Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkky yhdistelmä :(( tämä tappohelle ja omituisen runsaat

Vierailija
12.07.2010 |

kuukautiset ://

Alkoivatkin 3vrk etuajassa, ei siinä sinällään mitään, mutta kun vuotoa riittää ja riittää, jo 3 runsasta holahtavaa vuotopäivää takana ja sitten tämä helvetin helle, hikoilen litroittain ja koko ajan ja vaikken mitään edes tekisi.

Huokaus:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans helle tekee runsaammat kuukautiset. Niistä ei onneks tänä kesänä tarvi kärsiä, mutta sen sijaan on raskaus loppusuoralla, ihan ku ilman mahaa ei ois ollu tarpeeks kuuma :D

Koitetaan kestää!

Vierailija
2/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä raskaus puolivälissä ja tällä kertaa nää kuumat aallot on alkaneet jo näin aikaisin. Meillä on sisällä ihan viileää, mutta silti täälläkin iskee välillä ihan älyttömiä hikistyskohtauksia. Mies vaan nauraa kun on ylähuuli hiessä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteestäkö se sitten johtuikin.. Onneksi ovat lopussa jo vaikka tuntui että jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
4/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laskettu aika jo mennyt eli synnytystä odottellaan. Kauhistuttaa se jälkivuoto näillä keleillä jo etukäteen.

Vierailija
5/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yllättäen ollut ihan sairaan runsaat ja kivuliaat menkat, tuskaista olla!

Vierailija
6/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap*ihmettelee*

Vierailija
7/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navetalla onkin sitten ratkiriemukasta varmaan.

Vierailija
8/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiki vain valuu vaikka tuulettimen vieressä istuu :p munkin mies hekottelee mulle :D

Vierailija
9/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko kans 3 vrk etuajassa toissapäivänä ja sitä vuodon määrää+kivut päälle.Kiva pitää kuumavesipulloo:( Eilen olin ihan naatti,nyt jo helpompaa onneks.

Vierailija
10/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pääsi kerrankin menkat yllättämään kun alkoi kanssa 3pv liian aikaisin. Ja todella runsaat oli, kesti kokonaisuudessaan reilun viikon. En kyllä voi ymmärtää miten helteet vaikuttaa siihen?

Vierailija
11/11 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla mahdollista, että minulla oli normaalia niukemmat kuukautiset, kesti vain 4pv ja yleensä on todella runsaat ja pari päivää pidempään? Onko muita? Vai voiko johtua siitä, että imetän vielä, vaihteleeko silloin enemmän?