Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rukoilen, että Pyhä Henki koskettaa tätä palstaa.

Vierailija
11.07.2010 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

666

Vierailija
2/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin se ei pakota minua ottamaan ketään jonkinlaiseksi herrakseni, niinkuin kristinuskossa on tapana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä turhaan rukoilla. Kyllä kunnon merkki pitää olla. Mikä se on?

Vierailija
4/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi juuri pyhä henki? Mikä noista jumaluuksista on se korkein, jota rukoilla vai rukoillaanko jumalan eri persoonia eri tilanteissa...

Vierailija
5/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottehan, jos niin käy. Millä tavalla Pyhä Henki voisi koskettaa palstaa?

Vierailija
6/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen, että Pyhä Henki koskettaa tätä palstaa.

Tätä AV:ta vai seksipalstaa vai mitä?

Mistä tuo Pyhä Kummitus saisi parhaat vibat?

Jos se Holy Spiritti kerkee niin kysy lähtiskö se kaljalle...

Vierailija
7/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mammoistakin niin pahan pauloissa, että itkettää...:(

Vierailija
8/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhan Hengen kosketus tulisi tarpeeseen..

Vierailija
9/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mammoistakin niin pahan pauloissa, että itkettää...:(

Ei hätää!

Katsos mitään jumalia ja pyhiä henkiä ei ole olemassakaan.

Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä.

Vierailija
10/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Pyhä Henki koskettaisi tätä palstaa, ei tarkoita että tämä muuttuisi mieleiseksesi. Ehkä tämän on tarkoituskin olla paikka pahan mielen purkamiselle ja aggressiollekin. Minusta sinä et rukoile kuten Jeesus Nasaretilainen opetti, vaan näin:

"Tapahtukoon minun tahtoni, jos ei maan päällä, niin edes sitten taivaassa."

Vierailija
11/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei hätää!

Katsos mitään jumalia ja pyhiä henkiä ei ole olemassakaan.

Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä."

Ei usko rajoita elämästä nauttimista. Tai ainakaan minä en koe joutuvani luopumaan mistään todella hyvästä ja nautittavasta asiasta.

Nautin seksistä, suklaasta, käytän toisinaan kohtuullisesti alkoholia, en sekoita Jumalan työtä ja joidenkin uskontokuntien kohtuuttomien vaatimusten seurauksia ja siedän lähipiirissäni niin ateisteja kuin eri uskontojen edustajia. Minä tunnen että elämälläni on vakaa pohja, joka auttaa minua valintatilanteissa ja kestää pörssikurssien vaihtelut ja armahtaa minut monelta moraaliselta krapulalta.

Jos siis luopuisin uskosta, voisin ryypätä kohtuuttomasti, naida ketä tahansa joka siihen suostuu kanssani, käyttää laittomia päihteitä, olla törkeä puheissani ja väheksykä toisia ihmisiä. Näin ymmärrän sinun ajatuksesi. Nuoko asiat ovat sitten nautintoja, joista minun pitäisi iloita? Varteenotettavat ateistit puhuvat minun mielestäni usein kunkin omasta vastuusta elämää kohtaan. Toivottavasti en ole tyhmä, kun oletan sen tarkoittavan myös vastuuta toisia ihmisiä kohtaan, omantunnon kuuntelua ja kohtuullisia tapoja.

Muuten, muuan meitä kumpaakin fiksumpi ajattelija, Descartes, totesi, ettei mikään ole varmaa, paitsi se että on jokin "minä", joka ajattelee. Siitä huolimatta hänen ajatuksillaan kuuluu olleen tärkeä merkitys tietokoneen kehittämiselle. Onko sinunkaan todellisuutesi muuta kuin suttuista bittien virtaa, sanan kirjaimellisessa tai kuvaannollisessa merkityksessä?

Vierailija
12/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkanut jo vaikuttaa täällä. Paljon enemmän uskosta ollaan kiinnostuneita kuin ennen.Monet vaan eivät ole hyvästä kiinnostuneet, vaan jatkavat vanhaa ilkeilyä niin kotona kuin palstallakin ja ihmettelevät ,miksi voivat niin pahoin ja miehenkään kanssa ei suju. Lapsetkin käyvät hermoille jne...

Uskossa se vastaus on noihin kaikkiin - siis henkilökohtaisessa uskossa Jeesukseen Kristukseen täysin riippumatta siitä kuulutko johonkin seurakuntaan jne.

Vierailija
13/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaa tulee tältä palstalta niskaan, mutta aina on joku (ehkä maan hiljainen)jota nämä viestit oikeasti koskettaa.

Vierailija
14/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lukeehan se Raamatussakin, miten tää menee eli pilkkaa, haukkumista, materiaan ja mammonaan uskomista tms.

Jokainen päättää ihan itse!

Vierailija
15/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että usko on se palapelin puuttuva palanen, kun tuntuu, että jotakin puuttuu.

Se on se!

Toivon ja rukoilen, että sitkeimmätkin kieltäjät miettisivät, mikä heidän elämässään todella on tärkeintä...

Mutta ehkä jotkut meistä ovat vaan ennalta valittuja sitten ja tie sinne löytyy kyllä?

Vierailija
16/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan sinne omien pariin täältä paahtamasta.

Vierailija
17/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä voisi keskustella toisen juuri uskoon tulleiden kanssa?

Uskoon tulo ei ole muuttanut elämääni mitenkään muuten kuin siten, että huomasin olleeni aina "uskossa", mutta aina yksin.

"Lammas susien raadeltavana"

En tunne ketään muuta uskovaa.

Vierailija
18/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä voisi keskustella toisen juuri uskoon tulleiden kanssa? Uskoon tulo ei ole muuttanut elämääni mitenkään muuten kuin siten, että huomasin olleeni aina "uskossa", mutta aina yksin. "Lammas susien raadeltavana" En tunne ketään muuta uskovaa.

on mukavampi kun tutustuu ihmisiin livenä.

Vierailija
19/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko henki sivelemässä pyhillä käsillään tätä palstaaaaaaaaaa...... aaaargh,äkkiä piru esiin!!

Vierailija
20/36 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kiinnostaisi. Osaako kukaan neuvoa,

missä voisi keskustella toisen juuri uskoon tulleiden kanssa?

on se, että uskonnoissa kehotetaan hakeutumaan toisten uskovien seuraan. Miksikö? No siksi, että seurassa ei uskalleta niin helposti epäillä uskoa, vaan mennään joukon mukana.