Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkemme pelasti hyvin pakattu auto! Pakatkaa huolella ne.

Vierailija
13.07.2010 |

Peugeot 206:n kuljettajan puoleinen takapyörä kohtasi rekka-auton nupin. Lensimme 180 astetta peltoon kuin frisbeet.

Lapsi on hengissä vain siitä syystä, että auto oli pakattu todella huolella, eikä mitään irtokamaa lennellyt. Pliis, pakatkaa tarkasti.

Matkalla takaisin katselin mökille matkaavia autoja ja olipa huolimattoman näköistä meininkiä. Yksikin irtokama voi pienemmässäkin kolarissa tappaa!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävällä vauhdilla otsaan ja kops. Ja ajatelkaa sitten kun mennään katon kautta... sitten ne joka ikinen kama tippuu päähän. Olen kerran itsekin mennyt katon kautta. Niska oli pitkään kipeänä, mutta auto oli onneksi lähes tyhjä kamoista.

Joku potkulauta päähän ja se on sitten siinä.

Vierailija
22/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panssarikuljetusajoneuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskit rikkovat toistuvasti ajo- ja lepoaikamääräyksiä. Joka kymmenes raskaan liikenteen kuljettaja syyllistyi ajo- ja lepoaikarikkomuksiin poliisin viime viikkoisessa valvontaiskussa.

Asiasta jaettiin myös runsaasti suullisia huomautuksia.

Liikkuvan poliisin mukaan liikenteessä tavoitetaan äärimmillään parin tunnin yöunilla ajavia rekkakuskeja.

Lähtökohtaisesti autonkuljettajan vuorokautinen ajoaika saa olla enintään yhdeksän tuntia.

Poliisi tarkasti Suomessa viikon aikana reilut 2 500 raskaan liikenteen ajoneuvoa.

Mutta osaa ne kai ajaa...

Rekkakuski todetaan harvoin syylliseksi liikenneonnettomuuteen. Viime vuoden reilusta sadasta onnettomuudesta vain 15 johtui raskaan ajoneuvon kuljettajan virheestä, ilmenee Tilastokeskuksen ja vakuutusyhtiöiden tilastoista.

Vierailija
24/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti sellaisen juuri tyttärelleen ensiautoksi eikä maksanut paljon. Peltiä riittää ja auto on luotettavan maineessa. Osia saa, jos pitää tehdä remonttia - toisin kuin moniin muihin autoihin.

Vierailija
25/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mersu lentää rekan tieltä huonosti pakattuna, kyllä siellä mersussakin katonrajaan pakatut painavat tavarat tulee päähän äkkijarrutuksessa.

Saati jos mennään katon kautta. Nyt on kyse pakkaamisesta ei metallista.

Vierailija
26/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mersu lentää rekan tieltä huonosti pakattuna, kyllä siellä mersussakin katonrajaan pakatut painavat tavarat tulee päähän äkkijarrutuksessa. Saati jos mennään katon kautta. Nyt on kyse pakkaamisesta ei metallista.

Jopa panssarivaunuista, joten älä lässytä siellä.

Mä näin eilen vanhan golfin mitä ajoi nuori kolli, takapenkillä ei ollut edes niskatyynyjä. "Kivasti" retkahtaa pää törmäyksessä, tuskin enää on siinä vaiheessa mitään väliä mitä lentää päälle kun niskat on jo poikki?

Vierailija
27/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin autokoulussa painotettiin (liukkaan radan tuntien yhteydessä) juuri tätä pakkaamista. Takapenkeillä ei saisi olla mitään kasseja jne. ilman turvavöitä ja parempi olisi jos mahtuisivat takakonttiin.

Siellä oli hyviä esimerkkejä miten jokapäiväiset esineet esim. kännykät, käsilaukut jne. muuttuvat tappaviksi, kun tavarat lähtevät liikkeeseen.

Vierailija
28/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina kännykkä kojelaudalla... tästä lähtien taidan senkin laittaa, noh. käsilaukkuun. Sen hujautan aina pelkääjän puolen lattialle. Ehkä sekin olisi hyvä heittää vöihin, jos ei ole toista aikuista mukana vaan pelkästään lapsia.

Vierailija
29/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei monet tajua!

Kiitos.

Vierailija
30/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei monet tajua! Kiitos.

Joskus mä ihmettelen sitä miten tyhmiä ihmisiä sitä onkaan olemassa?

Vierailija
31/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sivistymätön loanheittely sekä oman hännän nostaminen!

Vierailija
32/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ihan itse tajunnut. Siltikin voin olla tyytyväinen, että asiasta muistutetaan, sillä joku saattaa tuosta muistutuksesta hyötyä.

Hyvää kesää Sinullekin.

Vierailija
33/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ihan itse tajunnut. Siltikin voin olla tyytyväinen, että asiasta muistutetaan, sillä joku saattaa tuosta muistutuksesta hyötyä. Hyvää kesää Sinullekin.

Ne on niitä jotka ei edes välitä, eli tyhmiä!Ihan muistutuksena tämäkin.

Ei ole pahapäivä ollenkaan.

Vierailija
34/34 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapupakkaushan voi olla hyvin tarpeellinen, mutta takaraivoon osuessaan se on pommi. Huomautin niille asiasta, mutta senhän tuttavien mukaan löytää parhaiten jos se on valmiiksi esillä. Pitääpä taas jäkättää heille, koska he kuljettavat lastamme jalkapalloon viikoittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi