Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira- ja hevosihmiset,

Vierailija
12.07.2010 |

miksi niihin porukoihin on eksynyt tavallista keskiverto-otosta enemmän näitä vauhkoja fanaatikkoja?

Tero

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytöt on just aloittaneet ratsastuksen. Pitäisikö se nyt kuitenkin kieltää?

Vierailija
2/10 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytöt on just aloittaneet ratsastuksen. Pitäisikö se nyt kuitenkin kieltää?

Mäki alotin ratsastuksella mut siirryin sit ravipuolelle. Siin voi kuules käydä silleenki et fiksut tytöt päättää yli ysin keskiarvolla yläasteen jälkeen et niist ei tuukaan mitään lääkäreit tai juristeja, vaan ne haluu lappaa paskaa loppuelämänsä, sit ne etsii ravimiehen, alkaa tekeen pentuja nuorena ja lappaa sitä paskaa, illat menee raveissa, pennut kulkee mukana. Työtä riittää, palkkaa ei juuri saa. Työsopimukset ja kaikenmaailman lait saat unohtaa, tää on villi länsi.

Mut mikään ei tee mua niin onnelliseks kun hevosen rytmikäs askel raviradan pintaan. :) Se on musiikkia parhaimmillaan!

Ratsupellejutut on sit tietty vähän erilaista, mut jos hevoshommiin joutuu sisälle imastuksi, siis oikeesti, ei vaan niin et sä istut kerran viikos tunnin valmiiks satuloidun hevosen selässä, niin kyl se sit on menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain hänelle itselleen tärkeästä asiasta... niinkuin me kaikki.

Vierailija
4/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen ihmetellyt minäkin; ainakin koiraihmisten suhteen. Joskus tuntuu, etteivät tule ihmisten kanssa toimeen, ja hankkivat sitten koiria, joita komentavat...

Vierailija
5/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole saaneet se3 "scenen" ulkopuolella vastaavaa arvostusta. Pieni piiri, sisaanlampiava porukka. Olin ennen "hevosihminen" ja vaikka pidan hevosista vielakin, en halua olla "hevosihmisten" kanssa.

Nimimerkki "kurkkuani myoten taysi Helsingin Ruskeasuon Kilpatallista (ja Keskustallista - ja Urheilutallista) - ei ikina enaa - 10v riitti"

Vierailija
6/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauku toisia harrastajia heti pataluhaksi, kun tavataan.

Tero

Vierailija
7/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Koira- ja hevosväki on todella ahkeraa haukkumaan toistensa elukoita ja jessus mitä kieltä käyttävät. Huhhuh. Itse olen takavuosina nähnyt kuinka kaksi ponimammaa järjesti suoranaisen "kissatappelun" kisapaikalla kun tuomarit eivät olleet antaneet tarpeeksi pisteitä ponimammojen tyttärille.

Vierailija
8/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Koira- ja hevosväki on todella ahkeraa haukkumaan toistensa elukoita ja jessus mitä kieltä käyttävät. Huhhuh. Itse olen takavuosina nähnyt kuinka kaksi ponimammaa järjesti suoranaisen "kissatappelun" kisapaikalla kun tuomarit eivät olleet antaneet tarpeeksi pisteitä ponimammojen tyttärille.

"Siis eiks oo kaamee, toi liikkuu kuolaimen alla"

"Sehän menee epäpuhtaasti, kuin se voi saada noin paljon pisteitä"

"Tolla on noin iso takki siks ettei sen läskit näy"

Että on se kiva harrastus tyttösille tuo ratsastus.

Vierailija
9/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kouluradan reunoilla on muka kovaa kieltä käykääpä joskus junnulätkämatsissa.

Jokaisella alalla on omat fanaatikkonsa: Junabongareissa, vanhojen linja-autojen harrastajissa, lintubongareissa, melojissa, ruuanlaiton harrastajissa...

Vierailija
10/10 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauku toisia harrastajia heti pataluhaksi, kun tavataan. Tero

"Siis eiks oo kaamee, toi liikkuu kuolaimen alla" "Sehän menee epäpuhtaasti, kuin se voi saada noin paljon pisteitä" "Tolla on noin iso takki siks ettei sen läskit näy" Että on se kiva harrastus tyttösille tuo ratsastus.

On ratsupellejä ja ravi-ihmisiä.

Ratsupellet on ratsupellejä, ravihomma on enemmän ammattimaista toimintaa ja siel ei oo mm. semmosii "tätiratsastaja"-tyyppejä, jos joku eksyy niin se eksyy nopeesti takasin etsiin glamouria jostain ihan muualta... Teiniprinsessatkaan ei kauaa jaksa jos kynnet katkee. Se on kovaa hommaa, työtä. Toki siel löytyy paljon paskanpuhumist mut piirit on NIIIIIIIIIIIIN pienet, ja kaikki tuntee kaikki.

En mä oikeen tiiä mitä sä ap meinaat sillä fanaattisuudella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi