Miten suojaatte hartiat, kh lattian jne hiuksia leikatessa?
mies osti kotiparturilaitteen ja aikoo nyt sillä sitten siistiä jatkossa kuontalonsa, leikkautti viimeksi parturissa niin lyhyen sängen kuin voi ja nyt sitä pitää 2-3vkon välein ajella jotta pysyy sellaisena koska mitään siilitukkaa tms ei halua.
Minä en vaan jaksa mitään karvashowta säänn kylppärissä ja viemärissä :(
Kommentit (9)
hiukset karisevat kuivalle lattialle, josta ne harjataan ja sen jälkeen imuroidaan.
Ei se nyt niin vaikeaa ole...Katsot vaan, että kylppärin lattia on kuiva (etteivät ajellut hiukset jää märkään lattiaan kiinni). Hartioille ei tietenkään mitään. Ihan kalsareissa meidänkin miehet (mies ja poika) ajelevat hiuksensa kotiparturilaitteella, sitten lakaistaan isommat karvat, imuroidaan loput ja lopuksi miehet suihkuun. - Jälkisiivouksessa menee muutama minuutti.
lasten hiukset vain pikkukalsarit jalassa. Siitä hiukset sitten imuroidaan. Ei mitään suojia missään.
Märkä hius on inhottava siivota. Siksi minä en halua leikata niitä kylppärissä, vaan olohuoneessa.
laitan pressun lattialle ja huonekalujen päälle, roudarinteipillä kiinni. Vessan oven teippaan kiinni myös ihan varmuuden vuoksi. Sen jälkeen nappaan avaimet ja käydään kampaajalla/parturissa, takasin tullessa siisti kämppä.
mies pukeutuu vielä sukelluspukuun ja lapselle laitan kaasunaamarin. Käydään aina parturissa Seinäjoella. Olemme helsinkiläisiä.
Lopuksi suihkutetaan lattia ja suurimman kaapastaan paperilla viemärin suulta
Ja pistät sen itte siivoomaan jälkensä!
Lopuksi suihkutetaan lattia ja suurimman kaapastaan paperilla viemärin suulta
Mies tekee tän kyllä itse. Joskus jää jotain karvanpätkiä lavuaarin reunalle ja niistä motkotan, mutta enimmäkseen on siisti tulos. Voihan sen vessan suihkuttaa vaikka lattiasta kattoon niin ne pätkät mene viemäriin. Ja kun ne on niin lyhyitä (max 1cm) ne ei edes jumita viemäriä.
Ajellessa se oikea tässä tapauksessa.
ap*tarkentaa*