Tuleva homppeliko?
Ystävättären poika (5v) leikkii paljon tyttöjen leluilla, nukilla ja pukeutuu "prinseksaksi" koska ei halua leikkiä autoilla tms. Sen parhaat kaverit ovat kaikki tyttöjä ja omituista on ettei poika yhtään leiki poikien kanssa, ei uskalla ilm. Nolottaa vain kun mieheni puhui asiasta aika roisisti kotonamme kun mietimme tätä poikaa, että näkeekö epänormaaliuden jo missä vaiheessa jne...? Eilen kylässä ollessamme tokaisi meidän 6vee poika että "Terve homppeli!" Hävetti törkeesti mutta on siinä sitä totuuden siemntäkin...vaikka isänsä ostelee autoratoja ja vasaroita niin ko. lapsi vain pukeutuu tytöksi!!!!
Kommentit (13)
ja täytyy sanoa,että asia on alkanut kovasti mietityttämään,mutta kovin on sisäsyntyistä jos näin on,eihän sille sitten mitään mahda.
käytökseltään kuin sinun miehesi...
käytökseltään kuin sinun miehesi...
joka myös leikki aina vaan meidän tyttöjen kanssa kun muut pojat pelas vaikkapa jalkapalloa välitunneilla. Pojalla oli jopa omia barbeja. Ei nyt sentään tytöksi pukeutunut mutta muuten samankaltainen kuin tuo kuvailemasi poika. Tunnen tämän ihmisen vieläkin eikä hänestä homoa ole tullut, ei sinne päinkään. Enemmän mua ihmetyttää teidän asenne jos kotona oman poikanne kuulleen "haukutte" LASTA homoksi. Voin vaan kuvitella millainen homojenvihaaja teidän poika on aikuisena...
Siinä, onko ystäväsi poika mahdollisesti homo tai ei, ei ole mitään kummallista saati hävettävää, mutta jos minun 6-vuotiaana laukoisi tuollaisia muille, olisin lievästi sanottuna huolissani.
Saavat varautua että tuleva "miniä" on joku lufthansan stuertti Hans...
Halusin niin kovasti olla poika, mulla piti olla poikien vaatteet ja lyhyt tukka ihan pienestä jonnekin 10 v asti. Leikin vain autoilla ja sitten kun muut tytöt leikki kotileikkejä niin olin perheen isä, poika tai koira :) Ja ihan hetero olen kyllä.
jos lapsen kuullen tuollaista puhutte. Kai tajuat, että ihan vaikka juuri teidän pojasta voi tulla homo vaikka hän nyt olisi miten miehekäs. Kannattaisi keskittyä vain avartamaan sitä omaa maailmankuvaa, niin ei tarvitse aikuisena järkyttyä. Miehesi varmaan hakkaisi poikanne?
miksi juuri homo? Vanhemmilleen toivottavasti rakas lapsi kuitenkin, miksi ikinä kasvaakaan eli eivät olisi samanlaisia idiootteja kuin ap ja hänen perheensä.
mutta ehkä vähän "huolestuttavaa" tuo käytös on. Poika on sentään jo viisivuotias. Meillä 5 v ei juurikaan leiki tyttöjen leikkejä, vaikka perheessä on myös sisar. Ihan ovat poikien/miesten jutut enimmäkseen leikeissä. Ehkä tuo pojan prinsessavaihe menee ohi.
kai homot nyt yleisesti naistenvaatteisiin pukeudu :D Ehkä poika on transsukupuolinen tai transvestiitti ja ihan hetero...
Oikeesti, kuka miettii tuollaista ja vielä oman lapsen kuullen? Haluan uskoa, että aloitus on provo.
Ryppyreikä soi parikymppisenä!