 02/04, LA 12.12., SatKS

[color=green]Catey84~ esikoinen 6,5kk, LA 28.11.

dasse-78~ poika 10kk, LA 16.6., PHKS

Dotty-73~ 31v., mies 31v, poika 05/02, LA 16.12.(?)

grontti~ vm-82, mies vm-77, tyttö 04/03, LA 3.11 ,OYS[/color]

hamu~ 33v, mies 33v, esikoinen 02/02, LA ??.7.,

[color=green]Hanes81~ 23v., mies 23v., tyttö 08/04, LA 30.11., TAYS

[color=deeppink2]Helmihippunen~ vm-83, mies vm-80, poika 02/04, LA 21.11, PHKS

[color=green]hopoliini~ 28v., mies 28v., esikoinen 12/02, LA 7.11., Kättäri

iida4~ 31v, mies 31v, tyttö 06/03, LA 13.10., NKL

iiva~ 33v., tyttö pian 2v., LA 22.11.

Inkivinki~ LA 10.9., K-PKS

[color=dodgerblue]Jeela~ 32v., mies 37v., poika 01/04, LA 27.11., Kättäri

[color=deeppink2]Joeela~ 32v., mies 32v., esikoinen 07/02, LA 20.11., Kättäri

[color=green]Kölli~ tyttö 12/03, LA 18.1., KSKS

Lokaäiti-05~ 27v, tyttö 1v7kk, LA 12.10.

maire73~ vm73, mies vm71, poika 02/04, LA ??.9., K-SKS

Mangusti~ 31v, mies 36v, poika 07/03, LA 30.11., KSK-S

matami28~ 30v, mies 35v, esikoinen 02/04, LA 2.2.

[color=deeppink2]matten~ poika 1,5v, LA 8.2.

[color=green]Mellamaari~ 32v, mies 32v, poika 06/03, LA 13.12.,

Miina ~vm ¿77, mies ¿77, tyttö 05/04, LA 25.01 PS

Minsku.S.~ 25v, mies 26v, poika 05/04, LA 22.11., K-HKS

Muffinsi~ 28v., mies 28v., poika 09/03, LA 25.11., PHKS

Nande~ vm-84, mies vm-79, poika 03/01, LA 21.1.

[color=deeppink2]Nemesis278~ 22v, mies 23v, poika pian 5v., LA 7.9.

[color=green]Nimba~ 32v, mies 33v, esikko 02/04, LA 7.11., Jorvi

[color=deeppink2]Nompparelli~ vm-76, mies vm-72, poika 12/02, LA 2.12., KYS

[color=green]Oksaska~ vm81, mies vm81, tyttö 11/03, LA 17.12. KSKS

pikku.myy~ vm-80, mies vm-76, esikoinen ??/00, LA 16.1., KOKS

[color=deeppink2]Puhinanalle~ 25v, mies 27v, poika 03/04, LA 20.9., KYS

[color=green]Pupu:Tupuna~ 28v, mies 26v, poika 06/04, LA 26.11.(?), Jorvi

Pörrimöykky~ 30v, mies 29v, tyttö 03/04, LA 14.12., TAYS

rölli-peikko~ 25v, mies 26v, tyttö 09/03, LA 31.12., TAYS

_Sajja_~ poika 8kk,

sannielias~ 28v, mies 34v, tyttö 1v, LA 13.3., Jorvi

skorpion~ vm-81, mies vm-76, poika 04/03, LA 8.11., KOS

[color=deeppink2]SKM~ 33v, mies 34v, poika 03/03, LA 29.11.(?), TAYS

[color=green]Sonnette~ 31v, mies 35v., poika 03/03, LA 11.12. KOKS

Suffeli~ 29v, mies 36v, poika 04/04, LA 17.1., TAYS

Tillinäiti~ vm -77, mies vm-77, tyttö 08/04, LA 14.3.

Tilpehööri~ LA marras-joulukuun vaihde

[color=dodgerblue]-tintti- ~ vm ¿77, mies ¿77, poika 09/03 LA 14.2 TYKS

[color=green]Tirris_05~ 28v., esikoinen 1v3kk, LA 8.11., TYKS

Tuuliina~ 20v, mies 22v, LA 14.2., KOKS

Tuutikki06~ esikoinen reilu 1v, LA 23.2.

