Mies voisi hakea seksiseuraa avioliiton ulkopuolelta...
... sitä ajattelen aika usein, kun mies haluaa seksiä siis ja minä en.
Tiedän, että on aika sinisilmäistä kuvitella, ettei se vaikuttaisi mihinkään ja että selvittäisiin, tai minä selviäisin, siitä. Vaikka siis tietenkään en mitään tilintekoa odottaisi, mutta silti...
Tiedän myös, että mieheni ei niin tekisi. Mutta joskus tuntuu, että olisi helpompaa ainakin hänelle, että hän saisi seksiä, joltain muulta kun minä en sitä pysty, tahdo hänelle antaa. Tai tahtoisin haluta, mutten halua.
Kommentit (14)
Tää nyt tästä ylös, kun aiheesta on pari muutakin tuoretta ketjua.
Tai ehkä joka ketjun ap on sama... miten vain.
Seksin yksi vaikutus on yhdistää paria. En tunne omia motiiveitani aina kovin tarkkaan, mutta kyllä minä ihastuisin ja ehkä rakastuisin jos naisin jonkun muun kuin vaimoni kanssa. Toinen nainen veisi vaimoltani jotakin joka kuuluu vain vaimolleni.
Ja vaikka tän tajuan, niin aika usein toivoisin saavani useammin ja vielä useammin toivon, että joku nainen haluaisi juuri minua - ei ketään muuta - edes hetken toisinaan.
Helppoa ja yksinkertaista...
Seksi loppuu lapsiin. Ei tietysti kaikilla, mutta useimmiten.
Meillä seksi ei loppunut lapsiin vaan jo sitä ennen. Tai itse asiassa siis seksi ei loppunut, vaan minulta hävisi seksihalut...
mutta tämä ei sinua. Oletko ap miettinyt, jos menisit seksiterapeutille?
Se toinen nainen vie miehesi kokonaan.
Olen miettinyt... sitäkin.
Jos jotain hyvää tästä hakee, niin se on saatu aikaiseksi, että miehen kanssa on puhuttu ns. oikeista asioista, keskusteltu olan takaa. Mutta ne keskustelut ovat sikäli tuloksettomia, että eivät ne tätä minun haluttomuuttani ratkaise...
Mutta apua on haettava ja toivottavasti myös saatava, ettei meiltä tämän seksiongelman myötä katoa kaikki se muu hyvä, mitä meillä on.
Kun seksielämä toimii edes tyydyttävästi, se ei ole kuin osa suhdetta. Jos se alkaa tosissaan takkuamaan, suhteessa ei muuta sisältöä olekaan.
Sanon vielä kerran, että se on paljon kun harkitset tilannetta vakavasti. Kuten muualla sanoin, minun vaimoni ei vaivautunut aluksi kuin luennoimaan oikeuksistaan ja sittemminkään hän ei ole ollut kiinnostunut hankkimaan apua. Ja sain jo kuulla haukkuja kun en vielä ole häntä jättänyt. Mutta kun se seksi ei tosiaan ole koko suhde.
Jaksamista sinulle ja kaikille joilla on tämä ongelma! Yleensä ratkaisunhalu ja aktiivisuus lopulta tuovat tarvittavat keinot. Näin uskon.
niistä omista oikeudesta päättää itse. Yritä siinä sitten yhteistä suhdetta.
Minä en kuulu noihin luennoitsijoihin, joskaan en miehelleni osaa oikein mitään sanoakaan...
Paitsi sen, että haluttomuuteni ei johdu hänestä. Ja sen, etten tiedä, mistä se johtuu. Jos tietäisin, niin toki asialle itsekin jotain tekisin. Nyt vaihtoehtona on ainoastaan hakea apua jostain.
Ja kestän myös mieheni syyllistämisen. Koska minussahan se "vika" on, syy siihen, että hän joutuu olemaan ilman, tyytymään hyvin vähään. Ja pyytämään. Olkoonkin, että yritän silti muistaa tehdä aloitteita, vaikkei kiinnostakaan lainkaan.
Mikään seksisuhde ei ole riskitön, jos mies kuitenkin ihastuu. Ehkä toimisi jos saisi harrastaa yhden illan juttuja? Ei samaa naista toista kertaa, niin ettei ehdi ihastumaan vaan pysyy "hoitona".
Tuota pelkään minäkin.
Toisaalta, en minä pidä seksiä asiana, jonka voi tyydyttää jonkun sellaisen kanssa, jota sanosin huoraksi. Syitä on kaksi: ensinnäkään perheellämme ei nyt olisi varaa aviomiehen ilotyttöreissuihin. Ja toisekseen, kuten sanoin, minulle olisi tärkeää saada tuntea olevani haluttu. Huora on minusta sellainen joka myy seksiä rahaa tai muuta asiaa vastaan. Ei sellainen nainen minua haluaisi, ei ainakaan sänkyynsä. Murheiden kuuntelijaksi ehkä, mutta se taas ei tässä tilanteessa täyttäisi minun toiveitani...
Tuota pelkään minäkin.
Toisaalta, en minä pidä seksiä asiana, jonka voi tyydyttää jonkun sellaisen kanssa, jota sanosin huoraksi. Syitä on kaksi: ensinnäkään perheellämme ei nyt olisi varaa aviomiehen ilotyttöreissuihin. Ja toisekseen, kuten sanoin, minulle olisi tärkeää saada tuntea olevani haluttu. Huora on minusta sellainen joka myy seksiä rahaa tai muuta asiaa vastaan. Ei sellainen nainen minua haluaisi, ei ainakaan sänkyynsä. Murheiden kuuntelijaksi ehkä, mutta se taas ei tässä tilanteessa täyttäisi minun toiveitani...
Jos tämä on ap:n kirjoittama niin en ollenkaan käsitä. Pitikö saada paineet pois vai löytää rakastajatar? Kun nyt pelkkä seksi ei riitäkään vaan pitäiis olla jotain muuta. Mitä? Miksi huora haluaisi asiakkaan murheiden kuuntelijaksi?
En käsitä...
En ole ap, vaan lähes samassa tilanteessa kuin ap:n mies.
Kerroin, miksi en haluaisi lähteä maksullisiin naisiin. Ja toivoin ihmisten ymmärtävän, että parasta mitä huora voisi minusta saada, on jokin muu kuin rahallinen hyöty, koska minulla ei rahaa huoriin ja koska uskon, että prostituoidut tarvitsisivat elämässään myös miehiltä jotakin muutakin kuin rahaa seksiä vastaan - jonka seikan piti ylipäätään olla sivuseikka.
Toimiiko suhteenne vakaasti vai onko siinä liian paljon seksiä? -Liiallinen seksi voi joskus koitua ongelmaksi suhteelle, jos molemmat eivät saa ensin riittävästi huomiota suhteessanne. Näkisin, että seksi on toissijainen asia suhteessa, jos juttu ei luista muutenkaan, ei kannata ehkä jatkaa suhdetta.