Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on lasten ikäero 11,5kk. Paneeko kukaan pahemmaksi :D?

Vierailija
12.07.2010 |

Kaksosia ei lasketa!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnalla hiukan yli 10 kk.

Vierailija
22/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussamme on lapset joista vanhempi on syntynyt tammikuussa ja nuorempi joulukuussa.

Ikäeroa 11kk.

Tiedän myös etäästi perheen jossa syntyi tammikuussa kaksoset ja joulukuussa kolmoset. Se oli jo naurettavan uskomatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussamme on lapset joista vanhempi on syntynyt tammikuussa ja nuorempi joulukuussa. Ikäeroa 11kk. Tiedän myös etäästi perheen jossa syntyi tammikuussa kaksoset ja joulukuussa kolmoset. Se oli jo naurettavan uskomatonta!

Vierailija
24/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toinen syntyi hieman etuajassa.

Vierailija
25/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli on 9 kk nuorempi. Mies syntyi 12.4 ja veli 9.1 eli itse asiassa vajaa 9 kk. Tosin pikkuveli tuli maailmaan etuajassa - oikeesti eroa olisi pitänyt tulla se 11 kuukautta. :-)

Vierailija
26/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverilla ja hänen siskollaan ikäeroa 10kk. Ovat juuri ja juuri syntyneet eri vuoden puolella, jälkimmäinen syntyi tammikuun 4:s.

Vierailija
27/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut menkkoja vuoteen, eli en kai olisi ees voinu tulla raskaaks ja toiseksi ihan kauhean raskasta ois saada alle 1v välein lapset! HUH. oletteko kuulleet ehkäisystä??

Vierailija
28/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäerot 1v1kk ja 1v2kk. Nopeemmin olisin halunnut,mutta eipä tärpännyt aikasemmin.

Ihan hyvä näinkin :D

Vierailija
29/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,5kk. Tämä toinen siis syntyi keskosena.

Nauroivat vielä että luulivat ettei jälkivuodon aikana voi tulla raskaaksi.

Vierailija
30/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen syntyi 9.8. viime vuonna, ja nyt kärvistelen kakkosmasuni kanssa helteissä. laskettu aika on "vasta" 4.8, mutta elättelen toiveita että kakkonen syntyisi vähän ennen sitä tai ettei nyt ainakaan yli menisi...

Vierailija
31/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö syntyi kesäkuussa 08, poika huhtikuussa 09.

Nyt vartun kolmosta ja la 17.11.

Hieman inhimillisempi tää viimenen ikäero :D

Vierailija
32/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosia ei siis lasketa, mutta mulla onkin KOLMOSET: syntyivät 3 min sisään kaikki.

Vierailija
33/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä periaatteessa voi tehdä 9kk ikäerolla mutta onko se lasten kannalta hyvä ratkaisu?

Moni tuntemani pienen ikäeron (alle 1 vuosi) äiti on vanhemmiten sanonut, että jälkiviisaana ajatellen näin pieni ikäero ei ollut lapsille hyvä. Siinä jää kuitenkin varsinkin se esikoinen aika paljosta paitsi kun tulee niin pian toinen vauva, joka vie vanhempien huomiosta niiiin suuren osan... Se taaperoaika on kuitenkin lapselle hirmu tärkeää aikaa ja silloin soisi vanhempien pystyvän olemaan aidosti läsnä. Myöhemmin lapsi pärjää jo vähemmällä huomiolla ja silloin vanhemmilla siittää paukkuja sille vauvalle...

Vierailija
34/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi kuulemma syntyi reilun kuukauden etuajassa. Saman huomasin monen muunkin vastaajan tuntemissa "lyhyen välin sisaruksissa".

Vierailija
35/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse tarkka siitä ettei sen isomman tarvinut alkaa "isoksi". Syliin pääsi aina kun halusi (imetyskään ei sitä estänyt, kyllähän nyt aikuisen syliin kaksi pientä mahtuu yhtä aikaa), samat rutiinit jatkuivat esikoisen kohdalla vauvan syntymän jälkeen kuin ennen vauvaakin jne. Ei varmasti jäänyt vähemmälle huomiolle eikä mitenkään kärsinyt tuosta, päinvastoin.

Tätä mielt' olen edelleen kun tytöt ovat jo 11 ja 12.

Vierailija
36/36 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kanihommista ollaan vielä ylpeitä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi