Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaja! Mitä tapoja käytätte

Vierailija
11.07.2010 |

laihtuaksenne. Itse haluaisin painosta n. 10kg pois ja vähän kiinteämpää vartaloa. Mitä liikuntamuotoja suosittelette? Mitkä teillä toimii parhaiten?

Itse haluisin käydä kuntosalilla, mutta rohkeutta ei riitä "äjien" sekaan nostelemaan rautaa. Ja toisaalta tykkään juoksemisesta, mutta tykkään siitä enemmän metsikössä. Pyöräily vois olla sitten seuraava vaihtoehto... Joten pyydän nyt teitä auttamaan mua!

Kertokaa, auttakaa ja rohkaiskaa!

Ja kannustukseks voitte laittaa laihtumanne kilomäärän vielä mukaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaan ja liikun; kävelyä, pyöräilyä, soutulaitetta ja käsipainojen kanssa esim. kyykkyjä, vipunostoja ja hauiskääntöjä.

Vierailija
2/5 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otan ruokaa aina kohtuudella, enkä ota lisää. Välipalaksi en ota herkkuja vaan yleensä hapankorpun. Ja yksi riittää, ei välipalalla tarvi täyttää vatsaa.

Herkkupäivä on lauantaina. Paras olisi tietysti, jos herkuista pystyisi kieltäytymään kokonaan. Mutta mä tiedän, että sit sortuisin, joten lauantaisin otan suosiolla jotain iltaherkkua. Vatsa ei onneksi enää vedä niitä herkkujakaan paljon.

Liikuntana oon vetänyt iltaisin crosstrainerilla telkkarin edessä. Se on sopinut mulle parhaiten, sillä se vaatii vähiten aikaa, kun ei tarvi pukeutua ja lähteä minnekään. Eikä tuollainen liikunta ole kiinni siitä tuleeko mies illalla ajoissa kotiin olemaan lasten kanssa, vaan aina voi tehdä, kun on laittanut lapset nukkumaan.

Niin ja laihtunut olen 6,5 kiloa, tavoitetta on jäljellä 3,5 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylää sun treenaamista, joten sekaan vaan. Itse olen treenannut viimeiset 10v eri saleilla ja eipä ole paino-ongelmia treenien ansiosta.

Vierailija
4/5 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn aika äijäpainoitteisella salilla, eikä siellä kukaan ehdi minun treenaamistani kyylätä. Lisäksi suosittelisin niitä kävely- ja juoksulenkkejä, ne ja salitreeni yhdistettynä kevyempään ruokavalioon niin tuloksia kyllä tulee.

kyylää sun treenaamista, joten sekaan vaan. Itse olen treenannut viimeiset 10v eri saleilla ja eipä ole paino-ongelmia treenien ansiosta.

Vierailija
5/5 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän siellä tarvii missään äijähien lemussa treenata. Ihania tunteja esim step-laudan kanssa, pyöräilyä, lihaskuntoa, pilatesta, tanssia, mitä vaan mieli tekee. Nämä siis ohjattuja tunteja ja kyllä auttavat jos ei oikein saa itse tehtyä mitään. Ihanat ohjaajat tekevät tunneista hauskoja ja tehokkaita. Sitten voi salin puolella käydä yksin treenaamassa jotain tiettyä kohtaa jos siltä tuntuu. Ja sit saunaan :) Hyvä paketti. Jos käy vaikka ensin kahdella tunnilla viikossa niin ei paikat ihan jumitu ja lisää sitten kun kroppa vaatii lisää ja kun löytää ne lempitunnit.