Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion aamulla hakea saikkua, en jaksa mennä töihin...

Vierailija
11.07.2010 |

onnistuukohan

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ja meillä saa olla 1-3 päivää ihan vain omalla ilmoituksella, sen jälkeen lääkärintodistuksella. Mutta enpä ole tätä hyödyntänyt.

Ja tollaset ihmiset on niin SÄÄLITTÄVIÄ, ketkä turhaan saikkua hakee. Hävetkää!

"Kevyessä toimistohommassa" eikä suunnilleen ikinä tipu saikkua :(

Vierailija
42/45 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko ihminen olemassa vain siksi että hänestä on hyötyä". No silloin ei kannata mennä töihin ollenkaan, vaan antaa työpaikkansa sellaiselle ketä työnsa haluaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun te ymmärtäisittä sen saikun merkitykset.. teille se on helppo loma yrittäjälle ISO kulu

Ei työntekijää voi vaan kupata vaan sille on annettava vähän "liekaakin". Ja kaippa yrittäjä tietää että sairasloma ja vuosiloma ovat lakisääteisiä?

Oletko ihan dorka? Aiheesta sairauslomalla voikin ja kuuluu olla. Mutta nyt onkin kyse valehtelemisesta, kun kukaan ei oikeasti ole sairas.

Vierailija
44/45 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki väsähtämisen tai työlääntymisen omaan työhönsä. Työmotivaatio ilmeisesti pahasti hukassa?

Itse olen alalla, jossa saa tuntea nahoissaan toisen saikkuilun, oma työmäärä kasvaa heti. Olen sitä ikäluokkaa, joka ei hevillä jää saikulle - eikä ainakaan keksityin selityksin. Kun sitten todella tarvitsee sitä saikkua, saa leiman otsaansa "taas se on poissa". Kunnon saikut menee läpi vaikka useinkin, kun ovat aitoa kamaa.

Säälin Sinua, jos joudut keplottelemaan oman motivaatiosi kanssa tuolla tavoin. Toivon ettei potku osu omaan nilkaan jossain myöhemmässä vaiheessa... Niinhän se on, yrittänyttä ei laiteta. Jäikö saikulle? Keskustelun alku jo 10pv taaksepäin :(

Vierailija
45/45 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kaiken maailman pellet tulevat valehtelemaan oireitaan. Häpeäisit.

Jos ei jaksa mennä duuniin voi hakea saikkua, tuliko selväksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme