mitä kummaa, onkohan tämä raskautta vai mitä
Kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen. Torstai-iltana alkoi vähäinen verinen vuoto. Perjantaina vuotoa tuli myös erittäin vähän ja lauantaina tuskin lainkaan. Nyt sunnuntaina on tullut pieniä määriä limaa, jossa hieman verta. Siis varsinaisia kuukautisia ei ole näkynyt. Perjantaina tein raskaustestin, joka oli negatiivinen. Olen juonut perjantaina ja lauantaina jonkin verran alkoholia, joten nyt huolestuttaa.
APteekkiin pääsen uuden testin hakemaan huomenna.
Onko tällainen vähäinen vuoto normaalia alkuraskaudessa, jos kuitenkin olen raskaana?
Kommentit (3)
pari kertaa erittäin kova huonon olon aalto. meinasi makkarat lentää kaaressa ulos. Ja tää ei johtunut alkoholista. humalassa en ollut viikonloppuna, muutaman lonkeron join hellejuomaksi.
olen myös erittäin väsynyt, mutta se voi johtua ihan tästä helteestäkin.
Pienellä vuodolla. Ja ei noista ihan alun juomisista tarvi huolehtia, vaikka tiedän että on ihan turha sanoa koska niitä miettii jokatapauksessa.
alkoi juuri kuvaamanlaisillasi valemenkoilla. Raskaustesti näytti plussaa vasta viikko näistä menkoista.
Juomisesta älä ole huolissasi, et ole voinut vielä vahingoittaa vauvaa, raskaus niin alussa. Vasta rv 6 -> alkoholi alkaa vahingoittaa, sanoi lääkäri.