[color=deeppink2]Vanttuli~ vm-78, mies vm-77, poika 11/03, LA 18.11. ,TAYS

[color=green]varis71~ lapsi 5v. LA ?.11.

vesipisara ~vm-75, mies vm-75, tytär 06/03, LA 26.11., NKL

[color=dodgerblue]viivi_ ~ 24v, mies 25v, tyttö 05/02, LA 13.11. , Kät

[color=green]vitanova~ 31v, mies 33v, esikoinen 02/04, LA 29.12., VKS[/color]

Zinde~ lapsi 1,5v., LA 18.11., K-P KS

Zoy@~ 23v, poika 07/04, LA 8.12., KOKS

[color=deeppink2]äitiliini29~ 29v., mies 37v., tyttö 08/01, LA 2.12., SeKS[/color]

[color=plum][size=2]Eli punaisella olevat odottavat tyttöä, joko ultran tai omien tuntemuksiensa mukaan ja sinisellä olevat poikaa. Muut ovat vielä neutraaleja. Ilmoitathan myös oman veikkauksesi/tietosi siitä kumpaako sukupuolta odotat, vai onko tuntemuksesi vielä neutri!!!

[/color]

[/quote]

[color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color]

[color=orchid][size=2][/b]PLUSSANNEET TP:T:

[color=deeppink2]Tyttö:[/color][size=1]

[color=dodgerblue][size=2]Poika:[/color][size=1] hamu 1.7.2005, rv39+4; 3,5kg 52,5cm

[/color]

[/quote]

[color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas pinoudun...

Kyllä tosiaan alkaa viikkoja olemaan kasassa PALJON! Ja jokainen viikko tuntuu kyllä mahankoossa:) Itse oon voinut oikein hyvin. Ainoat vaivat ovat heräily yöllä ja " kömpelyys" . Siis toi jälkimmäinen ottaa ehkä eniten päähän, sillä ahdistaa kun on tottunut liikkumaan sutjakkaasti ja muutenkaan en tykkää hidastelusta, niin nyt liikkuminen on tosi hankalaa! Kaikki kumartelu ja kyykistely on NIIIIIN vaivalloista. Mutta tosiaan muuten olen olooni oikein tyytyväinen, paino saisi nousta vähän vähemmän, mutta sepä onkin sitten oma vika.

Enpä ole kuullutkaan että saunominen olisi jotenkin kiellettyä tai vältettävää. Itse kyllä saunon pari kertaa viikosta, saunoin esikoisestakin. Ja ihan kunnon löylyissä.

Kyllä tää on tosiaan niin hassua, kun minäkin muistan monet tuolta kuumeilu puolelta, varsinkin ne joitka samoihin aikoihin siirtyivät tänne. Ja nyt kohta me kaikki saamme jo vauvamme syliin! Näinkin pari yötä sitten vauvasta unta, ja siitä kuinka häntä hoidin. Aivan ihanaa:)

Minsku rv 33+6

Vierailija
22/28 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla meistä se pienimahaisin, ainakin tähän mennessä pinoutuneista siis. Viikkoja kun vasta 25+5. No, silti alkaa jo tuntua tää maha, välillä on jo jotenkin vaikeeta hengittää. En muista että ekasta ois ollu tämmöstä näin aikasin...mutta on tää mahakin isompi kyllä.

Mulla on työmotivaatio aivan nollilla! Mulla siis, joka niin innoissaan elokuussa alotti työt ja harmitteli kun joutu sairaslomalle. Kuukauden kotona olo näköjään teki tehtävänsä, eikä mua nappaa töissä enää mikään....Sielläkin jo puhutaan siihen malliin, että eihän sitä tiiä kauanko oot, ja sijaisesta (sama joka oli aiemminkin) puhutaan että koska tulee jne. Siis varmistelevat, että pääsee alottamaan aiemmin, jos mä en jaksakaan olla töissä....Ja totta puhuen tänään oon moneen kertaan laskenu kalenterista eri vaihtoehtoja, koska hakisin saikkua loppuajaks....Ei vaan nappaa enää! Mutta aattelin marraskuun ekan viikon vielä ainakin olla, kun sillon on kiva koulutus =) Kaikki muu siis kiinnostaa kun ite työ! Niin, ja todellakin voihan siinä oikeasti käydä niin, että tulee taas supistuksia, verenpainetta ym. mitä viimekskin, eikä oikeesti jaksa/voi....

Höh, mä unohin vallan oliko tässä jotain gallupia tai jotain...

Taidan lähtee kattomaan sitä paljon mainostettua Täydelliset naiset-sarjaa ja syömään jotain hyvää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiville ja kaikille muillekin oloonsa tuskastuneille! Muistan varsin hyvin loppuajat esikoiselta, ja jos muisti alkaa tökkiä, voin vain avata raskauspäiväkirjani ja katsoa muutamia rivejä, joiden musteeseen on kyynelneste sekoittunut: selkä oli helvetillisen kipeä ja kyljet kuin tulessa monen kuukauden ajan. Huh, onneksi taisivat venyä silloin (toivon siis kovasti näin!!!) niin paljon, ettei kipuja ole ainakaan vielä tuntunut siinä määrin tämän raskauden aikana. Vaan vielähän tässä on reippaasti viikkoja, joiden aikana ehtii tapahtua kaikkea kivaa...

Sohva-asiassa en mäkään osaa auttaa, mutta ihmettelen tässä juuri, tuleeko omasta soffastamme enää kalua: poika otti ja ruikki sen täyteen tässä iltapuhteikseen - ja sitä siivotessani sihtasi vielä muutamaan muuhun kohteeseen. Ja vaippaan ei tietenkään tullut enää mitään. En ymmärrä, mikä sen mahaa noin väänsi ja painoi...

Oma olo on kai verrattain ok. Vaan saahan näitä tuskia tähänkin sepustukseeni listattua: kohjut ovat ihanat vasemmassa jalassani. Hirmuyskää on pidellyt runsaan viikon, ja kyljet ovat rykimisestä kipeät. Aina yskiessä tirahtaa pissaa pöksyihin. Ja lauantaina iski himoväsy. Onneksi tuli äite ja vei pojan ulos, niin sain levätä. Ja kun mies vihdoin kotiutui opinnoistaan, oli sekä se että meikä niin väsyneitä, että saimme riidan aikaiseksi. Kyllä tää joskus jurppii... Vaikka itse opettajana mun tulisi tukea aikuisopintoja ja noin, niin on tää vaan hemmetin raskasta koko perheelle, kun mies on KOKO ajan töidensä jälkeen kiinni opinnoissaan viiden vuoden ajan, huoh. Onneksi sunnuntaina tapasimme erittäin symppiksen ja kovia kokeneen vanhan naisen, joka jotenkin osasi oivasti vaikeuksistaan kerrottuaan antaa meille elämänohjeita. En voinut kuin itkua tihruuttaa, ja kotona aamukävelyltä palattuamme halasimme toisiamme lujasti ja rakastimme taas niin vahvasti, ettei ikinä. Ja vain päivä aiemmin olin ollut lopen tympääntynyt koko äijään! C' est la vie...

Mitäs vielä... Toivon tuon alapääni pysyvän sen verta kunnossa, että vauva ehtisi kehittyä kunnolla ennen syntymää. Täytyy tunnustaa, että sitä ajattelen joka päivä. 20.10 on seuraava neuvola, jossa saavat kyllä tarkistaa tilanteen, ihan vaikka sen takia,e ttä itse hiukan rauhoittuisin. Nyt kun on niin vaikea tietää, mistä se avautuu yhä enemmän, ja mikä taas rasituksena on harmitonta. Pötkähdän nyt toiselle sohvalle lueskelemaan, kun tuo toinen on pesusta litimärkä.

Mukavia iltatunnelmia!

Vitanova rv 28+4

Vierailija
24/28 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö ei mennyt kovin hyvin mutta siitä huolimatta mieli aivan hyvä.olen jo ruoankin tehnyt valmiiksi vaikka mies tulee syömään vasta klo 11.

Ulkona sää kyllä ankean harmaa,sateinen ja tuulinen...

Katri-esikoinen on hoidossa ja mulla ns.kotipäivä,ruoan jälkeen aion vain ns.löhöillä ja katsoa yhden DVD:n,yksin kaikessa rauhassa=)

Kuten huomaatte,aion todella hyödyntää tän reilun 2 viikkoa mitä esikoinen on vielä hoidossa,sitten kun jää mun kanssa kotiin ja varsinkin kun vauva syntyy,ei siinä löhöillä paljoa saatikka katsota videota kaikessa rauhassa yksin,ehei...monen vuoden jälkeen alkaa vauva-arki(jota kyllä odotan malttamattomana),siinä on totuttelemista ja sitten on vielä esikoinen.Eikä sitä vielä tiedä millainen persoona täältä masusta syntyy,masussa ainakin vilkkaampi kuin esikoinen,hmm....

