Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kosi. Olen liian lihava mennäkseni naimisiin :(

Vierailija
13.07.2010 |

Nyt iski paniikki.

Mies kosi, joten ihanaa ihanaa.. olen aivan happy.

MUTTA: Minulla on kohta vuosi synnytyksestä, olen syönyt kuin hevonen kotiäitivuotenani, olen paksu, lihava, läski löllö.

Mies haluaisi nopeasti naimisiin, jo lokakuussa!

Minä en halua olla läski morsian.

Onko mitään toivoakaan saada lokakuun loppupuoleen mennessä 20 kiloa pois?

Kaikki neuvot ja ohjeet otetaan vastaan riemulla, olen valmis tekemään vaikka millaisen rääkin, jos vain olisin normaalivartaloinen hääpäivänäni.

nyt 160cm ja 81kg Pelkkä muodoton löllöpallero.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vielä sinut huolii. Sitten voitkin huoletta jatkaa mättämistäsi avioliiton auvoisassa satamassa - onhan mies luvannut rakastaa sinua niin ali- kuin ylipainoisenakin (voisikin lisätä nykypäivän vihkikaavaan).

Tää oli hauska!! Eipäs vois ukkelit enää valittaa kun naiset lastensaannin jälkeen muuttuu ylipainoisiksi valaiksi!!

Vierailija
2/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakastunut ja elämäsi mies on sinua kosinut, niin eikö yhteinen elämä ja avioliitto ole pääasia? Eikä ylipaino? Miksi ylipainoinen ei voisi mennä naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtua johonkin kittanaan kermakakkuhörhelykseen?

Vierailija
4/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokakuuhun on vielä 3 kuukautta. Nyt vaan liikuntaa ja herkut pois. Vaikka ei nyt ihan sitä 20 kg lähtiskään, niin varmasti jotain lähtee ja keho kiinteytyy liikunnan myötä.

Vierailija
5/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakastunut ja elämäsi mies on sinua kosinut, niin eikö yhteinen elämä ja avioliitto ole pääasia? Eikä ylipaino? Miksi ylipainoinen ei voisi mennä naimisiin?

kuin juuri se, että en halua näyttää lihavalta.

Inhoan kaksoisleukaani ja paksua vyötäröäni, ja mahaani joka näyttää siltä kuin olisin puolen välin paremmalla puolella raskautta. Käsivarretkin ovat kuin mitkäkin selluliittilötköpötköt.

Mieheni ei ole kiloistani valittanut, vaan pitä minua edelleen kauniina.

Tottakai avioliitto on se tärkein, mutta niin on se hääkuvakin.

Vierailija
6/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä ajassa jo jotain tuloksia saa. Lopeta kaikki makean/rasvaisen syöminen nyt heti! Lenkkeile tai rullaluistele. Syö kevyitä salaatteja ja juo vettä.

Vierailija
7/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei saa masentua, jos ei ihan 20 kiloa lähdekään. Kilon viikkovauhdilla ehtisit laihtua 12 kiloa. Onhan sekin jo paljon. Puoli kiloa viikossa lähtee tosi helposti, ja se tarkoittaisi n. 6 kiloa. Sekin on jotain.

Mutta jos todella haluat aivan tiukkaan rääkkiin, niin uskon, että olet tyytyväinen tuloksiin. Herkut nollaan, säännöllinen syöminen 3 tunnin välein, riittävästi juotavaa ja päivittäin kunnon mukaista liikuntaa n. 45 min. Lisäät kasviksia ja vähennät leipää ja perunaa. Annokset pieniä, ei koskaan lisää ruokaa, välipalaksi vain yksi juttu, esim. yksi leipä.

Juhlat ovat haasteellisempi juttu. Mutta jos kylässä tai juhlissa ottaa kahvin kanssa yhden pullasiivun, niin sen voi ajatella korvaavan välipalan, joten on ihan ookoo. Mutta kesällä varsinkin on juhlia ja kyläilyjä paljon, joten ei kannata lipsua.

Tsemppiä matkaan!

Vierailija
8/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai juhli onnellisena pallerona. Ei sinun tarvitse olla langanlaiha ollaksesi ollenninen morsian.

Vierailija
9/32 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAtso heti lähin paikka, missä Xtravaganza. Aloitat täysivauhdin eli 500kcal/pv. Maksimiaika on 16 viikkoa. Varmasti laihdut. Laihduin itse 6 vk/12 kg, kaverini 9 vk/18 kg. Ne pussit maksaa n. 60 e/vk.

parasta tossa on se, että mitataan joka viikko, ja vastoin kaikkia yleisiä höpinöitä, melkein kaikki kadonneet kilot oli rasvaa, vain 1 kg meillä lähti lihaksista. Helppoa oli olla, kroppa menee ketoosiin ja ei ole nälkä. Yhtään kiloa ei ole tullut takas.

Vierailija
10/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat onneksi armollisia. korsettiyläosa tai 'luut' piilottavat kyllä vatsamakkarat eikä jalatkaan näy pitkän hameen alta. Hyvä kampaaja ja meikkaaja niin olet kuin toinen ihminen :) Olen ollut aina ylipainoinen mutta en koskaan niin kaunis kuin hääpäivänäni :) Jos ja kun aiot laihduttaa, muista sovittaa pukua aika ajoin (tai valita se vasta syksyllä) ettei se jää liian isoksi.

Ajattele kuinka ihanaa on, että miehesi on kosinut sinua juuri nyt ja haluaa sinut sellaisena kuin olet!

Vierailija
11/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin juuri se, että en halua näyttää lihavalta.

Inhoan kaksoisleukaani ja paksua vyötäröäni, ja mahaani joka näyttää siltä kuin olisin puolen välin paremmalla puolella raskautta. Käsivarretkin ovat kuin mitkäkin selluliittilötköpötköt.

Mieheni ei ole kiloistani valittanut, vaan pitä minua edelleen kauniina.

Tottakai avioliitto on se tärkein, mutta niin on se hääkuvakin.

Ihana mies sulla, mutta ryhdy toki töihin, että voit itsekin taas olla tyytyväinen itseesi!

Vierailija
12/32 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAtso heti lähin paikka, missä Xtravaganza. Aloitat täysivauhdin eli 500kcal/pv. Maksimiaika on 16 viikkoa. Varmasti laihdut. Laihduin itse 6 vk/12 kg, kaverini 9 vk/18 kg. Ne pussit maksaa n. 60 e/vk.

parasta tossa on se, että mitataan joka viikko, ja vastoin kaikkia yleisiä höpinöitä, melkein kaikki kadonneet kilot oli rasvaa, vain 1 kg meillä lähti lihaksista. Helppoa oli olla, kroppa menee ketoosiin ja ei ole nälkä. Yhtään kiloa ei ole tullut takas.

pyörtyilet pitkin kyliä, veriarvot on päin persettä jne, näin kävi parille tuttavalle, tosin laihtuivat kyllä ja vannovat ihanan kuurinsa nimeen.

Vierailija
13/32 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tosiaan ainakin 30 kg ylipainoa, mika ei ole kiva juttu, ainutkertaista haapaivaa vietettaessa.

Meilla pain naiset vastaavassa tilanteessa toimii seuraavasti: syovat METFORMIINI nimista laaketta, mita Suomessa kaytetaan seka diabetekseen liittyvan ylipainon hoidossa etta PCO:n. En tieda miten saat laakarin sita maaraamaan, mutta ylipainosi voisi sen saamista avittaa.

Muut ohjeet ovat keltaisia hedelmia, oljya ruokalusikallisia useita kertoja, manteleita, lampaanlihaa kaalikeitossa, tummaa suklaata, hummusta ja fuolia ilman leipaa seka maustamatonta jugurttia. Naiden lisaksi saa tietysti syoda kaikkia vihanneksia. Ehdottomasti on kielletty vain viljat.

Painosi putoaisi nain vahintaan 20kg.

Vierailija
14/32 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen aika paljon tuolla "kuurilla" olleita, (oikeesti siihen sitoudutaan 26 viikoksi, ja monella salilla jopa vuodeksi), ja tuo hiusten lähtö siinä on normaalia. Mutta kasvaahan ne takas ja entistä hyväkuntoisempina, pusseissa kun on näet kaikki vitamiinit ja hivenaineet. Pyörtyily: itselläni on matala verenpaine, ja ensimmäisellä viikolla oli joskus heikko olo, eli vältin nopeasti nousuja ja en oikeestaan viitsinyt liikkua yhtään. Kun ketoosi on kunnolla päällä, olo on todella energinen. Mitä tulee veriarvoihin, minulla oli loistava hemoglobiini koko ajan, maksa-arvot paranivat, sokeriarvot laskivat ja kolesteroliarvot (se paha) laski huomattavasti.

Vierailija
15/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla sama, mutta en kehtaa mennä naimisiin koska mulla on niin pienet tissit.

Vierailija
16/32 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 51kg olisi juuri ja juuri normaalipainoinen 160 cm., jos kerran ylipainoa on mielestäsi ehkä enemmänkin kuin se 30kg. Huhhuh!!!

Sinulla on tosiaan ainakin 30 kg ylipainoa, mika ei ole kiva juttu, ainutkertaista haapaivaa vietettaessa. Meilla pain naiset vastaavassa tilanteessa toimii seuraavasti: syovat METFORMIINI nimista laaketta, mita Suomessa kaytetaan seka diabetekseen liittyvan ylipainon hoidossa etta PCO:n. En tieda miten saat laakarin sita maaraamaan, mutta ylipainosi voisi sen saamista avittaa. Muut ohjeet ovat keltaisia hedelmia, oljya ruokalusikallisia useita kertoja, manteleita, lampaanlihaa kaalikeitossa, tummaa suklaata, hummusta ja fuolia ilman leipaa seka maustamatonta jugurttia. Naiden lisaksi saa tietysti syoda kaikkia vihanneksia. Ehdottomasti on kielletty vain viljat. Painosi putoaisi nain vahintaan 20kg.

Vierailija
17/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt aika häiden valmisteluun, jos teillä ei ole vielä kirkkoa tai juhlapaikkaa valittuna. Ei ole mitään järkeä tehdä tohinalla häitä ja stressata itseään sekopäiseksi. Miettikää ensin, missä haluatte mennä naimisiin, montako kutsutte, missä juhlitte, ja miten näitä tiloja voi varata. Vasta sitten voit alkaa panikoida siitä, miltä sä näytät valokuvassa; joka muuten tulee olemaan kaunis joka tapauksessa, koska sut on meikattu ja kampaus on nätti, ja kiltti kuvaajasetä vähän retusoi sitä kuvaa joka tapauksessa. :D

Mä ymmärrän kyllä sun ajatukset, koska itsekin olen ylipainoinen ja jännitin häitä ihan hirveästi. Hääpukujen etsimiset ja sovitukset aiheutti mulle paniikkikohtauksia koska tunsin olevani niin häpeissäni siitä että olen lihava ja omasta mielestäni ruma. Mut sit löytyi ihana puku, jossa mä tunsin itseni kauniiksi kiloineni kaikkineni. Häissä tajusin sitten (hullua, että vasta silloin) että eihän se olekaan mikään prinsessaleikki jossa mun tehtävä on olla se nätti nukke joka talutetaan alttarille, vaan että ne ihmiset on siellä jakamassa meidän ilon ja onnen koska pitävät minusta ihan juuri sellaisena kuin olen. Se oli hieno, eheyttävä ja voimaannuttava oivallus.

Mä suosittelisin, että varatkaa ainakin puoli vuotta häiden järjestämiseen. Muuten sä panikoit ja stressaannut ja mies ei tajua yhtään sun käytöstä. Puolessa vuodessa sä ehdit tipuuttaa muutaman kilon kaikessa rauhassa sekoittamatta sun elimistöä ihan kokonaan. Onnea vaan tulevalle rouvalle.:)

Vierailija
18/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 4 ylimääräistä kiloa hiljalleen parin kuukauden sisällä ennen häitä vähän katsomalla mitä suuhuni laitan ja käymällä salilla.

Nyt kun olen raskaana ja koen itseni norsuksi, on joskus kiva katsoa hääkuvaamme, jossa minulla on hihaton hääpuku ja kaulan alue ja käsivarret ovat kauniissa kunnossa. Vaikea välillä uskoa että häistä on vain puoli vuotta! :)

Tsemppiä laihdutukseen! Pystyt kyllä parissa kolmessa kuukaudessa laihtumaan noin ainakin 10 kiloa terveellisellä tavalla (eli sulattamalla rasvaa). Ruokaremontti, enemmän protskua ja hiilarit pois ruokavaliosta illasta. Liiku joka päivä, ja teet lihaskuntoliikkeitä että kiinteydyt.

Onnittelut kihlauksen johdosta!

Vierailija
19/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/32 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelles et ens kesänä. Miks sillä nyt niin kiire on ku lapskin on kuiteski jo maailmassa?

Sul on kuiteski 30kg ainaski ylipainoo niin vuos on varmasti tarpeellinen et saat ne kunnol pois ja kiinteytyykin ehdit kun otat ittees niskasta kiinni.

Ehdit sit järjestää kunnol niitä häitä niin ei tuu turhaa stressii, kai sun miehes nyt ymmärtää et ei kukaan haluu juhlia ylipainoisena, sehän tuottaa sulle varmasti valtavasti ylimäärästä stressiikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi