Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kosi. Olen liian lihava mennäkseni naimisiin :(

Vierailija
13.07.2010 |

Nyt iski paniikki.

Mies kosi, joten ihanaa ihanaa.. olen aivan happy.

MUTTA: Minulla on kohta vuosi synnytyksestä, olen syönyt kuin hevonen kotiäitivuotenani, olen paksu, lihava, läski löllö.

Mies haluaisi nopeasti naimisiin, jo lokakuussa!

Minä en halua olla läski morsian.

Onko mitään toivoakaan saada lokakuun loppupuoleen mennessä 20 kiloa pois?

Kaikki neuvot ja ohjeet otetaan vastaan riemulla, olen valmis tekemään vaikka millaisen rääkin, jos vain olisin normaalivartaloinen hääpäivänäni.

nyt 160cm ja 81kg Pelkkä muodoton löllöpallero.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät pystyy hyvin järjestämään kolemssa kuukaudessa. Lokakuussa ei ole edes mitään kesäruuhkia kirjoissa ja juhlapaikoilla.

Tosin voi olla aika stressaavat kuukaudet, jos laihdutat rankasti samalla.

Itse laihdutin kolmessa kuukaudessa 15 kiloa syömällä 1200 kaloria päivässä kuutena päivänä viikossa (yksi maltillinen herkkupäivä) ja liikkumalla vähintään puoli tuntia kerrallaan neljänä päivänä viikossa. Kävelykin on liikuntaa!

Voit hyvin onnistuakin. Kymmenenkin kiloa on huima määrä ja näkyy varmasti ulkonäössä!

Vierailija
22/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärtänet pointin.

Onnea vielä!

häät pystyy hyvin järjestämään kolemssa kuukaudessa. Lokakuussa ei ole edes mitään kesäruuhkia kirjoissa ja juhlapaikoilla.

Tosin voi olla aika stressaavat kuukaudet, jos laihdutat rankasti samalla.

Itse laihdutin kolmessa kuukaudessa 15 kiloa syömällä 1200 kaloria päivässä kuutena päivänä viikossa (yksi maltillinen herkkupäivä) ja liikkumalla vähintään puoli tuntia kerrallaan neljänä päivänä viikossa. Kävelykin on liikuntaa!

Voit hyvin onnistuakin. Kymmenenkin kiloa on huima määrä ja näkyy varmasti ulkonäössä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile Atkinsia. Alus voi olla hankalaa luopua hedelmistä, leivästä jne, mutta äkkiä tottuu ja muutaman päivän väsymysen/päänsäryn jälkeen olo on mahtava ja nälkä ei oo. Käytä apuna esim kalorilaskuri.fi:tä. Kyllä se siitä!

Ja onnea kosinnasta.:)

Vierailija
24/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kuukautta on liianlyhyt aika häiden valmisteluun, jos teillä ei ole vielä kirkkoa tai juhlapaikkaa valittuna.

Kyllä normaalille ihmiselle riittää kolme kuukautta häiden valmisteluun. Ei niissä nyt todellakaan ole niin kovasti valmistelua, etteikö siihen paljon lyhyempikin aika.

Lokakuun lopulla ei ole mikään älytön hääruuhka, joten papit ja kirkot ovat vapaana kyllä. Juhlapaikka kannattaa kyllä varata, ettei pikkujoululaiset varaa kaikkia paikkoja. Tosin tuskin lama ihan niin täydellisen ohi vielä on, että kaikki paikat olisi jo nyt täynnä pikkujouluja.

Häiden järjestäminen ei oikeesti tarkoita kuin muutamaa puhelinsoittoa. Kuka siihen edes saa kulumaan kuukausikaupalla aikaa?

Terveisin, häät 6 viikossa järjestänyt, 180 vierasta ja töissä kävin hääpäivään asti.

Vierailija
25/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kiloklubi.fi/

Itse olen liittynyt pari päivää sitten enkä ole vielä pudottanut painoa, kaksi kaveria on olleet pidempään ja molemmat ovat onnistuneet laihduttamaan. Sinne merkataan syömiset ja liikkumiset, ohjelma laskee kalorit ja kertoo, laihtuuko vai lihooko niillä syömillään ruokamäärillä. Mun mielestä loistava ohjelma. Ei tule syötyä niin paljon, kun näkee, minkä verran saisi syödä.

Vaikka olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa täällä, että naimisiin voi mennä läskinäkin, kun valitsee morsiuspuvun oikein eikä yritä tälläytyä silkkiseen makkarankuoreen.

Vierailija
26/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnakin muista se , etta miehesi haluaa sinut juuri sellaisena kuin olet - sitahan se Bridget Joneskin toivoi :-)

Hyva etta haluat kuitenkin laihduttaa ylipainon pois. Laita itsellesi REALISTINEN tavoite. Ala pety jos 20 kg ei havia kolmessa kuukaudessa.

Kerkeat ennen haita kuitenkin tekemaan paljon...

Herkut pois, hyvakarpaus ja muutemnkin syo terveellisesti ja liiku ainakin 3 kertaa viikossa.

paljon onnea teille viela kerran!

Vierailija
27/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiden valmisteluun menee enemmän aikaa kuin kolme kuukautta, jos haluaa tiettyn kirkon ja juhlatilan. Minäkin menin syksyllä naimisiin, eikä kirkkoa tai juhlatilaa ois voinut enää varata helmikuun jälkeen, ne oli niin suosittuja. Enhän mä missään sanonut, että häiden valmistelu tarkoittais täyspäiväistä työtä, vaan että nämä on asioita joihin kannattaa varautua. Tietenkin, jos asuu pienellä paikkakunnalla tai itselle on ihan sama missä juhlii, niin ainahan sitä joku kappeli tai juhlatila löytyy.

Vierailija
28/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rullikset jalkaan.. se on tehokas ja hauska liikuntamuoto =D mulla ainakin auttoi juuri se ja tietenkin tein sitä lähes päivittäis ennen ja katoin hiukan mitä söin. mut jädei en jättänyt väliin

Vierailija
29/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollista saada 3 kk pois.

Suosittelen sinulle visiittiä terveydenhoitajan luokse. Osa hoitajista on erikoistunut painonhallinta-asioihin ja osaavat auttaa sinua räätälöimään hyvän dieetin :)

Hyvin se menee kunhan motivaatiota ja sopiva ruokavalio löytyy

Vierailija
30/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollista saada 3 kk pois.

Suosittelen sinulle visiittiä terveydenhoitajan luokse. Osa hoitajista on erikoistunut painonhallinta-asioihin ja osaavat auttaa sinua räätälöimään hyvän dieetin :)

Vierailija
31/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pk-seudulta haluaa suosituimpaan kirkkoon ja juhlatilaan, voi joutua vähän tinkimään, mutta heti kun mennään pk-seudun ulkopuolelle niin ei ole ongelmaa!

Me järjestettiin kunnon "ökyhäät" keski-Suomessa 10 viikon varoitusajalla, hyvin onnistui!

Ap:lle sanoisin että tsemppiä!!! Yksi vaihtoehto olisi koittaa kääntää miehen pää ja miettiä häiden siirtämistä, niin olisi aikaa laihduttaa. Ja häiden järjestäminen on helpompaa mitä isompi lapsenne on!

Onnea ap!

Vierailija
32/32 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vielä sinut huolii. Sitten voitkin huoletta jatkaa mättämistäsi avioliiton auvoisassa satamassa - onhan mies luvannut rakastaa sinua niin ali- kuin ylipainoisenakin (voisikin lisätä nykypäivän vihkikaavaan).