Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 16v haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
12.07.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ainakaan ollut. Minä kysyn että tiedätkö jo mitä haluat tehdä isona.

Vierailija
2/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan

Vierailija
4/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tällaisella mummopalstalla?

Vierailija
5/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saada töitä t:ap

Vierailija
6/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko, että elämäsi parhaat vuodet voivat olla vielä kymmenien vuosien päässä?

Oletko tyttö? Ymmärrätkö, että vaikka tämä yhteiskunta näyttää korostavan nuorten, joka keskenkasvuisten, naisten ja tyttöjen ihmeellisyyttä ja erityisyyttä, lopulta satutat itseäsi jos alat leikkiä seksuaalisuudella? Käsitätkö edes, mitä yritän sanoa?

Ymmärrätkö ylipäätään mitään vastuusta vai odotatko kaiken lankeavan itsellesi vain koska olet nuori?

Ja jotta en olisi pelkkä ilkeä taatto, niin kysyn, että onko sinulla jotakin erityistä mielenkiinnonkohdetta tai harrastusta, josta saisit edes hiukan perspektiiviä arvioida sitä mitä koulussa ja kotona opetetaan ja sanotaan.

Vierailija
7/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö kelpaa av-mammaksi? T:ap

tekee tällaisella mummopalstalla?

Vierailija
8/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun olen käynyt t:ap

Tajuatko, että elämäsi parhaat vuodet voivat olla vielä kymmenien vuosien päässä?

Oletko tyttö? Ymmärrätkö, että vaikka tämä yhteiskunta näyttää korostavan nuorten, joka keskenkasvuisten, naisten ja tyttöjen ihmeellisyyttä ja erityisyyttä, lopulta satutat itseäsi jos alat leikkiä seksuaalisuudella? Käsitätkö edes, mitä yritän sanoa?

Ymmärrätkö ylipäätään mitään vastuusta vai odotatko kaiken lankeavan itsellesi vain koska olet nuori?

Ja jotta en olisi pelkkä ilkeä taatto, niin kysyn, että onko sinulla jotakin erityistä mielenkiinnonkohdetta tai harrastusta, josta saisit edes hiukan perspektiiviä arvioida sitä mitä koulussa ja kotona opetetaan ja sanotaan.

Vierailija
9/9 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et ole valinnut helpointa tietä kun olet päättänyt pitää lapsen. Mutta ainakin minä arvostan sinua. Ei ehkä nyt ole helppoa ja uskon että aborttia on tyrkytetty aika voimallisesti. Eiköhän tuossa synny sitä perspektiiviäkin. En tiedä onko tällä mitään arvoa sinusta tai läheisistäsi, mutta olethan vielä silloinkin aika nuori, kun tyttäresi jo on itsenäistymässä. Minusta se on hyvä asia.

Nuorten liitot eivät tahdo kestää, mikä on helppo ymmärtää, kun itsekin vielä kovin muuttuu ja elämään tulee opiskeluita ja pojille nuo isänmaalliset velvollisuudet ja muut isot elämän asiat. Mutta en halua mustamaalata tulevaisuuttanne, kävi kuinka kävi. Jaksamista ja onnea teille!

T: Se, joka teki äsken inhottavia kysymyksiä.