Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskin juuri paljonko on huutiksesta tulossa rahaa

Vierailija
13.07.2010 |

ja yllätyin. Myynnissä on lähinnä matalilla lähtöhinnoilla vaatteita ja lastentarvikkeita sekä pari vähän kalliimpaa juttua (muutamia kymppejä lähtöhinta) ja rahaa olisi tämän hetken tilanteen mukaan tulossa pikkasen vajaa 300 euroa. Tuntuu ihan uskomattomalle tuollainen summa kun ajattelin ettei ihmiset pahemmin huutiksesta mitään osta näin heinäkuussa ja hyvä jos 100 euroa saisin. Kummasti motivaatio nousi nyt alkaa laittaa lisää kohteita myyntiin. Lastenhuoneessa olisi vielä iso pahvilaatikollinen pieneksi jääneitä vaatteita. Eikä nyt kyllä yhtään harmita etten mennyt kirpparille noita myymään kun huutishinnat kuitenkin on jotain ihan muuta kuin mitä kirpparilla niistä olisi saanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla summalla olet jo saanut nähdä vaivaakin myynti-ilmoituksissa. Onhan tavarat myös pitänyt käydä läpi mahdollisten vikojen varalta.

Totta on että huutiksessa hinnat nousee. Minä myin kerran lapseni Reimatecin-toppapuvun, mukana puvun väriin sopivat käsineet, Kivat-lakki ja fleece-puku. Sain setistä 80e. Kirpparille viemällä olisin koko setistä saanut vain 20e + kaikkea muutakin olisi pitänyt myydä että olisin pöytävuokran saanut maksettua.

Vierailija
2/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kevään ja kesän aikana myynyt niin paljon, että sain perhelle lentoliput maksettua ja osan hotellista Espanjaan. Ja jatkan vielä kaappien tyhjentämistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti sitä summaa ketyy pienistäkin hinnoista! Itse myin kanssa lasten vaatteita muutaman euron kappalehintaan + muutama 8-10 euron setti ja yli 100 euroa pätkähti kokonaismyynniksi kuitenkin. :)

Vierailija
4/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ot, mutta kiinnostaa enkä ole oikein seurannut, mikä siellä menee kaupaksi. Ostaako ihmiset enemmän tuttuja tuotteita vai menisikö sellaiset lastenvaatteet, joita Suomesta ei helposti saa? Setit, ulkovaatteet, vastasyntyneen vaatteet vai vanhemman?

Vierailija
5/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ulkomailta ostettuja joita ei täältä saa, eivät oikein menneet kaupaksi.

Tyylikin niissä on vähän erilainen jotenkin, ei paljon, mutta kuitenkin.

Kyse siis Suomessa tuntemattomista merkeistä.

Vierailija
6/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paljon menee ainakin retrotyyppisiä vaatteita (ihan Lindexia ja H&M:ää) ja ihan kohtuuhinnalla, mitä ei kirppareilta saisi. Mutta itse olen ainakin noihin "halpistenkin" laatuun tyytyväinen:) Ja sitten menee kovallakin hinnalla näitä kotimaisia/ruotsalaisia/tanskalaisia uusretrovaatteita tyyliin Småfolk, Villervalla, LipFish...