Illalla Keskiselle ostoksille äidin kanssa,kahdestaan...(luksuspäivä siis heh),etsin lisää joululahjojakin kun en lopussa jaksa enää shoppailla,hyvä kun nyt jaksan vähän aikaa kerrallaan..

eilen löysin kirppikseltä vauvalle 20 SENTILLÄ kahdet tumput,kun äitiyspakkauksen tumput ovat niin isot aluksi.ostin siniset ja punaiset,ei mennyt paljoa rahaa=)

Ai niin,mä käyn saunassa kuten ennenkin.En muutenkaan ole löylyihminen ja olen normaalistikin vähän aikaa vaan saunassa mutta jos ei kieltoa moiselle ole,niin saapi saunoa.

äitiliini ja vilkas veeruska rv 32+4

Vierailija
25/28 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans huonosti nukuttu yö. Ne lyhyet hetket jolloin unta sai, kattelin sitten kamalia painajaisia.

Ähinää ja puhinaa riittää tuon mahan ja tukalan olon kanssa.

Sisko jo kyseli, että joko oon kassin pakannut. No en todellakaan, oikeastaan ei ole tullut vielä mieleenkään että tarvis. Taitaa vaan siskoa itseä jännittää lähtö enemmän kuin minua. Se kun on virka-aina hälytettävä nr 1. esikoisen hoitajaksi.

Onko muilla loppu suoralaisilla esikoiden hoito jo suunniteltu? Meillä hälytettään joko äitini (jos ei ole töissä) tai siskoni ja sitten tarpeen vaatiessa vaihtavat vuoroja välillä.

Eilen teki puhelin sitten lakon, tai tänään pitää raahautua katselemaan uutta. Minkälaisia puhelimia muilla on? ja mitä suosittelette?

grontti 36+3

Vierailija
26/28 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jälleen!

Kiva oli lukea äitiliinin edellinen viesti, kun hän sanoi nauttivansa hetkistä kun esikoinen on tarhassa. Minä olen myös yksi nauttijoista. Nyt kun olen saikulla, ihan neuvolatädin ohjeiden mukaan, vien parina päivänä viikosta pojan tarhaan. Ja sitten kun vauva on syntynyt, myös silloinkin omien voimien mukaan poika on tarhassa. Tietenkin meillä, kun mies on vuorotöissä, tulee jopa kokonainen viikko, kun poika saa olla kotona. Olemme sopineet niin, että miehelleni kuuluu " päävastuu" isommasta, kun minä kuitenkin olen vauvassa enemmän kiinni. Toki haluan antaa aikaani myös esikoiselle, ettei hän aivan tunne oloansa " hylätyksi" äidin suunnalta. :) Mutta siis nyt vielä kun vauva asustaa masussa minä nautin itsekkäästi parista päivästä viikossa YKSIN KOTONA!!!! En muista milloin viimeksi näin olisi ollut? Luultavasti ennen kuin esikoinen syntyi. Siis reilusti yli kaksi vuotta sitten.

Saunomisesta? Minä ainakin saunoin oikein KUNNOLLA. Olen aina ollut himo saunoja ja rakastan kuumia löylyjä. MAHTAVAA!

Sohvaryhmästä en minäkään osaa sen enempää sanoa kuin, että me ostimme uuden sellaisen Tampereelta Kodin Onnesta, mutta tuskinpa tuota liikettä muualta Suomesta löytyy?!

Hei, sitten ihan hömppä kysymys - Mitä piditte eilen alkaneesta sarjasta: Täydelliset naiset? Oliko se kaiken sen alkukohun arvoinen?

En muista nyt kuka kirjoitti, että sitten palstautuisimme tuolla vauva puolella kun kakkoset on saatu maailmaan. Kiva ajatus. Minähän tätä myös jo kyselin.

Tampereella ei aurinko paista, mutta siitäkin huolimatta toivotan hyvää tiistai päivää kaikille!

Vierailija
27/28 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tämä pino valahtanut alas, liekkö syynä meidän raskas ja painava olo...

Samaan hengenvetoon kerronkin tämän päivän neuvola kuulumiset. Painoa +300g verenpaine ja pissa ok. Hemoglobiini otettiin samalla kun kävin ennen nauvolaa labran puolella luovuttamassa taas verta pari putkiloa. Nyt seuraavat viimeisen kerran esikoisen synnytksen jälkeen veritankkauden vuoksi veren rh tekijöitä.

Sf oli 32, syke 130 ja edelleen niin päin kun vauvojen kuuluu olla. Täti edelleen ihmetteli kuinka mahdottoman alhaalla vauva on.

Tädin painoarvio näppituntumalla nytten oli 2800-3200g

Tämän päivän suunnitelmissa autokaupoissa kiertelyä ja pitäs se uus puhelinki ostaa...

grontti 36+4

Vierailija
28/28 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen piti jo kirjoittaa mutta sitten tulikin muuta ohjelmaa...

eilen kun soittelin neuvolaan ihan muita asioita, niin tuli puhetta vauvasta ja sen liikkumisesta. siihen sitten totesin ettei enää liiku paljon, ainoastaan jos ärsyttää (niin siis oli liikkunutnyt parin päivän ajan). neuvolantäti oli sitä mieltä että heti sairaalaan jos näin on. itselle ei tullut edes mieleen, että pitäisi liikkua myös " oma-aloitteisesti" , vaan luulin sen riittävän että liikkuu kuitenkin jos vatsaa tökkii.

no kun päästiin sairaalaan ja istuin siihen käyrälle, niin vauveli alkoi heti potkia! ja ihan kamalasti, myöhemmin kun ultrasivat niin eivät ensin edes saaneet mitattua poikaa kun liikkui niin paljon. onneksi kuitenkin uskoivat ettei kotona ollut liikkunut ja sanoivat että usein käy noin, että vauva ärsyyntyy niistä laitteista niin paljon.

itsekkin ehdittiin jo vähän pelästyä, mutta onneksi kaikki oli hyvin!

vauva sai myös nyt luvan jo syntyä, kohdunsuuta ei edes tarkastettu, koska sanoivat ettei sillä enää ole väliä.

sain myös tän hetkisen painoarvion, 3.1 kg!!! huh huh.... kuinkahan isoksi aikoo kasvaa?!

eli kun mies tulee sunnuntaina työmatkalta tanskasta, alkaa pojun " savustaminen" ulos, en aio enää vältellä suppareita. sen verran on omakin olo tukala.

myös synnytyssairaalaan tutustuminen varattiin nyt kun käytiin sairaalassa.

no sitten muihin aiheisiin!

SAUNOMISESTA: mä olen saunonut ihan normaalisti (niin kuin esikoisenkin aikaan), paitsi sunnuntaina sanoin just miehelle että olispa ihanaa pistää pitkäkseen tohon lauteelle, mutta tuskin enää pääsisin ylös siitä...

SOHVISTA: en tiedä mitä muut on mieltä ikeasta, mutta siellä on musta kauniita sohvia! ja halpoja verrattuna johonkin asko/isku-hintoihin. kannattaa käydä katsomassa ja jos ei sinne pääse niin netistä www.ikea.fi.

VAUVAPUOLESTA: kokoonnutaan ihmeessä sitten sielläkin (miten vain vauvoiltamme keretään). siitä oli jo puhetta aikaisemminkin, kun huolestuneena siitä kyselin ja mun mielestä yleinen mielipide silloinkin oli, että jatketaan ihmeessä. ja kivaahan se on, useamman kanssa kun on tullut kuumeiltuakin yhdessä!

PUHELIMISTA: itselläni on samsungin läppäpuhelin ja suosittelen! aina ennen oli ollut nokiaa, mutta nyt tykkään tästä paljon enemmän, ja helppo käyttää!

ESIKOISEN HOIDOSTA SYNNYTYKSEN AIKANA: meillä pitäisi ollla hoidossa se puoli... tai itseasiassa siitä ei ole kyllä paljon keskusteltu, mutta luulisin että hoitaja löytyy. asutaan niin lähellä miehen vanhempia ja naapurissa asuu miehen mummo, joka hoitaa tyttöä ainakin niin kauan kunnes joku muu ehtii paikalle. ja ensi viikostahan alkaen tyttö voi olla päivät myös tarhassa.

olenkos muuten kertonut, että olen jo saanut järjestettyä kaikki vauvan tavarat paikoilleen uuteen kotiimme? siellä odottaa jo pinnasänky ja vaatteet lipastossa jne.. on aika ihana näky! lastenhuone on viimeistä silausta vaille valmis, vielä tarvitsee käydä ostamassa vaatekaappi esikoiselle ja yksi lelulaatikko, vauvan leluille. ne hoidan lauantaina.

huomenna lähdetään mun äidille hoitoon. mies lähtee tanskaan työmatkalle, ja tulee sunnuntaina. me mennään sinne, jos vaikka synnytys alkaisikin. kivaa vaihtelua tähän anoppilan nurkissa asumiselle.

no nyt täytyy mennä taas keittämään teetä... en pysty olla ilman, flunssa on äitynyt tosi pahaksi, mutta yskältä olen onneksi välttynyt! se tästä vielä puuttuukin, että olisi pissat housuissa koko ajan...

viivi ja vaavi 35+3