Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen Tesoma - millainen paikka? ev

Vierailija
12.07.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermarket, r-kioski,tiimari, pari kirpparia pizzerioita, apteekki, koulut, uimahalli, uimaranta, terveysasema jne. lähialueen palvelut on Tesomalla.

Me asutaan Haukiluomassa ihan Tesoman kupeessa, ja tämä ainaki on rauhallinen paikka. Suorastaan oli ihan kuollut paikka, ennen mustalaisten muuttoa pari kk sitten.

Vierailija
2/19 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista väkeä tesomalle/tesomaan (?) on kerääntynyt asumaan? kysyy ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa haukiluoma rauhallinen paikka?Siitä voidaan olla montaa mieltä.Multa on varastettu sieltä kaksi pyörää,autoon on murtauduttu sisälle yms.Olen siellä betonikerrostaloissa asunut ja voin sanoa että paikka täynnä ulkomaalaisia (todistin kerran suomi-mamu ase kohtaustakin siellä),juoppoja yms.Siinä metsässähän murhattiin se mieskin n.vuosi sitten?

Vierailija
4/19 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tesomaa ollenkaan...täällä liikkuu joku rikosliiga joka tehtailee auto/asuntomurtoja tiuhaan tahtiin.Minkälaista väkeä asuu?Hmmm,no pedrossa saatat saada juomaasi hiukan terävämpää tippaa jos tuntematon oot,myös lätty lätisee öisin usein.

Vierailija
5/19 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyt alueet levottomia ja keränny kaiken roskasakin! En muuttaisi.

Vierailija
6/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisi niin kyllä se olisi Tesoma ja hyvänä kakkosena Herwood.

Vierailija
8/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisi niin kyllä se olisi Tesoma ja hyvänä kakkosena Herwood.

ja lisäksi Nekala

Vierailija
9/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka taas mollaa kaupunginosia vaikkei ole mitään kokemusta! :D

Itse olen syntyjäni Hervannasta. HYVÄ paikka.

Olen asunut myös Nekalassa, se on aika rauhatonta paikkaa mutta hyviä OK-taloja sieläkin on, Frisbiegolfrataa ja muuta mukavaa! ;)

Nyt asun Tesoman lähellä ja Tesomalla on kiva käydä lenkillä.

Tesomalla on tosi mukava järvi, hyvät metsälenkit, talvella ladut.

Mitä niin hienoa jossain Olkahisessä tai Lietsussa? Messukylässäkään ei tapahdu mitään, paitsi liikennettä ajaa ohi.. Kokemusta on näistäkin.

Tesomaa ollaan uudistamassa, kauppakeskittymästä tehdään iso katettu alue.

Joka paikassa on teinien kokoontumisalueet.

Kolmenkulma on Tesomasta kivenheiton päässä, Nokian Eden yms.

Ainoa negatiivinen kun Hervannasta muutti tänne Tesoman suuntaan oli että lintujen laulu häiritsi unta! :)

Meidän kadulla on 15 vuotta sitten joku yrittänyt viimeksi varastaa pihasta pyörän. Se tyyppi jäi kiinni.

Kalevassa oma pyörä varastettiin, eikä kukaan nähnyt mitään.

Vierailija
10/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekkin nekalassa asunu.Ei siä järjestyshäiriöitä oo ku atomikylän ja riihitien välisellä osuudella.Vähän jokipohjantielläkin.Hervannasta voi olla montaa mieltä!Ps.Olkahisissa.

Vierailija
11/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on onnistuttu keräämään Mansen tihein sossuloisten keskittymä ja kuka tahansa normalijärkinen tajuaa, että ei siitä hyvää seuraa...

Itse asuin 5v Opiskelijankadulla olosuhteiden pakosta ja pois muutin, kun paprut sain käteen. Eikä ole tarvetta ollut palata.

Vierailija
12/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen lähiö se on kuin muutkin lähiöt.ok.

Vierailija
13/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Tesomalta kotoisin ja asuin siellä ensin 12 vuotta, siten haukiluomassa 10 vuotta, jonka jälkeen Hervannan pikavisiitin kautta muutin Ikuriin. Kaikki peruspalvelut mukavasti saatavilla, hyvät ulkoilumaastot ja rauhallista seutua ainakin siellä missä itse asuin. Rauhallisuus tietenkin riippuu missä kohtaa Tesomaa asuu ja liikkuu. Kaikissa paikoissahan on omat hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
14/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on nyt kahdeksan vuotta hervantaa eikä mitään ongelmia ole ollut. Juoppoja ja ulkomaalaisia tietysti on.

Vierailija
15/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on asunut Tesomalla, eikä he mitenkään kauheesti ole sitä paikkaa kehunu... Itse en muuttaisi ikinä sinne! Mutta kai siellä joku viihtyykin. Hervantaankaan en itse muuttaisi, olen siellä asunut useamman vuoden.

Vierailija
16/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesomalla iltatöissä ja jotenkin sieltä oli pelottavaa pyöräillä kotiin Lielahteen. Myös Tesomalla asuva silloinen työkaverini pyysi aina kyytiä kotiin kun olin autolla, kun pelkäsi kävellä siellä yksin illalla. Palvelut siellä on hyvät ja kirjasto varsinkin on hyvä.

Vierailija
17/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/19 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoluuloja teillä on. Hervantahan on oma kaupunkinsa, jossa on parempia ja huonompia kortteleita. Kokonaisuudessaan paikka on oikein jees elää ja asua. Siellähän asuu esim. Etelä-Hervannassa ihan normaalia keskiluokkaista porukkaa omakotitaloissaan.

Haukiluomasta taas... sehän on ihan kuollut. Ei tapahdu mitään. Ymmärtääkseni siinä parin vuokratalon kohdalla on rauhatonta, mutta ainakaan meidän entisen asuinpaikan ympärillä ei oksakaan rasahtanut iltakasin jälkeen. Niin kuollutta oli. Naapurit oli tavallisia, vanhenevia ihmisiä. Ammatteja: insinööri, professori, sähkäri, sairaanhoitaja jne. Ajoivat Volvoillaan kesämökeille kesällä ja talvella tehtiin lumitöitä kadulla ja juteltiin naapureille. Omakotitaloaluettahan tuo on enimmäkseen.

Vierailija
19/19 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa sen että Tesoman järveen on ajettu mopo auto , öljyä,ostos kärryjä, pari mopoa ja niin edelleen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän