Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla samoja ongelmia eli ei jaksa kuntoilla nyt ?

Vierailija
13.07.2010 |

Tai en ole jaksanut pariin viikkoon. Ei vain löydy energiaa siihen ja harmittaa sikana :( Tietty nämä ovat tekosyitä, mutta pelkään kunnon menevän alas kuin lehmänhännän.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tämä velttoilu stressaa, välillä taas ajattelee että mitä sitä lomalla turhia stressaamaan

Vierailija
2/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole mikään selkärangaton läski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas päivittäiselle 10km sauvakävelylenkille. pitää vaan juoda paljon vettä että jaksaa ja lippis päässä.

Vierailija
4/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä helle saa huonon olon ja päänsäryn, en voi kuvitellakaan liikkuvani niinkuin yleensä teen tai pyörtyisin varmaan. Vesijuoksemaan olen muutaman kerran nyt päässyt, mutta kaipaan niin kovasti vauhdikkaita juoksulenkkejäni ja pumppitunteja. Musta tuntuu koko ajan veltolta ja oikein "tunnen" kuinka lihakseni surkastuvat ja katoavat.

Vierailija
5/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina aamulla päätän että kun mies tulee töistä lähden juoksemaan..mutta kun sen aika koittaa, olen jo ihan veltto väsynyt tähän kuumuuteen, eikä jaksa lähteä :( eilen kävin onneksi nurmikkojumpassa..mutta juoksua on ikävä!

Vierailija
6/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään lihakset ja kunto katoa parin vikon löhöilyllä.

Vierailija
7/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkää taukoa juoksemisesta en ole pitänyt sen jälkeen kun sen vuosia sitten aloitin. Viime talven pakkasjaksoistakin selvisin, nyt ei vaan pysty. Kunto huolestuttaa minuakin.

Kai sitä aamulla metsässä jaksaisi, mutta ei vaan saa itsestä aikaisin riittävästi irti. Ja sinne metsään päästäkseen on ensimmäiset pari kilometriä paineltava auringon paahteessa ja sama tie on tietysti vastassa kotimatkallakin.

Pyöräillyt olen melkein päivittäin ja jonkun verran uinutkin, mutta en luota siihen, että ne ylläpitäisivät kunnon kohdillaan. :(

Vierailija
8/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että melko koville otti. tänään oli ehdottomasti hankalin päivä kävellä, kuumin.

Vierailija
9/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten myöhään illalla tyyliin klo 22 lenkille, silloin on suht siedettävää.

Vierailija
10/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 8-9 maissa kun on viileempää. Tai sitten kuntosalille, siellä on ilmastointi.

Vierailija
11/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun näitä muita aloituksia lukee, niin tämä taitaa olla ongelmista pienimpiä = )

Vierailija
12/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla taas 10km juokosua, oli sitten miten kuuma tahansa. Kyllä sen kestää, kun koko päivän on tankannut hyvin.

Vierailija
13/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamuisin klo 5.00 ja lähden heti ekaksi juoksemaan. Kyllä se askel kulkee, kun on vielä niin mukavan viileää.

Vierailija
14/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siellä salilla tulee muutenkin niin kuuma, eikä ilamstointi pelaa. Pyöräillyt olen kylläm, siinäkin tulee sikakuuma.

Vierailija
15/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti otan jääpalakylvyn kovan harjoittelun jälkeen.

Ei auta. Seuraavana päivänä on heikko-olo.

Vierailija
16/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päättänyt harjoitella puolikasta maraa varten ja vaikeata on

Vierailija
17/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten iltaisin juoksumatolla tunnin verran. Hikeä kyllä pukkaa ja kovasti, mutta hyvää tekee :)

Vierailija
18/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terveellistä rehkiä näissä lämpötiloissa. Tai sitten lenkille tosi aikaisn aamulla tai iltamyöhällä.

Vierailija
19/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmintä sisällä 32 astetta. Yleensä teen aluksi tehokkaan crossitreenin, mutta nyt piti tehdä kevyempi, ja kyllä silti hikoili, janotti, ja tuli vähän huono olo. Tein muutenkin kevyemmän treenin, en usko, että tässä kuumuudessa on edes terveellistä liikaa rehkiä.

Ja tuskin tämä on enää parin kk päästä ongelma...

Vierailija
20/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla kävin rullaluistelemassa, oli suht. ok. Äsken pelattiin miehen kanssa sulkapalloa pihalla, niin kyllä lopetin aika pian. Liian kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän